K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 23:13


Coyote írta: Még azt, hogy nagyon sok kúton nem elérhető a gáz (ami elég gáz). Ez nem sztereotípia, ahogy a korlátozások sem azok.

Azon minek csodálkozni, hogy a gyártók nem foglalkoznak a 300 ezret futott autók problémáival? Amíg garanciális, addig alkatrészcserével orvosolják a problémát, miután már nem garis, nekik pont az az érdekük, hogy költsd alkatrészre és szervízre a gatyádat VAGY vegyél új autót. Már ma is léteznek olyan környezetkímélő és hatékony motorok, ami kb. majd az EURO 10-es szabványban lesz (ha lesz ilyen) - de hülyék lennének ezeket már most tömeggyártani, ha még éveken át le lehet húzkodni a bőrt a hagyományos Otto-motorokról...
De ha gáz, akkor miért gáz, miért nem rögtön elektromos hajtás?

ez tyúk-tojás probléma, azért nincs, mert nincs rá kellő kereslet, amíg az autógyártóknál csak marginális téma, és kevesen alakíttatják át a kocsit, pl azért, mert kevés kúton érhető el... milyen más korlátozás van még a gázosokra a mélygarázson kívül? amit én személy szerint túlzásnak tartok egyébként.

nem csodálkozunk rajta, ill én nem ezen, hanem a könnyedségen, amivel ezen túllendülsz. te se újonnan vetted a kocsid, nem? benned is ott az aggodalom a kettőstömegű lendkerék, tudbó, stb miatt, pár oldallal ezelőtt írtad, miért berzenkedsz mégis inkább ettől a megoldástól?

"Már ma is léteznek olyan környezetkímélő és hatékony motorok, ami kb. majd az EURO 10-es szabványban lesz (ha lesz ilyen)"
ezekről mondhatnál néhány részletet, konkrétumot!

mert egy tanknyi gáz sokkal több energia egyelőre, mint egy tele akksi, és az ellátóhálózat is sokkal nagyobb falat, mint a gázos kutak számának növelése.

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 23:00


K_Gergo írta:
Coyote írta: Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:

Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.

hát, ha korlátozás meg az anyagiak a legfőbb ellenérved, akkor nagyon nem érted BarG mondandóját. még csak nem is feltétlen a fogyasztás, pláne nem a konkrét márka a lényeg, inkább a tisztább, hatékonyabb üzem, amit a linken leírt vegyes üzemmel és az autók bonyolításával is el lehet érni egyelőre. utóbbi inkább megfelel a gyártók érdekeinek, hisz a új kocsik hozzák a normát, a régiek meg nem (amikre már ma is vannak korlátozások, nem csak a gázosokra...), ha 2-300e km múlva már nem éri meg fenntartani a kocsit, az nekik nem feltétlen baj...majd vesznek másikat.

milyen ellenérveket tudsz felhozni egyébként azon sztereotípiákon túl, amik még a gázos ladák korából maradtak?


Leszögezem: Gáz-párti vagyok, de azért van negatívum.

Kenés. Igenis valamennyire árt a motornak, a kenése jelentősen romlik, ez pedig pont hosszabb távon okoz gondot.
Többet fogyaszt. Ok, kevesebbe kerül, de pl egy pótkerék helyére szerelhető tartállyal 250 km kicsit kevés. Cserébe betehetek egy hatalmas tartályt, és akkor mehetek, de nincs csomitartó.
Gyengébb az autó tőle. Mivel a belőle kinyerhető energia alacsonyabb, ezzel sem lehet vitatkozni, igenis az.
Büdös. Kinek mi, de nekem nagyon fejfájós szag...
Nem mehetsz be vele mindenhová. Ezt nem részletezem.
Kevés helyen tudsz tankolni vele. Tény. És ez vidéken csak rosszabb lehet. Ausztriában tudtommal nincs is ilyen tankolási lehetőség.

Van még valami?
(Igen, a benya is rossz, meg a dízel is...)




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 22:49


K_Gergo írta:
Coyote írta: Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:

Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.

hát, ha korlátozás meg az anyagiak a legfőbb ellenérved, akkor nagyon nem érted BarG mondandóját. még csak nem is feltétlen a fogyasztás, pláne nem a konkrét márka a lényeg, inkább a tisztább, hatékonyabb üzem, amit a linken leírt vegyes üzemmel és az autók bonyolításával is el lehet érni egyelőre. utóbbi inkább megfelel a gyártók érdekeinek, hisz a új kocsik hozzák a normát, a régiek meg nem (amikre már ma is vannak korlátozások, nem csak a gázosokra...), ha 2-300e km múlva már nem éri meg fenntartani a kocsit, az nekik nem feltétlen baj...majd vesznek másikat.

milyen ellenérveket tudsz felhozni egyébként azon sztereotípiákon túl, amik még a gázos ladák korából maradtak?


Még azt, hogy nagyon sok kúton nem elérhető a gáz (ami elég gáz). Ez nem sztereotípia, ahogy a korlátozások sem azok.

Azon minek csodálkozni, hogy a gyártók nem foglalkoznak a 300 ezret futott autók problémáival? Amíg garanciális, addig alkatrészcserével orvosolják a problémát, miután már nem garis, nekik pont az az érdekük, hogy költsd alkatrészre és szervízre a gatyádat VAGY vegyél új autót. Már ma is léteznek olyan környezetkímélő és hatékony motorok, ami kb. majd az EURO 10-es szabványban lesz (ha lesz ilyen) - de hülyék lennének ezeket már most tömeggyártani, ha még éveken át le lehet húzkodni a bőrt a hagyományos Otto-motorokról...
De ha gáz, akkor miért gáz, miért nem rögtön elektromos hajtás?


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 22:39


Coyote írta: Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:

Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.

hát, ha korlátozás meg az anyagiak a legfőbb ellenérved, akkor nagyon nem érted BarG mondandóját. még csak nem is feltétlen a fogyasztás, pláne nem a konkrét márka a lényeg, inkább a tisztább, hatékonyabb üzem, amit a linken leírt vegyes üzemmel és az autók bonyolításával is el lehet érni egyelőre. utóbbi inkább megfelel a gyártók érdekeinek, hisz a új kocsik hozzák a normát, a régiek meg nem (amikre már ma is vannak korlátozások, nem csak a gázosokra...), ha 2-300e km múlva már nem éri meg fenntartani a kocsit, az nekik nem feltétlen baj...majd vesznek másikat.

milyen ellenérveket tudsz felhozni egyébként azon sztereotípiákon túl, amik még a gázos ladák korából maradtak?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 21:18


BarG írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


de neked dízeled van. ha ebből csinál B+G -t akkor


Ez így igaz Egyébként perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.


Nagyonis racionális dolog lenne az, ha a gyártók foglalkoznának a témával. Mert ugye jönnek az EURO5 meg a 6, a gyártók meg hihetetlen fa@@ágokat terveznek, koromszűrőt meg denox katalizátorokat, hogy eleget tegyenek az új követelményeknek, míg gázos vegyes üzemben ezek az újítások teljesen feleslegesek lennének. Persze akkor dobhatnák ki ezeket a nagyrészt káros feljesztéseiket, amik iszonyú bonyolulttá teszik a motorvezérlést, növelik a fogyasztást, egy csomó trükkös hibát tudnak bevinni a rendszerbe. Sőt a régebbi füstölgő gépeket is lehetne így füst mentesíteni. Szóval a perverzió inkább zsigerből elvetni dolgokat a gondolkodás helyett. És lássuk be, a bmw-sek jó része erre különösen hajlamos .....


Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:


Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 05. szombat, 21:20

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 20:29


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


de neked dízeled van. ha ebből csinál B+G -t akkor


Ez így igaz Egyébként perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.


Nagyonis racionális dolog lenne az, ha a gyártók foglalkoznának a témával. Mert ugye jönnek az EURO5 meg a 6, a gyártók meg hihetetlen fa@@ágokat terveznek, koromszűrőt meg denox katalizátorokat, hogy eleget tegyenek az új követelményeknek, míg gázos vegyes üzemben ezek az újítások teljesen feleslegesek lennének. Persze akkor dobhatnák ki ezeket a nagyrészt káros feljesztéseiket, amik iszonyú bonyolulttá teszik a motorvezérlést, növelik a fogyasztást, egy csomó trükkös hibát tudnak bevinni a rendszerbe. Sőt a régebbi füstölgő gépeket is lehetne így füst mentesíteni. Szóval a perverzió inkább zsigerből elvetni dolgokat a gondolkodás helyett. És lássuk be, a bmw-sek jó része erre különösen hajlamos .....

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 14:02


K_Gergo írta:
csbalu írta: perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.

nekem egész ésszerűen hangzik.


Nekünk nem éri meg...




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:58


jons írta:
K_Gergo írta:
csbalu írta: perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.

nekem egész ésszerűen hangzik.


sőt acetont tesznek a benzinbe.


sőt, étolajat a gázolajba

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:57


K_Gergo írta:
csbalu írta: perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.

nekem egész ésszerűen hangzik.


sőt acetont tesznek a benzinbe.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:55


csbalu írta: perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.

nekem egész ésszerűen hangzik.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:48


YELLOW írta:
csbalu írta:

Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


de neked dízeled van. ha ebből csinál B+G -t akkor


Ez így igaz Egyébként perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:43


csbalu írta:

Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


de neked dízeled van. ha ebből csinál B+G -t akkor

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:41


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta: Látom ismét forradalom tört ki a benzin-dízel vitában Az előző autóm fórumán a nagy motor kis motor ellentét volt mindig a téma, itt úgy látom ez. Amint látom a fenti emblémán ez a BMW fanatikusok fóruma, tehát mindenki fanatikusan rajong a saját modellje és a márka iránt. Véleményem szerint ezt a közös pontot kéne erősíteni, a márka tiszteletét és a rajongást utána, elfogadni hogy valaki dízellel valaki pedig benzinessel jár, de mind a 2 BMW!! Elismerően hallgassuk a dízelesek alacsony fogyasztását és kamionnyi nyomatékát, miközben örömködve élvezkedjünk társunk benzines sorhatjának hangorkánjában és szívjuk méjre az általa elégetett gumi füstjét.
Én világ életemben benzines voltam, most egy dízelben ülök. Félek tőle, de benne ülök, mert a jelen gazdasági helyzet ezt követeli meg tőlem, ez az a kompromisszum amivel viszonylag dinamikus BMW-m lehet számomra megengedhető fogyasztással. 100x szívesebben ülnék egy 328-asban, de az nekem jelen körülmények között nem lenne kifizetődő és vagyunk még így ezzel jópáran. Mivel itt fanatikusok vannak, egy fanatikus véleménye sosem lehet racionális, aki fanatikusan rajong a benzinese után valószínűleg vagy megengedheti magának a viszonylag nagy fogyasztást vagy nem tesz meg vele annyi km-t évente hogy megterhelő legyen számára ez a többletköltség. Akinek dízele van valószínűleg sokkal többet ül az autójában, nap mint nap élvezi 100km-eken keresztül a BMW érzést ő ezért fanatikus, nem pedig azért mert jó érzés a fejünk fölött lebegő kettőstömegű legndkerékkel és turbóval együtt aludni.
A benzin-gáz témát már nem is kezdeném el feszegetni itt ezen a fórumon, pedig véleményem szerint az a legideálisabb megoldás jelenleg a piacon!!!



nagyon jó amit írtál, szépen összeszedett!
szerintem sosem volt dízel fikázás, én is elírtam, nekem nem kellene, sosem mondtam, hogy szar. (max poénból) nekem pont azé van benyás, mert alig járok az autóval, évi 5-7ezer km. totál felesleges a dízel. itt egy kiíráson akadt ki pár, őket érzékenyen érintő kolléga. nekem egy dízel aztán már tényleg felesleges pénzkidobás lenne. nekem ha pénzem volna V8-as Bömivel járnék. az a bizonyos 6 henger is túl van sztárolva (nah erre ki harap?)
amúgy igen a benzin-gáz a nyerő, egyre többen szereltetnek erre át off autókat.


Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


Teljesen egyetértek mindkettőtökkel. Nagy motoros benyásról álmodozok, de mivel rengeteget autózok, maradnom kell a dízelnél.
Azért abban biztos lehetsz, hogy a gázas megoldást fikáznám én is
De komolyan, a gázt hagyjuk meg az olcsóbb kategóriának. Szerintem gagyi dolog BMW-be gázt szerelni - ahogy egyszer a Totalcaron valaki nagyon bölcsen megjegyezte: az átlagos magyar autóvásárló álma egy BMW 712 lenne....


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:31


YELLOW írta:
csbalu írta: Látom ismét forradalom tört ki a benzin-dízel vitában Az előző autóm fórumán a nagy motor kis motor ellentét volt mindig a téma, itt úgy látom ez. Amint látom a fenti emblémán ez a BMW fanatikusok fóruma, tehát mindenki fanatikusan rajong a saját modellje és a márka iránt. Véleményem szerint ezt a közös pontot kéne erősíteni, a márka tiszteletét és a rajongást utána, elfogadni hogy valaki dízellel valaki pedig benzinessel jár, de mind a 2 BMW!! Elismerően hallgassuk a dízelesek alacsony fogyasztását és kamionnyi nyomatékát, miközben örömködve élvezkedjünk társunk benzines sorhatjának hangorkánjában és szívjuk méjre az általa elégetett gumi füstjét.
Én világ életemben benzines voltam, most egy dízelben ülök. Félek tőle, de benne ülök, mert a jelen gazdasági helyzet ezt követeli meg tőlem, ez az a kompromisszum amivel viszonylag dinamikus BMW-m lehet számomra megengedhető fogyasztással. 100x szívesebben ülnék egy 328-asban, de az nekem jelen körülmények között nem lenne kifizetődő és vagyunk még így ezzel jópáran. Mivel itt fanatikusok vannak, egy fanatikus véleménye sosem lehet racionális, aki fanatikusan rajong a benzinese után valószínűleg vagy megengedheti magának a viszonylag nagy fogyasztást vagy nem tesz meg vele annyi km-t évente hogy megterhelő legyen számára ez a többletköltség. Akinek dízele van valószínűleg sokkal többet ül az autójában, nap mint nap élvezi 100km-eken keresztül a BMW érzést ő ezért fanatikus, nem pedig azért mert jó érzés a fejünk fölött lebegő kettőstömegű legndkerékkel és turbóval együtt aludni.
A benzin-gáz témát már nem is kezdeném el feszegetni itt ezen a fórumon, pedig véleményem szerint az a legideálisabb megoldás jelenleg a piacon!!!



nagyon jó amit írtál, szépen összeszedett!
szerintem sosem volt dízel fikázás, én is elírtam, nekem nem kellene, sosem mondtam, hogy szar. (max poénból) nekem pont azé van benyás, mert alig járok az autóval, évi 5-7ezer km. totál felesleges a dízel. itt egy kiíráson akadt ki pár, őket érzékenyen érintő kolléga. nekem egy dízel aztán már tényleg felesleges pénzkidobás lenne. nekem ha pénzem volna V8-as Bömivel járnék. az a bizonyos 6 henger is túl van sztárolva (nah erre ki harap?)
amúgy igen a benzin-gáz a nyerő, egyre többen szereltetnek erre át off autókat.


Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. május 05. szombat, 13:23


csbalu írta: Látom ismét forradalom tört ki a benzin-dízel vitában Az előző autóm fórumán a nagy motor kis motor ellentét volt mindig a téma, itt úgy látom ez. Amint látom a fenti emblémán ez a BMW fanatikusok fóruma, tehát mindenki fanatikusan rajong a saját modellje és a márka iránt. Véleményem szerint ezt a közös pontot kéne erősíteni, a márka tiszteletét és a rajongást utána, elfogadni hogy valaki dízellel valaki pedig benzinessel jár, de mind a 2 BMW!! Elismerően hallgassuk a dízelesek alacsony fogyasztását és kamionnyi nyomatékát, miközben örömködve élvezkedjünk társunk benzines sorhatjának hangorkánjában és szívjuk méjre az általa elégetett gumi füstjét.
Én világ életemben benzines voltam, most egy dízelben ülök. Félek tőle, de benne ülök, mert a jelen gazdasági helyzet ezt követeli meg tőlem, ez az a kompromisszum amivel viszonylag dinamikus BMW-m lehet számomra megengedhető fogyasztással. 100x szívesebben ülnék egy 328-asban, de az nekem jelen körülmények között nem lenne kifizetődő és vagyunk még így ezzel jópáran. Mivel itt fanatikusok vannak, egy fanatikus véleménye sosem lehet racionális, aki fanatikusan rajong a benzinese után valószínűleg vagy megengedheti magának a viszonylag nagy fogyasztást vagy nem tesz meg vele annyi km-t évente hogy megterhelő legyen számára ez a többletköltség. Akinek dízele van valószínűleg sokkal többet ül az autójában, nap mint nap élvezi 100km-eken keresztül a BMW érzést ő ezért fanatikus, nem pedig azért mert jó érzés a fejünk fölött lebegő kettőstömegű legndkerékkel és turbóval együtt aludni.
A benzin-gáz témát már nem is kezdeném el feszegetni itt ezen a fórumon, pedig véleményem szerint az a legideálisabb megoldás jelenleg a piacon!!!



nagyon jó amit írtál, szépen összeszedett!
szerintem sosem volt dízel fikázás, én is elírtam, nekem nem kellene, sosem mondtam, hogy szar. (max poénból) nekem pont azé van benyás, mert alig járok az autóval, évi 5-7ezer km. totál felesleges a dízel. itt egy kiíráson akadt ki pár, őket érzékenyen érintő kolléga. nekem egy dízel aztán már tényleg felesleges pénzkidobás lenne. nekem ha pénzem volna V8-as Bömivel járnék. az a bizonyos 6 henger is túl van sztárolva (nah erre ki harap?)
amúgy igen a benzin-gáz a nyerő, egyre többen szereltetnek erre át off autókat.