2014-02-23 23:02
Hil nem először ír nekünk a csináld magad rovatba, és ezúttal is egy igen átlátható, könnyen megérthető útmutatót kaptunk tőle. Jelenség: Meleg motornál (motor hőmérő mutató középállás után kb 10-15 percel), főleg 5. sebesség fokozatban 1500-2000 fordulat közötti gyorsításkor csörgő hang hallható.
2014-02-22 23:30
Ezúttal Robin68 küldött nekünk egy kitűnő képsorozatot arról, hogy hol is találjuk a kerékfordulatszám-érzékelőket az autónkban (legalábbis ha e46-ról van szó), és milyen mocskos tud lenni a drága, ami akár nagyobb problémát is okozhat, ha pont akkor nem üzemel megfelelően amikor kéne.
2012-10-23 15:07
A művelet időtartama kb. 15 perc. Akinek nincs és akinek van esőérzékelője, annak is ugyanez a művelet, ugyanennyi ideig tart, mert az esőérzékelőnek nincs köze a sötétítős funkcióhoz. Valamint a tükör fajtája is mindegy, a felfogatás és a csatlakozó is mindegyiknél ugyanaz (a sötétedős tükör jöhet az 5-ösből vagy az X3-ból is).
2012-10-12 22:59
A hibajelenség: Rossz úton, pl. villamos sínen áthaladva időnként felgyulladt az ABS hiba lámpa és napokig úgy is maradt. A hibatörlés általában eredménytelen maradt A jelenség nem mindig jött elő. A hibát Carsoft diaggal kiolvasva a bal első szenzort jelölte meg hibásnak. A szenzort kicseréltem, de a hiba maradt. INPA diaggal viszont az alábbi üzenet jött:
2012-06-19 01:03
Rendhagyó sorok, személyes élmény: Történt az a szomorú eset, hogy hétfő délután a Szépvölgyin mentem volna felfelé, ám hiába nyomtam a gázt, az autó alig kúszott 10-el. Nézem a tükröt, füst nincs, hát csak nem turbó. Nameg amúgyis, ennél még egy szívó is jobb. Nem vagyok autószerelő, nem értek hozzá, ilyenkor mint minden laikusnak, végigfutott az agyamon minden lehetőség, a "meglazult egy csavartól" egészen a "biztos százezrek lesz" verzióig.
2012-03-28 01:18
Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el.
2011-06-26 15:13
Biztos vagyok benne, hogy ebben a fényképalbumban - ami egyébként kifejezetten háttérkép gyűjtemény a BMW AG kiadásában - mindenki talál olyat, ami megdobogtatja a szívét. Függetlenül attól, hogy szemellenzős "régi BMW" fanatikus, aki szerint az E46 / E39 szériánál megállt az élet vagy sem. Mindenképpen érdemes megnézni, és ha már ott vagy, ne felejtsd el lájkolni oldalunkat a Facebook-on is!
2011-05-12 13:33
Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer, aki kilátogatott a márciusi tuning show-ra, már tudja: a gymkhana a driftet, a gyorsulást, és a szlalom akrobatikát egyesítő ügyességi motorsportág. A hétvégén, Tökölön az amerikai sportágalapító pálya másán, 200 x 200 méteres területen kijelölt szinkronpályán egyszerre két versenyző méri össze tudását, így rögtön látni, ha valaki hibázik.
2011-04-02 14:16
Mélyen a BMW M hadiszállásának garázsában egy különleges M3 típus bújik meg, ami sosem látott napfényt. A titkon épített BMW E46 M3 Touring sosem került a piacra, pusztán jövedelmezőségi megfontolások okán. A BMW ugyanis úgy gondolta, nem lenne rá akkora igény, hogy megérje gyártani. Vajon tévedtek?
2010-12-10 21:57
Hosszas titkolózás és jól felépített reklámkampány után - amiben a rajongókat teljesen felcsigázták és kíváncsivá tették még talán a nem-BMW rajongókat is – végre bemutatták teljes egészében a BMW 1-es M coupét! 1-es M coupé. Merthogy erre a névre hallgat. Nem, ez nem M1, azt a nevet már egy másik legendás bajor viseli: 1978-tól 81-ig gyártották ízig-vérig sportautó volt (ahogy az 1-es M coupé is).