Tölts fel Te is képet a galériába!
Cím: Nehéz élesen fotózni félhomályban.
Feltöltötte: Coyote
Feltöltés ideje: 2011-10-16 15:51
Megnyitva: 5602
kép bezárása
Komment írása
Bero 2011. október 16. 20:25
Ja,az más... Akkor tényleg elég a gyári (még lehet sok is néha) Nekem 40-es ültetésem van,de nem is megyek sz.r utakra
Coyote 2011. október 16. 20:23
Az M7-en és Siófokon én sem
de nagyon sokat utazok, és pl. a lengyel utaknak fele se tréfa
Bero 2011. október 16. 20:16
Óvatosan
Bár mifelénk (Szolnokon) fajin utak vannak,nem szoktam leütni stb
Coyote 2011. október 16. 20:14
Nekem így is ültetve van gyárilag, és sokszor koppant már az első tengely mögött így is
Bero 2011. október 16. 20:10
Szárnyam nekem is,nem is kell
Az M-packet nekem csak optika,de nagyon szép lesz tőle szerintem a kocsi. Nekem az élmény a hangtechnika lenne csak ugye nincs (még)
Nekem az ültetés rengeteget dobott az élményen! Kanyarba hihetetlen a változás szerintem!
Coyote 2011. október 16. 19:50
Csakis az élményre gyúrok, ez az egy volt, ami optikailag kellett. Egy lököstől vagy szárnytól nem nő a vezetés élménye szerintem, de persze az M kormány és váltógomb már más tészta. Még a vajbőr sportülés hiányzik belőle, a magyar utakra elég a gyári sportos futómű-beállítás, az M lehet hogy többet ártana mint használna. De ha vannak tippek ami javít az élményen akkor jöhetnek a javaslatok!
Bero 2011. október 16. 19:35
Grat,szépen alakul a verda,csini
M-es dolgokban nem gondolkodsz?
Coyote 2011. október 16. 17:10
ezeket a trükköket ismerem, a kép nincs is bemozdulva (nagyítsd ki, és látni fogod), de a gép sajnos nem képes lekezelni a krómcsillogást az angel eye körül. A közeli kép jobban sikerült.
A fenti képet egy Mercedes motorháztetejére állított géppel csináltam, legközelebb nem ilyen bóvli állványt használok
YELLOW 2011. október 16. 16:31
nem nehéz, csak érteni kell hozzá. le kell tenni stabil helyre a gépet, aztáb beállítani időzítésre. így nem fog mozogni, lesz ideje exponálni, és nagyon éles képet fogsz kapni. és még egyéb beállításba bele sem mentem.