Elküldve: 2015. március 06. péntek, 16:41
Sziasztok!
Amikor egy éve megvettem a kocsimat, akkor márkaszerviz a felmérésnél megtalálta, hogy kicsit folyik az olaj a váltóból.
Azt meg is csináltattam Wallis Dunánál, ahol kicserélték a kapcsolókar szimeringet (gyári szám: 23121222677). Az agyag ára nem volt sok (4e Ft), de munkadíjban már kissé jelentősebb összegről van szó (26e Ft).
A problémám, hogy nemrég teljesen más miatt alánéztünk a kocsinak (hozzá nem nyúltunk semmihez), és látszott hogy ki lett ez az elem cserélve, de továbbra is olajos volt. A poén hogy 11 hónapja volt a szerviz, tehát még egy hónapot mindenképp él a garancia gondolom (hisz részben ezért megy az ember márkaszervizbe).
Valami jó tanács, vélemény, hogy hogyan / mire figyeljek reklamáció, garancia kérés esetén?
Illetve egyáltalán mi lehet a baj, ha kicserélés után is ereszt ott még?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 06. péntek, 16:48