Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 21:12


YELLOW írta: Ismerõsöm kérdezi

Volna egyébként egy érdekes kérdésem nem nagyon tudta senki rá a választ eddig: az autó egy 750i E38

A következõk kicserélve:

- Mind a 4 lengõkar

- Kutyacsontok

- Stabilizator szilentek

- Középsõ kormányösszekötõ rúd a szélsõ gömbfejekkel

- Kormányrúd a kormánymûtõl



Rögös úton halk szabájtalan fémes kopogás. Mint amikor egy csapágy ki van kopva.

Kerékcsapágy biztos, hogy nem. Lehetséges a toronycsapágy?

Ez a rész amit még nem szedtem diribdarabra és a kormánymû.




toronycsapágy elöfordulhat, a lengéscsillapitó is akár, /de sztem stylingon már megválaszolták/

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 21:10


YELLOW írta: Ismerõsöm kérdezi

Volna egyébként egy érdekes kérdésem nem nagyon tudta senki rá a választ eddig: az autó egy 750i E38

A következõk kicserélve:

- Mind a 4 lengõkar

- Kutyacsontok

- Stabilizator szilentek

- Középsõ kormányösszekötõ rúd a szélsõ gömbfejekkel

- Kormányrúd a kormánymûtõl



Rögös úton halk szabájtalan fémes kopogás. Mint amikor egy csapágy ki van kopva.

Kerékcsapágy biztos, hogy nem. Lehetséges a toronycsapágy?

Ez a rész amit még nem szedtem diribdarabra és a kormánymû.

Toronycsapágy simán kopoghat. Nézted hogy nem-e a fékpofák "zörögnek" ? Vagy mélyebben kopog?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 21:03


laci320d írta: Üdv!

Érdeklõdnék,hogy 2000 évjáratú 330d ben az ASC kikapcsolható?


Természetesen. Ha csak sima ASC-s akkor a gomb egyszeri nyomásával. Ha DSC-s akkor egyszeri nyomás után még nyomva kell tartani néhány másodpercig. Akinek olyan a masinája meg tudja mondani hány mp is pontosan

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 19:40


Ismerõsöm kérdezi

Volna egyébként egy érdekes kérdésem nem nagyon tudta senki rá a választ eddig: az autó egy 750i E38

A következõk kicserélve:

- Mind a 4 lengõkar

- Kutyacsontok

- Stabilizator szilentek

- Középsõ kormányösszekötõ rúd a szélsõ gömbfejekkel

- Kormányrúd a kormánymûtõl



Rögös úton halk szabájtalan fémes kopogás. Mint amikor egy csapágy ki van kopva.

Kerékcsapágy biztos, hogy nem. Lehetséges a toronycsapágy?

Ez a rész amit még nem szedtem diribdarabra és a kormánymû.

státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 18:50


Sziasztok! valaki segítsen!
Hátsó ajtót kinyitom központival, kikapom a cuccost ami kell oszt nem záródik kilincsel, nem záródik lenyomott gombbal, nem záródik központival. Befontam 3mm-es hajam és most nemtom mi csudát csináljak? Ötlet? Recept?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 14:57


Üdv!

Érdeklõdnék,hogy 2000 évjáratú 330d ben az ASC kikapcsolható?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 14:55


Brad85 írta: Ereje van a motornak.
Az elsõ izzítás kb 5-6 mp-ig tart.
Óra szerint 213ezer van benne.
Szerelõ szerint is adagolóval lesz baj mert visszaengedi a gázolajat.
Ennél csak az adagoló szivattyút lehet cséerlni?

az adagolósnál, az adagoló végében /beépítve/ van a szivattyú. nem értem hogy a szerelõ honnan tudja megállapítani hogy visszaengedi a gázolajat. /a kisnyomású rendszer az adagoló belseje az adagoló elemig/
vagy a nagynyomású renszerben engedi vissza? /adagolóelemtõl a porlasztóig/ mert akkor vagy porlasztó, vagy fejszelep.

az 5-6 mp szerintem jó /nekem is hasonló és pöcre indul 230e km/


Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 14:43


Ereje van a motornak.
Az elsõ izzítás kb 5-6 mp-ig tart.
Óra szerint 213ezer van benne.
Szerelõ szerint is adagolóval lesz baj mert visszaengedi a gázolajat.
Ennél csak az adagoló szivattyút lehet cséerlni?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 08:08


lacaca írta: Természetesen a futásteljesítmény és a motor kopottsága is lehet a kiváltó ok,de mivel ilyen adatokkal nem rendelkezem,ezért optimális motorállapotot feltételezve adtam tanácsot!

nagyon jó tanácsot adtál.
van az országban 650e km-et futott 320d és pöcre indul. /nem kopnak nagyon ezek a motorok normális használat mellett/
azért mert adagolós diesel, lehet hibás az adagolóban lévõ szivattyú /off autóban szedtem szét, mert a szar anyagtól letapadtak a lapátok/ de szerintem nem ez a hibája mert akkor indulás után sem lenne ereje a motornak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 27. szerda, 21:31


Természetesen a futásteljesítmény és a motor kopottsága is lehet a kiváltó ok,de mivel ilyen adatokkal nem rendelkezem,ezért optimális motorállapotot feltételezve adtam tanácsot!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 27. szerda, 15:56


lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!



Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?




Szûrõ. levegõztetõ, szivattyú,vezetékrendszer.ua.tartály.

szerintem az övé adagolós ott az adagolóban van a szivattyú.
mennyi ideig izzít az elsõ izzításnál? mennyit futott?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 27. szerda, 13:45


Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!



Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?




Szûrõ. levegõztetõ, szivattyú,vezetékrendszer.ua.tartály.

státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 27. szerda, 13:43


Brad85 írta:
Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?


Csak ebben a hidegben indul ilyen nehezen vagy pl +5 fok körül is igy indul?
Üzemanyagszûrõvel nem lehet gond, azt éreznéd máskor is. Persze nem ártana tudni mikor lett cserélve. Mennyi km-t futott az autó?
3x izzitásról annyit hogy én most a -10 fokban 1x izzitok és beindul.

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 27. szerda, 11:46


lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!



Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 15:34


Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!