BMW_0902 írta:
(...)
Köszönöm szépen a választ! De amint látom neked 316i-d van, neked mia véleményed a 105Le-ről elég nem elég? Köszi
nekem 316i, de 1.8-as 115 lovas moci van benne.
a 105 lovassal az a baj, hogy az valójában 1.9-es ezért többet eszik, sokan ezért szidják a "kisköbcentis" BMW-ket. csak épp ezt az infót nem tudják.
én azt tudom mondani, hogy attól függ kinek mire kell. havernak ilyen van E46-ba és sokat jár németbe, tökéletesen megfelel neki, megy is ha kell. itt van őpl a Bero gyerek (
) neki nagyon kevés azt mondja. én azt mondom ilyen benzinárak mellett, ilyen rendőri faszolások mellett úgyis érdemes szabályosan közlekedni, úgy keveset is fogaszt, csendes is. felesleges nagyobb. tény sok autópályázás meleltt jobb egy izmosobb, mert nem fog többet enni, mint egy 316i.
mindegy miylen motorost veszel ha az meg volt kímélve.
ha a költségeket nézem szervíz terén, akkor mindenképp elég az 1.6. főleg, hogy kevesebb a szelep, a gyertya, olcsóbb minden hozzá.
a döntés a tiéd mire akarod használni. ha sztrítrészingelni akarsz, akkor nem ez a te választásod. ha megbízható autó kell, ahol nem lényeg a nagyon élvezetes gyorsulás, ha nem akarod minden stiftnek a lámpánál megmutatni, akkor jó választás.[/quote]
Szervusz zsolti85!
Nekem 318i-m van az 1995cc-s fajta. Majdnem sorhat, és az élmény is már néha olyan...
Igen, 143Le mint írtad, és szerintem Magyaro-ra éppen elég, ahogyan egy powerful BMW-s ismerősöm megjegyezte: A-ból B-be el lehet vele kényelmesen jutni. Nem száguldozva mert azt azért nem tudja. Megy tartósan a kényelmes 150Km/h-val is ha kell. 130km/h körül beáll a fogyi mutató is 9-10 literre...
És valóban: 1/3 város, 2/3 külterület és a fogyi ki is jön 9,7, legjobb esetben 9,3 literre. Ez alá nem sikerült letolnom, pedig már nem az első tank benzinemet szántam rá a kísérletezgetésre.
Igaz én egy kicsit nagyobb papucson élek: 225/45 ZR17 szóval szerintem még fél, max 1 liter le is jöhet a fogyasztásból. (Más kérdés, hogy a széles papuccsal egy nagyobb ívű körforgalmat 70-75Km/h-al röhögve abszolválok...
)
És megbántam-e, hogy négy hengert vettem 2000-es benzines motorral?
Igen, mert mindig is sorhatot akartam, mert hát az a hang... Arra már lehet (tuning)kipufogót is tenni, mert engem ugye úgy tanítottak, hogy a motor 6 hat henger után valami. (Persze most sokan megköveznek, de vállalom...
)
Nem, mert kis hazánkba tökéletes választás. Keveset fogyaszt, de azért megy is ha kell. (Nem száguld, de szedi a lábát becsülettel.)
És akit a fogyasztás érdekel a leginkább - a rohamosan emelkedő bengaárak kapcsán - az gondolkozzon el, hogy kell-e neki vegyesen 9-10 literes fogyis autó! Mert figyelem ez 2000-es benzines! (A 316i-s kollégák nem tudom mennyit etetnek meg a járgányokkal - erről nem nyilatkozom.)
Ahogy Yellow kolléga fogalmazott elég egyszerű gépek ezek, ha egyszer becsülettel rendbe vannak rakva, nem tapossuk ki a belét, akkor ezek elmennek röhögve 300 e Km-t is, vagy többet.
Szóval sok sikert a 318i-hez! (Amúgy hazánkban nem sok rohangál belőlü(n)k... :lol
[/quote]
Köszönöm szépen mindnekinek a válaszokat... most hétvégén le lett foglalózva ugyhogy amint meglesz az átírás már hozhatom is el
Én is hasonlóképp godnolkozok ... most nagy az öröm és remélem 1-2 év mulva is majd azt fogom tudni mondani,hogy jol választottam
Üdv mindenkinek!