InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 19:06


Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 18:43


Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 18:26


Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


Nem rossz indulatból írtuk,attól még lehet a tieddel semmi gond nemlesz. Csak a nagy átlag ezt mutatja. Mégis jobb,ha elővigyázatos vagy.

Gyozy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Gyozy

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 80

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 17:58


Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 17:06


Először csinálj egy alapos motormosást,hogy utána szépen leporosodjon,és lehessen látni,hol,mi szivárog.
Futómű beállítás, komoly műhelybe,vagy szakszervizben, ez alap.
Összes olaj csere,szűrő csere.
Én a vizet,és fékolajat is lecserélném. Lehet még sosem volt cserélve.
Hibatároló törlés,már ha van benne valami.
Motortartó bakokat tényleg nézesd meg,mert nekem is át volt szakadva.
Hibakeresés, ( nyüszög,kattog,kopog ) szinte mindig több pénzt elvitt,mint a hibás alkatrész ami okozta.
Tehát úgy idegesítsen az itt,ott hallható fura hang. Sajna,bután hangzik,de olcsóbban megúszod,ha megvárod amíg beszarik,legalább tudod akkor mit kel cserélni,minthogy lebontsák,és kicseréljék a fél kocsit mellé, puszira.
Ha szervizben jársz,konkrétan mond nekik,mit cserélhetnek,csinálhatnak rajta,és érdeklődj róla,mi menyibe kerül.
Ha ezt nem teszed,egyszer megszalad a ceruza !! Kocsit meg úgy hozhatod el ha fizettél,ha fél milla a számla,akkor is. Volt már itt pár kolléga,aki megszívta.
Az 50 ezres javításból majdnem fél milla lett. Természetesen a hiba az megmaradt !!!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 16:21


InsectKiller írta:
Bero írta:
Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző


öööö,izéé - csak én vettem észre,hogy cabrio 325-ként van írva a géped és full úgy néz ki mint egy M3-as ? Vagy ez utólag lett így megcsinálva vagy csak elírtad a típust?


Nekem nem néz ki M3-nak, mert nem széles ott ahol szélesnek kéne, meg nem púpos ott, ahol púposnak kéne...!


Ne viccelj már.. Oldalt a M3 rács,a motorháztető domború a közepén és légbeömlő rácsa is más és a motorháztető vonala szélesedik,M3 lökhárító és a sárvédő is rohadt széles,szinte a ''tetejéből'' szélesedik és az oldalindex lámpa a sárvédőből is a díszlécben van!! M3 tükör,nem utángyártott! Ez tuti M3 kinézet! Egy képet nézünk?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 13. kedd, 16:24

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 15:43


K_Gergo írta:
Gyozy írta: Lenne pár kérdésem
szia,

1.: ugyanezekre a tünetekre nálam diffiszilent (6-7000ft) csere megoldás volt.
5.: gyertyák? esetleg motortartó bakok?

anubisz írta: Sajnos, ...
végig bólogattam, ahogy olvastam...



Gyozy írta: minden álmom volt egy ilyen autó

most majd kiderül, mennyire ragaszkodsz ehhez az álomhoz.
keress egy jó szerelőt, mert úgy fest, akitől hoztad, nem ért hozzá, és anyagiak terén ne tömegautóban számolj/gondolkodj. sajnos nem hiszem, hogy vészmadárkodunk, amit Anubisz leírt nálam is igaz volt, Insectkiller (330 kupé) kollégánál is...
ha most el is keseredsz, gondolj arra, hogy az álmokat nem mindig könnyű megvalósítani, és élvezd, ahogy egyre javul az autó (ehhez nagyon kell a jó szerelő ugye). ha időnként tele lesz vele a tököd, ülj át egy másik kocsiba kicsit, hogy tudd, miért csinálod: könnyen megszokja az ember a jót, és természetesnek veszi, csak a hibákat látja (én legalábbis).

szép verda egyébként, sok szerencsét hozzá!


Igen, igen...EZ a diffiszilent dolog nálam is kéne már...


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 15:42


Bero írta:
Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző


öööö,izéé - csak én vettem észre,hogy cabrio 325-ként van írva a géped és full úgy néz ki mint egy M3-as ? Vagy ez utólag lett így megcsinálva vagy csak elírtad a típust?


Nekem nem néz ki M3-nak, mert nem széles ott ahol szélesnek kéne, meg nem púpos ott, ahol púposnak kéne...!

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 15:17


Gyozy írta: Lenne pár kérdésem
szia,

1.: ugyanezekre a tünetekre nálam diffiszilent (6-7000ft) csere megoldás volt.
5.: gyertyák? esetleg motortartó bakok?

anubisz írta: Sajnos, ...
végig bólogattam, ahogy olvastam...



Gyozy írta: minden álmom volt egy ilyen autó

most majd kiderül, mennyire ragaszkodsz ehhez az álomhoz.
keress egy jó szerelőt, mert úgy fest, akitől hoztad, nem ért hozzá, és anyagiak terén ne tömegautóban számolj/gondolkodj. sajnos nem hiszem, hogy vészmadárkodunk, amit Anubisz leírt nálam is igaz volt, Insectkiller (330 kupé) kollégánál is...
ha most el is keseredsz, gondolj arra, hogy az álmokat nem mindig könnyű megvalósítani, és élvezd, ahogy egyre javul az autó (ehhez nagyon kell a jó szerelő ugye). ha időnként tele lesz vele a tököd, ülj át egy másik kocsiba kicsit, hogy tudd, miért csinálod: könnyen megszokja az ember a jót, és természetesnek veszi, csak a hibákat látja (én legalábbis).

szép verda egyébként, sok szerencsét hozzá!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 14:19


Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző


öööö,izéé - csak én vettem észre,hogy cabrio 325-ként van írva a géped és full úgy néz ki mint egy M3-as ? Vagy ez utólag lett így megcsinálva vagy csak elírtad a típust?

Majti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Majti

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 12:46


[quote="anubisz"][quote="Gyozy"]Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.


Ez a gond, már nálam is halható. De még mi sem jöttünk rá pontosan, hogy mi lehet.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 10:55


Amúgy innen letöltheted az Angol manualt a kocsidhoz,abba írja a tető,és a riasztó kezelését,lehet valahol van magyar is. Már ha nincs neked hozzá,de gondolom akkor csak megnézted volna benne.
http://pdfcast.org/pdf/bmw-325...r-s-manual

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 10:23


Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző


Sajnos,bármennyire nem szimpatikus amit írok,bizony ezek a hibák szinte mind az erős elhasználódás jelei. Lesz még mit költeni rá,abba biztos lehetsz. Az is nagyon valószínű,hogy nem 130 ezer van a kocsidba,inkább 230 körül. Esetek többségében ezek a hibák úgy 200 ezer felett lesznek jellemzőek. Nálad is ez a 135 ezer Km. Mindig 150 alá tekerik vissza,az a varázs szám. Mily véletlen,hogy én is 135 ezerrel vettem,pár éve. Természetes,hogy buherált volt,szervizbe megmondták. Főleg hogy én meg 4 év alatt 140 ezret raktam bele. A 135 ezret csak úgy hidd el,ha 100 % ig vezetett szervizkönyv,és követhető szerviztörténet van hozzá, mondjuk vannak számlák,javításokról, amiken fel van tüntetve km óra állás,hogy viszonyítani lehessen.
Ha kintről lett behozva a kocsi ( kereskedő ) szinte biztos, hogy van benne vagy 200.
Ne hidd,hogy itt,ott meghúzol majd egykét csavart,kicserélsz 4 szílentet,és megúsztad. Ha csak a városba eltötyögsz vele lassítani tudod a leépülést,de ha aktívan kezded használni, ezek a félig,háromnegyedig elhasználódott elemek sorba fogják megadni magukat sorba,mind. Elsősorban itt a futómű elemekre gondolok. Természetesen az enyém se állt meg soha, ( kivéve mikor széthasadt a H.viz kiegyenlítő tartály ) akkor volt autómentőn. Mégis ki kellet cserélni a fél autót apránként.Kardánt meg csak úgy nézzétek,ha lekötitek. Enyémet is rángatták,meg se moccant,mégis a lehelet tartotta,úgy szét volt kopva.Az a szerelők kedvence, (megcibálom oszt akkor jóvan ) ha nem csattog,az biztos jó.Terhelés alatt meg lötyög a fél kocsi.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 06:38


1) Ilyen nekem is van. Ennek hibafeltárása most van folyamatban. Difi-féltengely-hardy-kardáncsukló-váltó-szilentek. Ebből nekem a szilentek megvannak, most jön a féltengő. Kasza Imi viszont egyértelműen difit emlegetett. Majd kiderül.

2) Olajszint oké? Szíj nem csúszik meg rajta?

6) Ez lehet kikopott szilent is, gömbfej. Csak alá kellene nézni jobban szerintem.

A digit fogyasztásmérő, de még a tankműszer is nálam halál pontos. Másoknak csal. Le kell ellenőrízni rátankolásnál.

Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:
Győző




Gyozy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Gyozy

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 80

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 02:09


Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző