tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 08:50


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Most nem mondom,hogy az,de a gyanú fennáll. Ha csak simán a tömítés szált el,tömbnyire ez történik,akkor új tömítés,és a szervízdíj. Tömítés úgy8-15 között van,ha jól emlékszem. Ha repedés,amit nem hiszek,az már cumi,vagy hegeszthető,( az sem olcsó )vagy új hengerfej,azt nem is mondom menyi az ára. Szerintem te se gondolj rá
Lehet valahol elszivárog a víz,csak azért mondom, ne zárd ki ezt a lehetőséget se,mert ha az,és így gyilkolod akkor nagy cumi lesz a vége. Víztömlők melegen nem lehetnek kemények,azt nézd meg,ha mentél vele egy jó darabon,és már bőven meleg a víz. Ha kemény akkor hengerfejes,valószínű. BMW szervizbe is azt fogdossa egyből.


Na,ez jó ötletnek tűnik,köszi a tippet! Valamelyik nap meg is nézem. A fehér füst is árulkodó jel elvileg,de nekem az sincs.


Ja,de vannak fokozatok,azért ha kicsit ereszt bele,nem lesz mindjárt gőzmozdony a kocsiból,ne hidd. Észre sem veszed. Alattomos hiba. A víz se kezd egyből melegedni,ha épenhogy csak ereszti. Csak ahogy rosszabb lesz a helyzet.Aztán akkor már kis emelkedőn,nagyobb teljesítménynél elkezd mozdulni a mutató. STB...


Hát nem tudom,se fehér füstöm sincs,akkor sem melegszik fel a víz amikor levezettem egy nap 500 Km-t, egyszerűen gondol egyet,és sárgán világít a lámpa,visszatöltöm és megyek is tovább


nekem is hasonló gondom van, de itt valszeg hűtőcsere lesz a megoldás és nem lesz gond.
v.mikor kicsit koccantak vele (az előd), és a hűtőn lett egy kis repedés, amin a nagy melegben jobban, most kevésbé, de elpárolog a víz. Nehéz megtalálni, mert rögtön tovaszáll.
A vízpumpát sem zárnám ki a helyedben!
csak egy tipp!!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 19. hétfő, 08:51

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:31


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Most nem mondom,hogy az,de a gyanú fennáll. Ha csak simán a tömítés szált el,tömbnyire ez történik,akkor új tömítés,és a szervízdíj. Tömítés úgy8-15 között van,ha jól emlékszem. Ha repedés,amit nem hiszek,az már cumi,vagy hegeszthető,( az sem olcsó )vagy új hengerfej,azt nem is mondom menyi az ára. Szerintem te se gondolj rá
Lehet valahol elszivárog a víz,csak azért mondom, ne zárd ki ezt a lehetőséget se,mert ha az,és így gyilkolod akkor nagy cumi lesz a vége. Víztömlők melegen nem lehetnek kemények,azt nézd meg,ha mentél vele egy jó darabon,és már bőven meleg a víz. Ha kemény akkor hengerfejes,valószínű. BMW szervizbe is azt fogdossa egyből.


Na,ez jó ötletnek tűnik,köszi a tippet! Valamelyik nap meg is nézem. A fehér füst is árulkodó jel elvileg,de nekem az sincs.


Ja,de vannak fokozatok,azért ha kicsit ereszt bele,nem lesz mindjárt gőzmozdony a kocsiból,ne hidd. Észre sem veszed. Alattomos hiba. A víz se kezd egyből melegedni,ha épenhogy csak ereszti. Csak ahogy rosszabb lesz a helyzet.Aztán akkor már kis emelkedőn,nagyobb teljesítménynél elkezd mozdulni a mutató. STB...


Hát nem tudom,se fehér füstöm sincs,akkor sem melegszik fel a víz amikor levezettem egy nap 500 Km-t, egyszerűen gondol egyet,és sárgán világít a lámpa,visszatöltöm és megyek is tovább

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:29


Van hogy annyira alattomos hiba,hogy csak erre specializált műszerrel szokták kimutatni a vízben a gázt.
http://schmiedmann.hu/81229400...reses.aspx

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:19


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Most nem mondom,hogy az,de a gyanú fennáll. Ha csak simán a tömítés szált el,tömbnyire ez történik,akkor új tömítés,és a szervízdíj. Tömítés úgy8-15 között van,ha jól emlékszem. Ha repedés,amit nem hiszek,az már cumi,vagy hegeszthető,( az sem olcsó )vagy új hengerfej,azt nem is mondom menyi az ára. Szerintem te se gondolj rá
Lehet valahol elszivárog a víz,csak azért mondom, ne zárd ki ezt a lehetőséget se,mert ha az,és így gyilkolod akkor nagy cumi lesz a vége. Víztömlők melegen nem lehetnek kemények,azt nézd meg,ha mentél vele egy jó darabon,és már bőven meleg a víz. Ha kemény akkor hengerfejes,valószínű. BMW szervizbe is azt fogdossa egyből.


Na,ez jó ötletnek tűnik,köszi a tippet! Valamelyik nap meg is nézem. A fehér füst is árulkodó jel elvileg,de nekem az sincs.


Ja,de vannak fokozatok,azért ha kicsit ereszt bele,nem lesz mindjárt gőzmozdony a kocsiból,ne hidd. Észre sem veszed. Alattomos hiba. A víz se kezd egyből melegedni,ha épenhogy csak ereszti. Csak ahogy rosszabb lesz a helyzet.Aztán akkor már kis emelkedőn,nagyobb teljesítménynél elkezd mozdulni a mutató. STB...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:16


Nekem mikor ment a vizem,a hűtő kivezető csonkjánál volt egy hajszálrepedés,látni nem lehetett olyan vékony volt. Úgy vettem észre hogy mentem,látom megint melegszik a víz,kinyitom a M.tetőt, aztán halok egy kis sercegő hangot. A kis résen sercegett ki a víz,a nyomás alatt,és mindjárt el is párolgott. Így szépen ment a víz,de ami a gázosabb,hogy szépen le is levegősödött ez miatt. Észrevehetetlen hiba,de ha eldurran valahol 200 km amikor mész valahova,az nagy cumi. Autómentő,vagy 50 ezer kapásból. stb...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:14


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Most nem mondom,hogy az,de a gyanú fennáll. Ha csak simán a tömítés szált el,tömbnyire ez történik,akkor új tömítés,és a szervízdíj. Tömítés úgy8-15 között van,ha jól emlékszem. Ha repedés,amit nem hiszek,az már cumi,vagy hegeszthető,( az sem olcsó )vagy új hengerfej,azt nem is mondom menyi az ára. Szerintem te se gondolj rá
Lehet valahol elszivárog a víz,csak azért mondom, ne zárd ki ezt a lehetőséget se,mert ha az,és így gyilkolod akkor nagy cumi lesz a vége. Víztömlők melegen nem lehetnek kemények,azt nézd meg,ha mentél vele egy jó darabon,és már bőven meleg a víz. Ha kemény akkor hengerfejes,valószínű. BMW szervizbe is azt fogdossa egyből.


Na,ez jó ötletnek tűnik,köszi a tippet! Valamelyik nap meg is nézem. A fehér füst is árulkodó jel elvileg,de nekem az sincs.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:10


Bero írta:
anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Most nem mondom,hogy az,de a gyanú fennáll. Ha csak simán a tömítés szált el,tömbnyire ez történik,akkor új tömítés,és a szervízdíj. Tömítés úgy8-15 között van,ha jól emlékszem. Ha repedés,amit nem hiszek,az már cumi,vagy hegeszthető,( az sem olcsó )vagy új hengerfej,azt nem is mondom menyi az ára. Szerintem te se gondolj rá
Lehet valahol elszivárog a víz,csak azért mondom, ne zárd ki ezt a lehetőséget se,mert ha az,és így gyilkolod akkor nagy cumi lesz a vége. Víztömlők melegen nem lehetnek kemények,azt nézd meg,ha mentél vele egy jó darabon,és már bőven meleg a víz. Ha kemény akkor hengerfejes,valószínű. BMW szervizbe is azt fogdossa egyből.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 23:02


anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:48


330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:42


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: 900.ért E46-ot? Jézusom Az enyémet anno igencsak 2 millió felett vettem Buborékok... Nem emlékszem annyira,de a kiegyenlítő tartályomat nemrég cseréltem és elvileg minden cső okés! Mit jelent,ha buborékokat látok?


Hát hogy gáz jut a vízbe,( kipufogó ) hogy hengerfejes a kocsi, attól is mehet a vized.


A szerelőm azt mondta,hogy tuti nem hengerfejes! Csak nem jött rá abban a 2 napban,hogy mi a gond! Hogy fordul elő,hogy gáz jut a vízbe? Nem is hallottam még ilyenről


itt megtalálod a választ.
http://www.gyakorikerdesek.hu/...-ennek-a-m

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:41


anubisz írta:
Bero írta: 900.ért E46-ot? Jézusom Az enyémet anno igencsak 2 millió felett vettem Buborékok... Nem emlékszem annyira,de a kiegyenlítő tartályomat nemrég cseréltem és elvileg minden cső okés! Mit jelent,ha buborékokat látok?


Hát hogy gáz jut a vízbe,( kipufogó ) hogy hengerfejes a kocsi, attól is mehet a vized.


A szerelőm azt mondta,hogy tuti nem hengerfejes! Csak nem jött rá abban a 2 napban,hogy mi a gond! Hogy fordul elő,hogy gáz jut a vízbe? Nem is hallottam még ilyenről

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:30


Bero írta: 900.ért E46-ot? Jézusom Az enyémet anno igencsak 2 millió felett vettem Buborékok... Nem emlékszem annyira,de a kiegyenlítő tartályomat nemrég cseréltem és elvileg minden cső okés! Mit jelent,ha buborékokat látok?


Hát hogy gáz jut a vízbe,( kipufogó ) hogy hengerfejes a kocsi, attól is mehet a vized.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:27


900.ért E46-ot? Jézusom Az enyémet anno igencsak 2 millió felett vettem Buborékok... Nem emlékszem annyira,de a kiegyenlítő tartályomat nemrég cseréltem és elvileg minden cső okés! Mit jelent,ha buborékokat látok?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:07


Nincsenek buborékok a vízben, ha belenézel a kiegyenlítőbe,mikor melegen jár a motor?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:01


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:

Hát a Ground Modult végül nem tudtam kiszedni,mert nem volt időm csavarozgatni meg nem teljesen tiszta,hogy kell kivenni,de majd ha több időm lesz Tehát nem nyúltam hozzá a GM-hez! Kulccsal se nyílik és a gombbal se. Csak manuálisan. Belülről a vésznyitóval ? Ilyen is van és hol? A GM-m az tuti,hogy szar már,attól nem lehet a gond?


de lehet a GM. nekem pl Miki azt olvasta ki, hogy relé zárlat és csomagtárajtó hiba. pedig azzal semmi bajom nem volt. így lehet akár az is. az érintkező összeégett ezért nem nyílik kulccsal se sehogy, mert az áramocska ellen tart a zárnak.

a GM kiszerelését már leírtam az ajtónyitási gondok topic-ban, vagy 1-2 éve

amikor leveszed a kesztyűtartót, egy műanyag lemezt is le kell, mjd mögötte lesz egy fehér "polc rendszer". abban lesz egy fehér doboz, amibe 2 vagy 3 kábelkorbács/csatlakozó megy. mindegyik csatlakozót másképp kell lecsatlakoztatni, biztonsági füles.
szóval a polcot alul fogja egy műanyag 10-es anya. felül van két fül, a polc két szélén. az egyik előre a másik hátra irányba néz. innen ki kell pattintani, figyelve hogy ne törjön el. szinte csak utána tudod leszedni a csatlakozókat, mert ilyen nagy fém főlek belógnak a képbe., aztán a műanyag dobozon belül lesz a GM.






Szegény Bero. Nem elég hogy hifit,hangszórót,erősítőt kel venni,most lehet GM re is költeni. Nálam most szélcsend van,de voltam én is így,amit ma megcsináltam,holnap más romlott el lassan elfogytak a hibák


Szegény Beronak még hátsó fékeket kell cserélnie,ülésfoglaltság jelzőt,Ground Modult, és most ez a csomagtartó is bejött... Kezdem unni az állandó hibákat Nem lesz olcsó



Ezt pofázom,mikor 900 ezerből akarnak BMW venni,12 éveset, aztán jóvan
Mikor megvettem szervizbe már előre köszönt mindenki,a nevemen szólítva. Már saját ágyam is volt Majdnem állandóra is bejelentkeztem oda
Ja,és 130 ezer KM, enyémbe is annyi volt, meg a 100 amit kitöröltek


Jó mondjuk én nem 900 ezerért vettem,tegyük hozzá Elég rendesen elkérték az árát az én gépemnek. 1.5 évig semmi baja nem volt,de most csak úgy jönnek a hibák! Az előző listámhoz hozzáteszem,hogy mostanában pöccre sem indul és a hűtővizemet is eszi. Már a f.szom kivan ezzel Jó kis kocsim van,nem ?


Eszi a vizet? nem szivárog sehol? 900 csak tippre írtam, multkor volt egy srác aki így valahogy akart venni,vagy 700 ért,nem emlékszem. E46 ot.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 18. vasárnap, 22:05