Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 16:15 Vásárlás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
:kiraly: és még szépen is fogalmaztál.

én tényleg nem akarom bántani és segítségből írok. csak már bosszant, hogy értetlen, nem érti a lényeget.
de most gondold el. ilyen bagázs szava mit ér? ha olyan lennél és szóban megbeszélnétek, hogy majd elmész a tulajhoz, elmennél? nem hiszem. igen én is ezt látom, hogy többszörösen átvágták.
ez olyan ügy, hogy én nem hagynám, de nekem volna pénzem végig vinni. mert ha összefésüljük a sztorit, őt 2x-esen átvágták. igaz ez köszönhető a tudatlanságának, hiszékenységének. egyébként gyanítom, hogy a tds be lett "számíttatva" az E46-ba. kifizette a csaj tartozását, beszámíttatta a tds-t, meg nyilván még fizetett is rá. aztán romot kapott, meg a tds is a nevén van még mindig. így járt, már nem tudok mást mondani.
én részemről tényleg befejeztem a témát. leírtam mindent, amit tudok, amit javasolnék.

Én még azt is el tudom képzelni,hogy a forgalmi is nála van,azért tudta,hogy mikor jár le a műszaki a TDS-ről.A tulaj akár fel is jelenthetné lopás miatt...A másik,hogy még az e46-on is valami hitelt említett.Hogy azt állítólag ő törlesztette az autó megvásárlásával.Sántít az egész történet,mert ennyire gyagya nem lehet senki sem. :frigo:
Szerk: Te te is ugyanezt írod,csak te jobban tudsz fogalmazni nálam.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 16:12 Vásárlás

Bitu79 írta:
:kiraly: és még szépen is fogalmaztál.


én tényleg nem akarom bántani és segítségből írok. csak már bosszant, hogy értetlen, nem érti a lényeget.
de most gondold el. ilyen bagázs szava mit ér? ha olyan lennél és szóban megbeszélnétek, hogy majd elmész a tulajhoz, elmennél? nem hiszem. igen én is ezt látom, hogy többszörösen átvágták.
ez olyan ügy, hogy én nem hagynám, de nekem volna pénzem végig vinni. mert ha összefésüljük a sztorit, őt 2x-esen átvágták. igaz ez köszönhető a tudatlanságának, hiszékenységének. egyébként gyanítom, hogy a tds be lett "számíttatva" az E46-ba. kifizette a csaj tartozását, beszámíttatta a tds-t, meg nyilván még fizetett is rá. aztán romot kapott, meg a tds is a nevén van még mindig. így járt, már nem tudok mást mondani.
én részemről tényleg befejeztem a témát. leírtam mindent, amit tudok, amit javasolnék.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 12:10 Vásárlás

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod? :vazze: :hulyevagyok:
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés. :wink:

Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki :) ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....

Írtam lejjebb,hogy szerintem mi van A link neve
Én biztos kapcsolatba lépnék a tulajjal,hogy mi a frász van,mert nekem küldik a csekket.Jogilag elhiszem,hogy neked kell kifizetni az első félévet.De mi lesz,ha majd később is jönnek majd a csekkecskék.Itt a szabályozás:„ adó alanya az, aki a tárgyév január 1-én nyilvántartás szerinti tulajdonosa, vagy ha a hatósági nyilvántartás az üzembentartót is tartalmazza, akkor az adó alanya az üzembentartó. Ha a súlyadót az üzembentartó nem fizeti meg, az nem hajtható be a tulajdonostól, azt az adóalany köteles megfizetni. Ha az adótartozás az egy évi adótételt meghaladja, az adóhatóság kezdeményezheti a gépjármű forgalomból való kivonását.”

Vonják ki amúgy is tegnap éjfélig volt rajta biztosítás,legalább már nem csereberélnek vele a kisebbségek...A tulajt meg nem zaklatom mert szívén viseli az autót nagyon szerette,ha ő nem intézkedik én se tudok...

(Bocsánat,műszaki volt tegnap éjfélig,má meg hülyülök...)

De itt nem ez a baj,hanem az,hogy megszívhatod szerintünk anyagilag.Átláthatatlan az egész számomra...

John Elküldve: 2017-08-18 12:08 Vásárlás

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod? :vazze: :hulyevagyok:
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés. :wink:

Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki :) ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....

Írtam lejjebb,hogy szerintem mi van A link neve
Én biztos kapcsolatba lépnék a tulajjal,hogy mi a frász van,mert nekem küldik a csekket.Jogilag elhiszem,hogy neked kell kifizetni az első félévet.De mi lesz,ha majd később is jönnek majd a csekkecskék.Itt a szabályozás:„ adó alanya az, aki a tárgyév január 1-én nyilvántartás szerinti tulajdonosa, vagy ha a hatósági nyilvántartás az üzembentartót is tartalmazza, akkor az adó alanya az üzembentartó. Ha a súlyadót az üzembentartó nem fizeti meg, az nem hajtható be a tulajdonostól, azt az adóalany köteles megfizetni. Ha az adótartozás az egy évi adótételt meghaladja, az adóhatóság kezdeményezheti a gépjármű forgalomból való kivonását.”


Vonják ki amúgy is tegnap éjfélig volt rajta biztosítás,legalább már nem csereberélnek vele a kisebbségek...A tulajt meg nem zaklatom mert szívén viseli az autót nagyon szerette,ha ő nem intézkedik én se tudok...


(Bocsánat,műszaki volt tegnap éjfélig,má meg hülyülök...)

John Elküldve: 2017-08-18 12:08 Vásárlás

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod? :vazze: :hulyevagyok:
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés. :wink:

Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki :) ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....

Írtam lejjebb,hogy szerintem mi van A link neve
Én biztos kapcsolatba lépnék a tulajjal,hogy mi a frász van,mert nekem küldik a csekket.Jogilag elhiszem,hogy neked kell kifizetni az első félévet.De mi lesz,ha majd később is jönnek majd a csekkecskék.Itt a szabályozás:„ adó alanya az, aki a tárgyév január 1-én nyilvántartás szerinti tulajdonosa, vagy ha a hatósági nyilvántartás az üzembentartót is tartalmazza, akkor az adó alanya az üzembentartó. Ha a súlyadót az üzembentartó nem fizeti meg, az nem hajtható be a tulajdonostól, azt az adóalany köteles megfizetni. Ha az adótartozás az egy évi adótételt meghaladja, az adóhatóság kezdeményezheti a gépjármű forgalomból való kivonását.”


Vonják ki amúgy is tegnap éjfélig volt rajta biztosítás,legalább már nem csereberélnek vele a kisebbségek...A tulajt meg nem zaklatom mert szívén viseli az autót nagyon szerette,ha ő nem intézkedik én se tudok...

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 11:20 Vásárlás

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas... :hulyevagyok:
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? :D Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz... :D


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

Igen bocs.Lényeg hogy a tulaj mindenről tud és egyszer le is akart vinni Ózdra a hírdetést amikor meglátta,(ideges volt nem rám..)én oda nem megyek kisebbség megesz minket mondtam neki aztán lehet ő le ment ki tudja.


nem ment le, nem intézett semmit, mivel még mindig te fizetsz az autó után. ne legyél már ennyire értetlen. nem is értem ezt a nem törődömséget a részedről. ez a te érdeked főként. a tulaj pedig simán elmehetne megnézni a hirdetett autót, elkéri a kulcsot, és el is hozhatná, mivel ő a tulaj. persze ezt nem kellene elmondania. még az a szerencséd, hogy nem okoztak bűncselekményt az autóval.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 10:56 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas... :hulyevagyok:
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? :D Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz... :D


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

Igen bocs.Lényeg hogy a tulaj mindenről tud és egyszer le is akart vinni Ózdra a hírdetést amikor meglátta,(ideges volt nem rám..)én oda nem megyek kisebbség megesz minket mondtam neki aztán lehet ő le ment ki tudja.


nem ment le, nem intézett semmit, mivel még mindig te fizetsz az autó után. ne legyél már ennyire értetlen. nem is értem ezt a nem törődömséget a részedről. ez a te érdeked főként. a tulaj pedig simán elmehetne megnézni a hirdetett autót, elkéri a kulcsot, és el is hozhatná, mivel ő a tulaj. persze ezt nem kellene elmondania. még az a szerencséd, hogy nem okoztak bűncselekményt az autóval. mindegy téma lezárva, ezzel kapcsolatban itt több hozzászólást nem akarok látni.
itt van ez a régi topic, nyugodtan lehet itt sírni tovább: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/vasarlas.html
ha gondolod pár kommentet átmásolhtasz, ha akarsz még sírni ezen, de segítek is.

John Elküldve: 2017-08-18 10:46 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas... :hulyevagyok:
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? :D Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz... :D


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

Igen bocs.Lényeg hogy a tulaj mindenről tud és egyszer le is akart vinni Ózdra a hírdetést amikor meglátta,(ideges volt nem rám..)én oda nem megyek kisebbség megesz minket mondtam neki aztán lehet ő le ment ki tudja.

John Elküldve: 2017-08-18 01:36 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.

Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...

Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...

Közben utánaolvastama neten.Így olcsóbb az átírási költség például.Bevallom öszintén nekem egy kicsit homályos ez a dolog...Eladáskor a tulaj ugye ír szerződést,és abban te mint üzembentartó lemondasz az üzembentartói jogodról.Az adásvételi szerződésben ezt h. oldják meg?Hogy írják bele? :D Vagy nem is írnak olyankor ?De az meg illegális...De hogy vásárolsz üzembentartóival autót?Jogilag akkor is a tulajé marad,vagy mi?Ez nekem magas.Családtagok között van ilyen,meg max gondolom közeli ismerősöknél...Ha eladok valamit,akkor ugye nem én vagyok a tulajdonos onnantól fogva.De mit jelent ez az üzembentartóival eladott dolog?Olyan majdnem,mintha bérelnék egy kocsit....Mindegy is...Ez úgysem az a topik.Szerintem pont ezért nem jó ez a dolog,mert több a hátulütője,mint a haszna ahogy nézem...Ez egy jogi kiskapunak tűnik.Okmányirodába kell bevinni az igazolást az üzembentartói változásról.Ha ez megvolt,akkor nem tudom mi a fenének küldik neked a csekket :D Jó nagy marhaság ez a szabályozás amúgy...A gazsik biztos kenik-vágják a dolgot.Az az egy jó ebben,hogy olcsóbb az átírás,de a többi dolog inkább hátrány...

Átírás idézőjelben,ami annyit tesz a tulajé jogilag az autó de te használhatod külön engedély nélkül mint amikor írsz egy használati engedélyt hogy más vezetheti a kocsid csak itt annyi a különbség hogy nincs időkorlát és kb csak a forgalmit (amibe be kerül a neved de mint üzembentartó és nem tulajdonos) meg az illetéket kell kifizetni meg kötelezőt kötni ami jóval olcsóbb mert a Tds 2500-as mocival az átírás kb 90.000 ft lett volna így megúsztam mit tom én egy 20-asból kötelezővel együtt asszem.Hátulütője hogy üzembentartó nem írhat adásvételit azt csak a tulaj írhatja alá és csakis ő,a másik hogy a kötelező,a súlyadó,parkolóbírság,gyorshajtás az üzembentartó nevére kerül...De a feketét nyugi egyből tulajdonosként írattam a nevemre,el is kellett utaznunk a tulajcsajjal Szegedre a törzskönyvért... :D

Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas... :hulyevagyok:
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? :D Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...




A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz... :D

Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 01:16 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.

Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...

Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...

Közben utánaolvastama neten.Így olcsóbb az átírási költség például.Bevallom öszintén nekem egy kicsit homályos ez a dolog...Eladáskor a tulaj ugye ír szerződést,és abban te mint üzembentartó lemondasz az üzembentartói jogodról.Az adásvételi szerződésben ezt h. oldják meg?Hogy írják bele? :D Vagy nem is írnak olyankor ?De az meg illegális...De hogy vásárolsz üzembentartóival autót?Jogilag akkor is a tulajé marad,vagy mi?Ez nekem magas.Családtagok között van ilyen,meg max gondolom közeli ismerősöknél...Ha eladok valamit,akkor ugye nem én vagyok a tulajdonos onnantól fogva.De mit jelent ez az üzembentartóival eladott dolog?Olyan majdnem,mintha bérelnék egy kocsit....Mindegy is...Ez úgysem az a topik.Szerintem pont ezért nem jó ez a dolog,mert több a hátulütője,mint a haszna ahogy nézem...Ez egy jogi kiskapunak tűnik.Okmányirodába kell bevinni az igazolást az üzembentartói változásról.Ha ez megvolt,akkor nem tudom mi a fenének küldik neked a csekket :D Jó nagy marhaság ez a szabályozás amúgy...A gazsik biztos kenik-vágják a dolgot.Az az egy jó ebben,hogy olcsóbb az átírás,de a többi dolog inkább hátrány...

Átírás idézőjelben,ami annyit tesz a tulajé jogilag az autó de te használhatod külön engedély nélkül mint amikor írsz egy használati engedélyt hogy más vezetheti a kocsid csak itt annyi a különbség hogy nincs időkorlát és kb csak a forgalmit (amibe be kerül a neved de mint üzembentartó és nem tulajdonos) meg az illetéket kell kifizetni meg kötelezőt kötni ami jóval olcsóbb mert a Tds 2500-as mocival az átírás kb 90.000 ft lett volna így megúsztam mit tom én egy 20-asból kötelezővel együtt asszem.Hátulütője hogy üzembentartó nem írhat adásvételit azt csak a tulaj írhatja alá és csakis ő,a másik hogy a kötelező,a súlyadó,parkolóbírság,gyorshajtás az üzembentartó nevére kerül...De a feketét nyugi egyből tulajdonosként írattam a nevemre,el is kellett utaznunk a tulajcsajjal Szegedre a törzskönyvért... :D

Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas... :hulyevagyok:
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? :D Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...