Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 20:23
Ezek a 330Ci-k milyen keveset fogyasztanak
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 20:09
Hamlet írta: Hello mindenkinek! Én azt hallottam, hogy néha nem árt 99-es, vagy 100-ast tankolni,-igaz drágább-, viszont jó a motornak, mert kiég a koksz, és kevesebbet is fogyaszt ebből. Valakinek van erről tapasztalata, vagy más vélemény?
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 20:03
InsectKiller írta:balesz írta:K_Gergo írta:InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly
az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.
én szinte csak városban használom és 11 alatti számot még nem láttam a bc...
Na ez 1 teljesen más történet! Ha város akkor 12 a minimum. Főleg télen, akkor 13 a min.
De ha elkocsikázok a városban és nem állítom le minden 2. boltnál, akkor 11 lityi. Ezek a különbségek!
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:49
balesz írta:K_Gergo írta:InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly
az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.
én szinte csak városban használom és 11 alatti számot még nem láttam a bc...
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:47
K_Gergo írta:InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly
az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:43
K_Gergo írta:InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly
az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:37
InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:27
K_Gergo írta:InsectKiller írta: Ja meg hát gondolom te manuális vagy nem otómata! Nekem múlt hétvégén sikerült 8,5el eljutnom a balcsira pályán. Először úgy volt, hogy 120al megyek csak, mert akkor biztos jól fogyaszt. Aztán nézem 130-nál is annyi. JAAA mondom akkor inkább az!
bizony manuális, de még 5 fokozatú. ha sokat pályáznék talán zavarna, de így nem. asszem én pont abban a sebességtartományban (100-120) használom, ahol a legjobb a fajlagos fogyasztás (állandó 110-nél 7-7.5), és én is úgy vettem észre, hogy pályatempónál se ugrik nagyot.
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:21
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:15
InsectKiller írta: Ja meg hát gondolom te manuális vagy nem otómata! Nekem múlt hétvégén sikerült 8,5el eljutnom a balcsira pályán. Először úgy volt, hogy 120al megyek csak, mert akkor biztos jól fogyaszt. Aztán nézem 130-nál is annyi. JAAA mondom akkor inkább az!
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 19:01
K_Gergo írta:InsectKiller írta: 8,5??? Az meg hogy? Kerülöd a városokat?
gyakorlatilag igen, a megtett km-ek 90%-a országút, de be kell valljam, túloztam, télen felment 8.6-ra.
nagypapis üzemmódban egy tank erejéig 7.5-re sikerült letornászni, de az már kóma közeli állapot volt, nem a vezetés élménye.
Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 18:30
InsectKiller írta: 8,5??? Az meg hogy? Kerülöd a városokat?
Elküldve: 2011. február 16. szerda, 22:07
RePTaiL írta:SAS írta: Sziasztok!
Újonc vagyok, egy hete van egy e46 318d gépem, amiről úgy tudtam, hogy bár viszonylag gyengusz a teljesítménye, de azért tartós darab, és nem fogyaszt sokat...
De. A bc átlagfogyasztás mérője nekem 9 l körül mutogat, pedig igazán nem gyötröm.
A pontosság kedvéért még annyit, hogy az első tankolásom alkalmával (200 kilométerrel ezelőtt) nulláztam a bc menüjében az átlagfogyasztást, jellemzően városban (a fővárosban) közlekedtem, és tél van.
És még annyit, hogy bizonyos javíttatásokat még nem végeztem el rajta: kifúj a flexicső (holnap viszem cserére), utána pedig olaj és szűrőcserék következnek (levegő, pollen, kartergáz, gázolaj) a biztonság kedvéért...
Ezek okozhatják a - szerintem - magas fogyasztást?
Köszönöm, ha válaszoltok!
Üdv!
Hát télen mivel később éri el az üzemi hőfokát a motor így többet eszik míg be nem melegszik a dúsítás miatt! Be kell vallani, hogy ezek az új generációs dízel motorok sajna olyan jó hatásfokkal dolgoznak, hogy a hőveszteségük minimális ezért sajnos kicsit tovább tart a felmelegedésük! Ezeket a BMW motorokat nem éppen a városi, budapesti 100 méterenkénti piros lámpára tervezték, hanem inkább hosszú távra! De jó időben majd meglátod, azért a fogyasztása meglepően kevés szerintem!
Légy türelemmel...tavasszal minden-ki-derül
Elküldve: 2011. február 16. szerda, 22:01
SAS írta: Sziasztok!
Újonc vagyok, egy hete van egy e46 318d gépem, amiről úgy tudtam, hogy bár viszonylag gyengusz a teljesítménye, de azért tartós darab, és nem fogyaszt sokat...
De. A bc átlagfogyasztás mérője nekem 9 l körül mutogat, pedig igazán nem gyötröm.
A pontosság kedvéért még annyit, hogy az első tankolásom alkalmával (200 kilométerrel ezelőtt) nulláztam a bc menüjében az átlagfogyasztást, jellemzően városban (a fővárosban) közlekedtem, és tél van.
És még annyit, hogy bizonyos javíttatásokat még nem végeztem el rajta: kifúj a flexicső (holnap viszem cserére), utána pedig olaj és szűrőcserék következnek (levegő, pollen, kartergáz, gázolaj) a biztonság kedvéért...
Ezek okozhatják a - szerintem - magas fogyasztást?
Köszönöm, ha válaszoltok!
Elküldve: 2011. február 16. szerda, 21:52