Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


gyurigyuri Elküldve: 2014-02-07 08:00 Autóvásárlás

Üdv! Infót szeretnék kérni az E46-os család benzineseiről.Elsősorban facelift utániban gondolkodom. Évi 20ezer km futással lehet nálam számolni kb 60km-es napi lebontásban, ebből napi 15Km város a többi főút.
Gondolkodtam dízelben is (ki is próbáltam egy 320d 150Le-t :D ), de tartok a dízeles hibalehetőségektől (turbo,injektorok,kéttömegű lend.,nagynyomású alkatrészek). Így aztán el kezdtem a benzineseket is nézegetni.
Nagyjából tisztában vagyok vele, hogy rá kell számolni 1,5-2 litert átlagban, de érdekelne, hogy a benzineseknek milyen buktatói lehetnek.Mi az amit nézni kell rajtuk.
Kb milyen a fentartási költsége, illetve hogy melyik motor passzolhat a felhasználáshoz.

Nagyjából 1,5~1,6 milliót szánok rá.

Minden értelmes infót nagyon megköszönök, és azért fordultam hozzátok, tapasztalt BMW tulajokhoz, mert amennyire lehet én szeretném használni és nem a szervizeknek veszek autót :kiraly:

gzu11 Elküldve: 2014-02-07 07:23 Autóvásárlás

kundof1 írta: Sziasztok!

Autó vétel előtt állok és ezt néztem ma ki magamnak! Valaki látta már, ezt? 6-os váltó mennyire jó, meg a km nekem kicsit sok, de lehet valós ez már!

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._6-7614095


Képek alapján szépnek tűnik, de látni kell élőben is, meg be kell vizsgáltatni a saját szerelődnél, vagy ha nincs rá lehetőség, mert túl messze van, akkor valami független, maszeknál (pár ezer Ft-ért), esetleg a BMW-nél, de az drága (32eFt)...
Kérj az eladótól egy VIN kódot, hogy tudd a pontos felszereltségét!
Neten beírod pl.: AB12345 VIN Code, és kidobja.
A km meg abszolút mondható valósnak, az ülések, kormány képről való állapota alapján (szerintem szépnek tűnnek), de ilyen futásnál már komoly költségekkel kell számolni (előfordulhat turbó felújítás, szívósor - ha nem cserélték vagy dugózták stb.)...

kundof1 Elküldve: 2014-02-07 00:20 Autóvásárlás

Sziasztok!

Autó vétel előtt állok és ezt néztem ma ki magamnak! Valaki látta már, ezt? 6-os váltó mennyire jó, meg a km nekem kicsit sok, de lehet valós ez már!

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._6-7614095

Bero Elküldve: 2014-02-06 19:54 Társalgó

Sziasztok! Valakinek nincs véletlenül egy jobb első fényszóró búrája? sedan,facelift előtti. Köszönöm!

Superpippo Elküldve: 2014-02-04 16:05 Autóvásárlás

Totyasrac írta: Amúgy még egy kérdés - jól olvastam, hogy ha a tempomat nálam mindenképp elvárt, de találok szépet amiből csak annyi hiányzik, akkor az viszonylag olcsón pótolható (ráncfelvarrott E46 benzines automata esetén)?
Mármint kell egy multikormány (ez azért akad bontóban vagy nagyon kell vadászni) meg egy kis sw-okosítás és ennyi?

Illetve a sárga/fehér lámpák mit mutatnak? Látok 1999-est is fehérrel meg 2004-est is sárgával, és nem értem (azt hittem a ráncfelvarrás előttiek sárgák)?


Szeva! Abba lehet könnyen berakni tempomatot amelyikbe elektromos a gázpedál, nem pedig bowdenes. 320i-ben és faceliftekben elektromos, tehát veszel egy multikormányt meg egy kábel kell hozzá (ami 5-6ezer).
Nem nagy munka hamar megvan. Multikormány sok van eladó.
Index: Van sárga meg fehér indexes facelift előttiben és utániban is.Ez azért van mert, a fehér index feláras extra volt.

jacintka Elküldve: 2014-02-03 23:19 km óra

Sziasztok. olyan problémám lenne, hogy nem rég vásároltam egy e46 320d facelift(2002/09) típusú autót. láttam az interneten videót erről a test menüről, gondoltam én is kipróbálom hisz furdalta az oldalam a kíváncsiság, bár hiába. A műszerfal biztos meglett machinálva mert króm díszgyűrű van benne! hiába nyomom a km nullázót vagy ezt a test gombot egyik sem működik rajta. hiába nyomom a gombokat semmi pedig követtem az utasításokat mit hogyan lehet rajta előhozni,de semmi. esetleg javítani lehet e ezt vagy komplett óracsoport csere ? ha csere akkor valaki tudna ajánlani valamit honnan tudom beszerezni ? előre is köszi !

Pitykoo Elküldve: 2014-02-02 20:39 Autóvásárlás

Superpippo írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!Már régóta szeretnék BMW-t venni magamnak és most jött el az idő, hogy végre pénzem is van rá... :)
Én egy E46 320i-t szeretnék. Azt már tudom, hogy van 4 il. 6 hengeres változat, meg hogy a ránc felvarrott ami nekem jobban is tetszik de igazából mindegy, ez is meg az is szép.. :)
A kérdésem az lenne, hogy láttam olyat amibe 5 fokozatú triptonic váltó van és én félek tőle nehogy megadja magát, ezért kérdezném hogy mennyire megbízhatóak vagy hogy nyugodtan vehetek olyat vagy inkább maradjak a manuálisnál??!!
Így általában meg azt szeretném tudni, hogy mennyire megbízhatóak, vagy hogy mik a tipikus típus bajai és mennyire drága fent tartani?!
Vagy hogy a 4 vagy a 6 hengerest érdemes megvenni?!
Meg így általában a vélemények milyenek, nagyon szeretnék egyet de fejest se akarok bele ugrani aztán meg pislogjak, hogy ez meg az mi...
Minden segítséget előre is köszönök..


Hello! Az E46 320i facelift előtti is 6hengeres meg a facelift utáni is 6 hengeres. Annyi a különbség, hogy az egyik 2,0literes 150 paci a másik meg 2,2literes 170 paci. Amire te gondolsz 4 hengeres az a 2,0 literes 318i facelift utáni(143le).(sok nepper 320i-ként árulja,mert 2,0literes)
Jók az automaták is (már ha jók).
Én a 320i 2,0literes 150 pacis változatot ajánlom kézi váltóval. Kifórott jó konstrukció!Én a 320i motorhoz a kézi váltót preferálom!Futóműre is figyelj meg a rozsdára vásárláskor.Ha karban volt tartva a motor örök mint a nyomorúság!!! Sok sikert!!:kiraly:



Oksa! Nekem is a 3201 150 pacis tetszik, és olyat is szeretnék,arra már mondták mások is, hogy stabil gép!
Akkor a próbakörön nézzem a futóművet és a rozsdát előtte!
A kilóméter mennyire számít ami benne van?! persze tudom minél kevesebb annál jobb...
Meg melyik része szokott rozsdásodni, hogy célirányosan keressem?!
Köszi!

Superpippo Elküldve: 2014-02-02 18:58 Autóvásárlás

Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!Már régóta szeretnék BMW-t venni magamnak és most jött el az idő, hogy végre pénzem is van rá... :)
Én egy E46 320i-t szeretnék. Azt már tudom, hogy van 4 il. 6 hengeres változat, meg hogy a ránc felvarrott ami nekem jobban is tetszik de igazából mindegy, ez is meg az is szép.. :)
A kérdésem az lenne, hogy láttam olyat amibe 5 fokozatú triptonic váltó van és én félek tőle nehogy megadja magát, ezért kérdezném hogy mennyire megbízhatóak vagy hogy nyugodtan vehetek olyat vagy inkább maradjak a manuálisnál??!!
Így általában meg azt szeretném tudni, hogy mennyire megbízhatóak, vagy hogy mik a tipikus típus bajai és mennyire drága fent tartani?!
Vagy hogy a 4 vagy a 6 hengerest érdemes megvenni?!
Meg így általában a vélemények milyenek, nagyon szeretnék egyet de fejest se akarok bele ugrani aztán meg pislogjak, hogy ez meg az mi...
Minden segítséget előre is köszönök..


Hello! Az E46 320i facelift előtti is 6hengeres meg a facelift utáni is 6 hengeres. Annyi a különbség, hogy az egyik 2,0literes 150 paci a másik meg 2,2literes 170 paci. Amire te gondolsz 4 hengeres az a 2,0 literes 318i facelift utáni(143le).(sok nepper 320i-ként árulja,mert 2,0literes)
Jók az automaták is (már ha jók).
Én a 320i 2,0literes 150 pacis változatot ajánlom kézi váltóval. Kifórott jó konstrukció!Én a 320i motorhoz a kézi váltót preferálom!Futóműre is figyelj meg a rozsdára vásárláskor.Ha karban volt tartva a motor örök mint a nyomorúság!!! Sok sikert!!:kiraly:

horisz2 Elküldve: 2014-02-02 13:15 Tempomat - utólag?

gyurapeti írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!



Szia!
Sikerült megoldani?Ha igen akkor írdmár meg hogyan?
Köszönöm!


Hali!
Nekem is volt ilyen beavatkozásom! :)
Itt meg is tudod nézni részletesen!
https://www.facebook.com/Mpowerservice.hu?sk=wall
40 ezerért vettem a hozzávalókat (motor, vezérlő, pillangószelep) + Kormánytól a motorvezérlőhöz a kábel 6500ft körül!
40 ezerért szerelték be nekem!
Kb 90 ezer forintba fájt! :D
A te szavaiddal élve!

gyurapeti Elküldve: 2014-02-02 07:43 Tempomat - utólag?

Superpippo írta: Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!



Szia!
Sikerült megoldani?Ha igen akkor írdmár meg hogyan?
Köszönöm!