Sziasztok
Szerintem arra, hogy egy 150Le-s Tdi Ibiza és egy 320d megy elég egyszerű a magyarázat.Le/ KG, ugyanis ha jól gondolom akkor egy ilyen Ibiza Kb kb 350Kg-mal könnyebb(35%) mint egy 20d nem is beszélve arról, hogy a futómű minősége mivel egyszerűbb, ezért még izgalmasabb a vezetési élmény...
Amúgy barátomnak van egy E92 30dje és a kiegyensúlyozott hangolása miatt alig venni észre a vonóerőt, viszont az autó folyamatosan és szakadatlanul húz még 200 felett is bőven, tehát valszeg azokban már butítás van mint a motorkerékpárokban az alsóbb fokozatokban!
Üdv
[quote="lalada"]bocs.. Leont akartam..bezavart az Ibizás story..
Csak azért írtam mert az hogy harmatos lenne a 20d az minden, csak nem igaz.
Még ha összehasonlítod vmi mással,akkor se állja meg a helyét..én meg mentem 30d-vel nekem meg az nem volt olyan átütő, mint vártam volna, de ettől még nem harmatos,sőt. Meg azért te se írtad előtte hogy szalon kocsit próbáltál..Azt viszont mindannyian jól tudjuk, ha egy típust nézünk,hogy a beállítás, állapot, futásteljesítmény nagyon- nagyon sokat számít. Nem mindegy hogy a tesztelt kocsiban 50e km, 200e vagy 400e km van..nem beszélve a vezetőről ,vezetési tudásról.. stb.. szóval millió apróság.
no offense.
Idézet:
Milyen Ibizám???!!!
A 2d amit meg próbáltam, szalon bemutató autó volt, palifogó na. A 2d lehet, hogy önmagában jól megy, meg összehasonlítva a 100-130 lovas mezőnnyel akár nagyon jól is mehet, de a 150 lovas tdi-khez képest gyenge. Lehet, hogy ennek az oka a súlyban keresendő, de még az is lehet, hogy mondjuk 150km/óra felett már a bmw a jobb, mert más a motor hangolása, dehát én városban csaptam néhány kört próbaképp, az nem volt túl meggyőző.
Köszönöm Alesi, Te is tapasztalatokból beszélsz, nem feltételezésekből.
/quote]