- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 330Ci
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2012. május 05. szombat, 23:13
Coyote írta: Még azt, hogy nagyon sok kúton nem elérhető a gáz (ami elég gáz). Ez nem sztereotípia, ahogy a korlátozások sem azok.
Azon minek csodálkozni, hogy a gyártók nem foglalkoznak a 300 ezret futott autók problémáival? Amíg garanciális, addig alkatrészcserével orvosolják a problémát, miután már nem garis, nekik pont az az érdekük, hogy költsd alkatrészre és szervízre a gatyádat VAGY vegyél új autót. Már ma is léteznek olyan környezetkímélő és hatékony motorok, ami kb. majd az EURO 10-es szabványban lesz (ha lesz ilyen) - de hülyék lennének ezeket már most tömeggyártani, ha még éveken át le lehet húzkodni a bőrt a hagyományos Otto-motorokról...
De ha gáz, akkor miért gáz, miért nem rögtön elektromos hajtás?
ez tyúk-tojás probléma, azért nincs, mert nincs rá kellő kereslet, amíg az autógyártóknál csak marginális téma, és kevesen alakíttatják át a kocsit, pl azért, mert kevés kúton érhető el... milyen más korlátozás van még a gázosokra a mélygarázson kívül? amit én személy szerint túlzásnak tartok egyébként.
nem csodálkozunk rajta, ill én nem ezen, hanem a könnyedségen, amivel ezen túllendülsz. te se újonnan vetted a kocsid, nem? benned is ott az aggodalom a kettőstömegű lendkerék, tudbó, stb miatt, pár oldallal ezelőtt írtad, miért berzenkedsz mégis inkább ettől a megoldástól?
"Már ma is léteznek olyan környezetkímélő és hatékony motorok, ami kb. majd az EURO 10-es szabványban lesz (ha lesz ilyen)"
ezekről mondhatnál néhány részletet, konkrétumot!
mert egy tanknyi gáz sokkal több energia egyelőre, mint egy tele akksi, és az ellátóhálózat is sokkal nagyobb falat, mint a gázos kutak számának növelése.