anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 21:38


Itt vannak a füstjelzések,lehet válogatni kinek melyik kategóriába esik
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
Ebbe le is írja a problémádat,úgy a végefelé.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 14. szerda, 21:43

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 21:24


ute107 írta: Segítsetek!!!

Az autóm egyik napról a másikra elkezdett füstölni - kéken... :-S
Főleg akkor mikor megálltam egy piros lámpánál, vagy egy dugóban és mikor elindultam, akkor fújta ki a nagy füstfelhőt.

Továbbiakban néztem a vízhőfokot, mikor állt az autó akkor elkezdett felfelé menni a hőfok. 100-105 fokra. Ahogy elindultam lehült.

Néztem az olajszintet, eléggé aggasztóan tapasztaltam, hogy megnőtt a szint. Gázolaj volt az olajban... :-S

Szervíz - haza - majd porlasztó kiszedésnél tartunk, de 4ből 1 jött ki. Mindenféle leszedővel próbálkoztunk, de semmi...

Valaki mondjon valami jó tanácsot. Mi lehet a baj, illteve hogyan lehet kiszedni azokat a tetves porlasztókat.


Köszi...


Ezt most olvastam.

Üzemanyag
Honnan van?

Indításkor, hosszú alapjárati üzemeléskor és hidegen futáskor csekély mennyiségű üzemanyag oldódik a motorolajba. A gyártó utasításainak megfelelő sűrűségű olajcsere – itt elsősorban az időben és nem a kilométerben megadott periódusra kell gondolni – elegendő védelmet nyújt az ilyen típusú üzemanyaggal való szennyezés ellen. A súlyosabb esetek (2% fölötti üzemanyag az olajban) nem erre, hanem szivárgásra, injektor-problémára és/vagy elégtelen égési hatásfokra utal.
Mit okoz?

Az üzemanyag olajba való beleoldódása csökkenti az olaj viszkozitását. Egy 15W40-es olajból akár 5W20-as olaj is lehet, ami károsan befolyásolja az olaj filmképző és kenőképességét, így a motor fokozott kopásnak van kitéve. Dízel üzemű gépkocsiknál, hidegben viaszképződést okoz, ami csökkenti az indításkori olajnyomást. A gázolaj oxidáló hatása továbbá az olaj sűrűsödését és lerakódás-képződést okoz.
Mit lehet tenni ellene?

A tömítések állapotát nem szabad elhanyagolni. Érdemes jó minőségű motorolajat használni, mert azok tömítés-kondicionáló adalékokat tartalmaznak és lassítják a tömítések elöregedését. Érdemes odafigyelni az olajszint esetleges emelkedésére, mert sokszor utalhat az olaj üzemanyaggal való szennyeződésére. A problémát az olajvizsgálat is kimutatja.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 20:53


Segítsetek!!!

Az autóm egyik napról a másikra elkezdett füstölni - kéken... :-S
Főleg akkor mikor megálltam egy piros lámpánál, vagy egy dugóban és mikor elindultam, akkor fújta ki a nagy füstfelhőt.

Továbbiakban néztem a vízhőfokot, mikor állt az autó akkor elkezdett felfelé menni a hőfok. 100-105 fokra. Ahogy elindultam lehült.

Néztem az olajszintet, eléggé aggasztóan tapasztaltam, hogy megnőtt a szint. Gázolaj volt az olajban... :-S

Szervíz - haza - majd porlasztó kiszedésnél tartunk, de 4ből 1 jött ki. Mindenféle leszedővel próbálkoztunk, de semmi...

Valaki mondjon valami jó tanácsot. Mi lehet a baj, illteve hogyan lehet kiszedni azokat a tetves porlasztókat.


Köszi...

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 09:30


A segítségeteket szeretném kérni!

Tök off téma, de vannak itt okos emberek akik jártasak off márkákban is
A lényeg h egy kedves barátomnak van egy 2006os focus kombija. A kérdésem az lenne h a fordnak van-e valami prémium gyári hangrendszere, és ha van, mi a neve (nem találtam a guglival ). Igazából neki csak a mélláda része kellene mert használja a csomagtartót, a gyári pedig ha jóltudom az oldalkárpitban van. Így nem kellene utólagos mélyláda neki.

Előre is köszi!

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 09:26


anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Ez se rossz ''M3''-as http://www.hasznaltauto.hu/aut...nt-5041804



Hát az biztos, hogy NO COMMENT...


Természetesen itt is 150 000Km 11 évesen,már meg sem lepődöm. Van olyan E46 eladó ami többet ment 150 ezernél?


Szerintem 150.000-nél átfordul az óra

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 22:55


InsectKiller írta:
Bero írta: Ez se rossz ''M3''-as http://www.hasznaltauto.hu/aut...nt-5041804



Hát az biztos, hogy NO COMMENT...


Természetesen itt is 150 000Km 11 évesen,már meg sem lepődöm. Van olyan E46 eladó ami többet ment 150 ezernél?

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 22:33


Bero írta: Ez se rossz ''M3''-as http://www.hasznaltauto.hu/aut...nt-5041804



Hát az biztos, hogy NO COMMENT...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 21:03


Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


Amúgy itt megnézheted,ha valamit csinálni kel rajta hogy,mint kel. Google Cromot használj,az le is fordítja.
http://tis.spaghetticoder.org/e46/325Ci_(M54)_CONVER/

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 21:02


Ez se rossz ''M3''-as http://www.hasznaltauto.hu/aut...nt-5041804



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 13. kedd, 21:02

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 20:42


Robinson írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Jó hát erre is azt írják!

Ez szép,tényleg, de az a fránya 135 ezer Km már megint. Már ha ezt a számot látom,alapból kamura veszem !!!! Mondom az enyémbe is ennyi volt. 150-200 között már sokkal kevesebbet lehet kérni a kocsiért. Ezért csavarják le odáig.


Direkt töröltem a felesleget, és úgy válaszoltam. Miért nem megy ez nektek is?
Amúgymeg, hogy erre azt mondtad szép... nagyot csalódtam benned :]

Valami idióta honda tuner elbaszarintotta... bár még javítható


Most jó,nekem a belső nem jön be,de azért így nincs leélve,arra mondtam,azért láttam már csúnyábbat, Beszarás nagyító funkció 200 Ft 2 napra már az anyukért is pénzt kérnének. Van akinek ez tetszik,istenem. Az se szebb,mikor fekete kocsiba,világos vajbőr gyárilag. Ha valamit szarul írtam nyugodtan kijavíthatsz

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 20:35


anubisz írta:
InsectKiller írta:
Jó hát erre is azt írják!

Ez szép,tényleg, de az a fránya 135 ezer Km már megint. Már ha ezt a számot látom,alapból kamura veszem !!!! Mondom az enyémbe is ennyi volt. 150-200 között már sokkal kevesebbet lehet kérni a kocsiért. Ezért csavarják le odáig.


Direkt töröltem a felesleget, és úgy válaszoltam. Miért nem megy ez nektek is?
Amúgymeg, hogy erre azt mondtad szép... nagyot csalódtam benned :]

Valami idióta honda tuner elbaszarintotta... bár még javítható

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. szeptember 13. kedd, 20:37

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 20:32


InsectKiller írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...


Ennyi Megoldódott a rejtély


Jó hát erre is azt írják!

Ez szép,tényleg, de az a fránya 135 ezer Km már megint. Már ha ezt a számot látom,alapból kamura veszem !!!! Mondom az enyémbe is ennyi volt. 150-200 között már sokkal kevesebbet lehet kérni a kocsiért. Ezért csavarják le odáig.


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 20:29


InsectKiller írta: Jó hát erre is azt írják!


jézusom!


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 20:13


Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...


Ennyi Megoldódott a rejtély


Jó hát erre is azt írják!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 13. kedd, 19:41


InsectKiller írta:
Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...


Ennyi Megoldódott a rejtély