Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-24 15:24 Autóvásárlás

csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set ;) Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


:kiraly:

csbalu Elküldve: 2014-01-24 15:22 Autóvásárlás

duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set ;) Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!

duend Elküldve: 2014-01-24 14:08 Autóvásárlás

Plk89 írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet :D :D :D





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag :)
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?


Hello
nekem az a velemenyem ha kifogsz egy jo 320d-t keves kilometerrel.es nem kell cserelni turbot,porlasztot,akk azt jobban megeri,a fogyasztasuk nagyon jo,de ha elojonnek ezek a hibak akk az jo sok penzbe kerul,anyit nem tudsz egy evben megsoporolni az uzemanyagon amit ra kell majd kolts,a benzinesre is kell kolteni csak nem olyan mertekben.nekem is egy benzines e46 on van,a futomun csereltem ezt azt azonkivul minden okes.pedig mar mentem vele 24.000 kmt,es mar van benne 210 ezer km.en szeretem a benzineseket nem is tagadom.


Sziasztok!

Én is pontosan így gondolkodtam! Több forrásból is azt hallottam, hogy a benzinesekkel sincs nagyobb baj, gond nélkül futnak 200-300km-t is, ha nem többet, és azokban jellemzően kevesebb km-ek is vannak.
De elgurult a gyógyszerem, rosszul emlékeztem az itteni diesel árakra, csak most hazafelé jövet néztem meg, hogy tulajdonképpen csak 3 cent az árkülönbség, és így 1000-ről csak 650 euróra csökkent az éves üzemeltetési különbség...
Szívem szerint a benzinest választanám.
Még az a kérdés, hogy az LPG-s üzemről mi a véleményetek?

Plk89 Elküldve: 2014-01-24 12:36 Autóvásárlás

duend írta:
nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet :D :D :D





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag :)
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?


Hello
nekem az a velemenyem ha kifogsz egy jo 320d-t keves kilometerrel.es nem kell cserelni turbot,porlasztot,akk azt jobban megeri,a fogyasztasuk nagyon jo,de ha elojonnek ezek a hibak akk az jo sok penzbe kerul,anyit nem tudsz egy evben megsoporolni az uzemanyagon amit ra kell majd kolts,a benzinesre is kell kolteni csak nem olyan mertekben.nekem is egy benzines e46 on van,a futomun csereltem ezt azt azonkivul minden okes.pedig mar mentem vele 24.000 kmt,es mar van benne 210 ezer km.en szeretem a benzineseket nem is tagadom.

duend Elküldve: 2014-01-24 11:57 Autóvásárlás

nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet :D :D :D





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag :)
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?

nickname Elküldve: 2014-01-24 11:46 Autóvásárlás

duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet :D :D :D



duend Elküldve: 2014-01-24 11:35 Autóvásárlás

Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:

nickname Elküldve: 2014-01-23 17:14 Autóvásárlás

zoliika írta:
nickname írta:
Robin68 írta:
Superpippo írta:
csbalu írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Sokan azt hiszik kint pl Németbe a jó E46ok szarért,hugyért kaphatók. Amiket itthon 1milkóért vagy olcsóbban árulnak némelyiket lepapirozva azok mind a kinti kínálat legalja présszökevény kocsik(2000euros autok). Itt egy normális E46 : http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=2

Ennyi az ára.Szóval el kéne gondolkodni azoknak akik az itthon árult présszökevényeket nézegetik.95%-a azoknak bontószökevény.Pénztemetők.Sokan megveszik azokat aztán szidják, hogy a Bmw ilyen szar meg olyan szar.A normális korai évjáratú Facelift elöttiek is 3500-tól vannak.
Ez az én véleményem nem akarok senkit megbántani.




Ez így van ahogy írod!
Rengeteg alja kocsit árulnak kint az arabok meg törökök, aki eladásra veszi az nyilván ezeket fogja venni és eladni mint német minőségi autó.
Amit linkeltél autó abban meg lehet nézni hogy még a műanyagok színe is teljesen más mint egy 2000 euroséban amit 1000x átszilikonoztak hogy újnak nézzen ki. Ülések állapota, stb... nem számít ha van benne 250-300.000, mert az is füst, ha tényleg gondoskodó gazdája volt.
Ezeken felül pedig gondoljunk bele abba mennyire jó és minőségi autók ezek. Például ilyen 45000 euros E46 nem is említhető egy lapon mondjuk egy 1.5millás focussal, vagy renault megane-al. Kérem ezek az autók még ma is prémium minőséget képviselnek ha úgy is bánnak vele.
Ettől függetlenül én simán megvennék egy porlasztóbajos vagy turbóhibásat is kintről, olcsó pénzél jól felszerelve, mert az itthon "fillérekből" lehet javítani és amúgy is azt a 2-300 eurot kapásból lealkudom vásárlásnál.



Így igaz az itthoni nepperek kint megveszik Török vagy Arab kollégájától a hulladék 2000eurost behozza, kiglancolja és fénylik mind a tücsök valaga aztán hirdetik, hogy Német gondos gazdától kitűnő megkímélt kocsi.Sokan bedőlnek ennek.


Mivel az utóbbi pár évben többet vagyok kint mint otthon, nekem is változott a véleményem és ami jó az nem olcsó.
Egy hasznos cikk amiben sok igazság rejlik....


Én ezt már egy éve leírtam nektek :D :D :D alkalmi vételt ki lehet fogni szemtelenül olcsón de az nagyon ritka eset.




Én is párszor ezeket már leírtam.Kintről akkor fogok venni autót,ha itthon olyan felszereltségűt nem kapok és nem az ár fog dominálni elsősorban,nem azért mert szarom a pénzt ,de az,hogy kint "becsületesebben" szervizelik az autókat és tuti a km óra.........ha-ha:fetreng:ez mind kamu, ez már nem az "NSZK".


csak kintről vennék autót, de a mobile.de már nagyon szar kínálattal rendelkezik.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-01-23 16:49 Autóvásárlás

Darius írta:
Robin68 írta:
Superpippo írta:
csbalu írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Sokan azt hiszik kint pl Németbe a jó E46ok szarért,hugyért kaphatók. Amiket itthon 1milkóért vagy olcsóbban árulnak némelyiket lepapirozva azok mind a kinti kínálat legalja présszökevény kocsik(2000euros autok). Itt egy normális E46 : http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=2

Ennyi az ára.Szóval el kéne gondolkodni azoknak akik az itthon árult présszökevényeket nézegetik.95%-a azoknak bontószökevény.Pénztemetők.Sokan megveszik azokat aztán szidják, hogy a Bmw ilyen szar meg olyan szar.A normális korai évjáratú Facelift elöttiek is 3500-tól vannak.
Ez az én véleményem nem akarok senkit megbántani.




Ez így van ahogy írod!
Rengeteg alja kocsit árulnak kint az arabok meg törökök, aki eladásra veszi az nyilván ezeket fogja venni és eladni mint német minőségi autó.
Amit linkeltél autó abban meg lehet nézni hogy még a műanyagok színe is teljesen más mint egy 2000 euroséban amit 1000x átszilikonoztak hogy újnak nézzen ki. Ülések állapota, stb... nem számít ha van benne 250-300.000, mert az is füst, ha tényleg gondoskodó gazdája volt.
Ezeken felül pedig gondoljunk bele abba mennyire jó és minőségi autók ezek. Például ilyen 45000 euros E46 nem is említhető egy lapon mondjuk egy 1.5millás focussal, vagy renault megane-al. Kérem ezek az autók még ma is prémium minőséget képviselnek ha úgy is bánnak vele.
Ettől függetlenül én simán megvennék egy porlasztóbajos vagy turbóhibásat is kintről, olcsó pénzél jól felszerelve, mert az itthon "fillérekből" lehet javítani és amúgy is azt a 2-300 eurot kapásból lealkudom vásárlásnál.



Így igaz az itthoni nepperek kint megveszik Török vagy Arab kollégájától a hulladék 2000eurost behozza, kiglancolja és fénylik mind a tücsök valaga aztán hirdetik, hogy Német gondos gazdától kitűnő megkímélt kocsi.Sokan bedőlnek ennek.


Mivel az utóbbi pár évben többet vagyok kint mint otthon, nekem is változott a véleményem és ami jó az nem olcsó.
Egy hasznos cikk amiben sok igazság rejlik....




Ez pontosan így van!A jó az drága még ha öreg is!Alapigazság.Nem te leszel aki kifogod fogni a mobile.de-ről a tuti vételt a magyar panelból,és ezt nem csak én de a becsületesnepper a cikkjeiben mindig el is magyarázza....Persze nem kell velem egyetérteni,de ez akkor is így van ha tetszik ha nem.....na de majd az "okosok" jönnek azt mondják a tuttit :) :kiraly:


Azon is el kéne gondolkodni,hogy miért van ebben az országban ennyi szar autó!
Az biztos,hogy nem azért,mert a jót mindenki megfizeti... Tipikus okos vásárló miért vegyem meg a tiéd sokkal drágábban mikor ugyan ilyet kapok jóval olcsóbban!
Szóval szerintem ha nem lenne sok hülye vásárló,mindenki a jót keresne akkor biztosan nem lenne ennyi szar...
Persze ez mind a pénzre vezethető vissza,ha mindenki tele lenne pénzel egész más lenne a helyzet,vagy nem :porgosnevetos:

zoliika Elküldve: 2014-01-23 16:41 Autóvásárlás

nickname írta:
Robin68 írta:
Superpippo írta:
csbalu írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Sokan azt hiszik kint pl Németbe a jó E46ok szarért,hugyért kaphatók. Amiket itthon 1milkóért vagy olcsóbban árulnak némelyiket lepapirozva azok mind a kinti kínálat legalja présszökevény kocsik(2000euros autok). Itt egy normális E46 : http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=2

Ennyi az ára.Szóval el kéne gondolkodni azoknak akik az itthon árult présszökevényeket nézegetik.95%-a azoknak bontószökevény.Pénztemetők.Sokan megveszik azokat aztán szidják, hogy a Bmw ilyen szar meg olyan szar.A normális korai évjáratú Facelift elöttiek is 3500-tól vannak.
Ez az én véleményem nem akarok senkit megbántani.




Ez így van ahogy írod!
Rengeteg alja kocsit árulnak kint az arabok meg törökök, aki eladásra veszi az nyilván ezeket fogja venni és eladni mint német minőségi autó.
Amit linkeltél autó abban meg lehet nézni hogy még a műanyagok színe is teljesen más mint egy 2000 euroséban amit 1000x átszilikonoztak hogy újnak nézzen ki. Ülések állapota, stb... nem számít ha van benne 250-300.000, mert az is füst, ha tényleg gondoskodó gazdája volt.
Ezeken felül pedig gondoljunk bele abba mennyire jó és minőségi autók ezek. Például ilyen 45000 euros E46 nem is említhető egy lapon mondjuk egy 1.5millás focussal, vagy renault megane-al. Kérem ezek az autók még ma is prémium minőséget képviselnek ha úgy is bánnak vele.
Ettől függetlenül én simán megvennék egy porlasztóbajos vagy turbóhibásat is kintről, olcsó pénzél jól felszerelve, mert az itthon "fillérekből" lehet javítani és amúgy is azt a 2-300 eurot kapásból lealkudom vásárlásnál.



Így igaz az itthoni nepperek kint megveszik Török vagy Arab kollégájától a hulladék 2000eurost behozza, kiglancolja és fénylik mind a tücsök valaga aztán hirdetik, hogy Német gondos gazdától kitűnő megkímélt kocsi.Sokan bedőlnek ennek.


Mivel az utóbbi pár évben többet vagyok kint mint otthon, nekem is változott a véleményem és ami jó az nem olcsó.
Egy hasznos cikk amiben sok igazság rejlik....


Én ezt már egy éve leírtam nektek :D :D :D alkalmi vételt ki lehet fogni szemtelenül olcsón de az nagyon ritka eset.




Én is párszor ezeket már leírtam.Kintről akkor fogok venni autót,ha itthon olyan felszereltségűt nem kapok és nem az ár fog dominálni elsősorban,nem azért mert szarom a pénzt ,de az,hogy kint "becsületesebben" szervizelik az autókat és tuti a km óra.........ha-ha:fetreng:ez mind kamu, ez már nem az "NSZK".