Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


toki24 Elküldve: 2013-11-30 22:53 320d Motor

Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?

ateszka86 Elküldve: 2013-11-28 18:18 Segítség!!!

Striker írta:
ateszka86 írta:
anubisz írta:
ateszka86 írta: hello hello! nincs valakinek vmi ötlete arra h a bal lámpám búrájának az egyik odahúzó füle letörött fent...és most sztem azért mert így nem tudja odafogni eléggé, bepárásodik a lámpám :((( nincs vmi megoldás erre?


Ragasztás, nekem is letört, én megragasztottam, vagy veszel 180 000 ért egy ujjat, mivel külön nincs burkolat, belső nélkül.

Vagy egy profi műanyagos.


megragasztanam, csak nincs meg az a baj :(


Ha erre gondolsz akkor itt tudsz venni !

http://tuninglampak.unas.hu/sp...s-utani-is


nem a búrával van a baj, ha nem az egyik füllel ami a burát odafogja. az törött le.

Striker Elküldve: 2013-11-28 18:10 Segítség!!!

ateszka86 írta:
anubisz írta:
ateszka86 írta: hello hello! nincs valakinek vmi ötlete arra h a bal lámpám búrájának az egyik odahúzó füle letörött fent...és most sztem azért mert így nem tudja odafogni eléggé, bepárásodik a lámpám :((( nincs vmi megoldás erre?


Ragasztás, nekem is letört, én megragasztottam, vagy veszel 180 000 ért egy ujjat, mivel külön nincs burkolat, belső nélkül.

Vagy egy profi műanyagos.


megragasztanam, csak nincs meg az a baj :(


Ha erre gondolsz akkor itt tudsz venni !

http://tuninglampak.unas.hu/sp...s-utani-is

KRAFT Elküldve: 2013-11-25 21:18 Ajtónyítási Gondok!

anubisz írta: Nem szeretnék okoskodni, de valamitől csak kimegy a biztossitték, nem véletlen. Azt nem kérdezted tőlük akkor miért megy ki? Nem hiszem, hogy azért mert túl kicsi a teljesítménye, akkor rendszeresen kimenne, és már akkor mikor ujjak voltak ezek a típusok valamikor. Valami oka van, hogy több év után egyszer csak elszállnak a biztik, nem pedig akkor mikor csak pár hónapos volt ez a típus.


Az angol, amerikai fórumokon azt olvastam, hogy sok embernél "elektromos túlterheltség" után jelentkezett ez a fajta probléma. Az biztos, hogy nálam is igen intenzív klíma, Hifi és GPS használat után jelentkezett a gond. Ez persze elviekben nem üthetne ki egy biztosítékot, de mégis... Szóval a 15A túl gyenge teljesítményű, ezért cserélik 20A-sra, különben a 15A-as előbb vagy utóbb újból kiég. Sok "új" verdánál is kimegy! Számos (akkor) 1-2 éves E90-es tulaja is panaszkodott a problémára. Gyalogerika E90-je se egy kifejezetten régi darab. Volt egy statisztika arról is, hogy a fecelift előtti évjáratoknál a leggyakoribb ez a típushiba. A facelift után próbálták korrigálni a típushibát, ami habár szignifikáns csökkent, de teljesen nem szűnt meg.

szajmon Elküldve: 2013-11-22 10:42 Autóvásárlás

gzu11 írta:
szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon? :)


A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!! :)
Feteke Facelift E46 Coupé ;)


OK OK! Majd figyellek! :wink:

gzu11 Elküldve: 2013-11-22 00:42 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek... :)

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


A linkelt autó valóban gyönyörű, de sajnos ez már nem fér bele a büdzsébe.
Megkérdezhetem, hogy az 1.es és 3.as versenyzőt miért zártad ki?



Na, megérkeztem...
Hosszú nap volt (3:30-22:00), de remélem megérte! :)

Abszolút megértem az álláspontodat, csak gondoltam hátha nem láttad még azt az M-Packet-es 318Ci-t, mert nekem nagyon tetszik, gondolkoztam is rajta, de végül csak a 320Cd győzött... :)

Na szóval, az 1. versenyző: M-Packet első lökös + M3 küszöb + szimpla E46 Coupé belső...
Lehet csak az én hülyeségem, de én nem vennék olyan autót, ami nem gyári állapotú, az utólagos "M-esítést" én nem díjazom, bár Yellow-nak erről más a véleménye... :)
Nekem az tetszik, ha vagy gyári M csomagos a gép, vagy gyárilag simpla felszereltségű.

A 3. versenyző meg 2.8 benzin/gáz + automata váltó...
Én a gyári rendszert nem gázosítanám...
Aki kisebb fogyasztást akar, az vegyen 316i/18i-t, vagy dieselt, aki meg 2.8 sor6-ot választ, az legyen tisztában azzal, hogy gyakran fog a kútra járni...

A piros (320Ci) szépnek tűnik, lehet Yellow-nak igaza van az ominózus kékkel (323Ci) kapcsolatban, mert a belső, így gépről nézve (reggel telón neteztem, úton Győr felé) elég csúnyácska, bár Yellow az én autómra is azt mondta, hogy legalább 2X annyi van benne, mint amennyit az óra mutat, természetesen a linkelt hirdetés alapján... :)

Ma meg a BMW A1-ben azt mondták, hogy 100%-ra nem tudják garantálni, mert a mai technika mindenre képes, de az autó külső-belső állapota alapján a km futás reálisnak mondható és ugye autót nem km-re, hanem állapotra veszünk!

Ja, az állapotfelmérés:
11:20-13:45-ig tartott. Kaptam egy 5 oldalas állapotfelmérő lapot, bent lehettem a műhelyben, végig kérdezhettem, fényképezhettem, azt amit akartam, természetesen használt autóról lévén szó, voltak hibák, DE!
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!
Tehát kaptam egy pár oldalas doksit, az autóról + 4 kritikus BMW-s szakember őszinte véleményét, ami nekem megért 32eFt-ot, mivel ugye a saját szerelőmet nem tudtam 400 km-rel szervizestől elrángatni.
Kinyomtatták alvázszám alapján a felszereltségi listát, minden tökéletesen stimmelt!
A végén pedig megcsinálták az eredetiség vizsgát is, és még a műszakis fószer is azt mondta, hogy szép ez az autó, mennyi? Igen, hát egy jó autónak ennyi az ára...

Igaz nem olcsón, de bízok benne, hogy egy közepes árfekvésű szerviz elvégzése után, lesz egy hosszútávon megbízható és szerethető autóm!
Ja, az autó minden irata, de minden (szervizkönyv is) megvan, még az első tulaj által a vásárláskor kifizetett (2004.), számomra mái napig horribilis számla is...



gzu11 Elküldve: 2013-11-22 00:03 Autóvásárlás

szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon? :)


A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!! :)
Feteke Facelift E46 Coupé ;)

anubisz Elküldve: 2013-11-21 19:28 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val :( amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.


Én is így gondolom, csak a váltó felújító mesterek nem így gondolják :hulyevagyok: Akárkivel beszéltem hallani se akart arról hogy részben javítja, mindenki csak komplett nagyjavítást akart véghezvinni.... harcban állok velül. még könyörgésre se hajlandó levenni dignosztizálni majd visszatenni. Kezdjük azzal hogy legalább 50 ezer ha leszedik meg visszateszik... akkor meg már olajat is cserélnek és rögtön száz rugó és még meg se javult. Szumma az eddigi érdeklődés mindig nagyjavításba torkollot ... aztén kitudja lehet kicserélnek 1-2 párezres alkatrészt és fizetek 400k... :) milyen kár hogy nem váltószerelőnek tanultam :)


igen, így keresnek pézt.
Nem véletlen a robbantott rajz, hogy lehet cserélni ezeket az elemeket, mert ugye csak elromolhat, nem?
http://bmwfans.info/parts-cata...unt_parts/

elég ha kicsit be van rágódva, vagy kopott, egy szelep, már nem úgy műkszik a váltó.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 19:10 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val :( amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.


Én is így gondolom, csak a váltó felújító mesterek nem így gondolják :hulyevagyok: Akárkivel beszéltem hallani se akart arról hogy részben javítja, mindenki csak komplett nagyjavítást akart véghezvinni.... harcban állok velül. még könyörgésre se hajlandó levenni dignosztizálni majd visszatenni. Kezdjük azzal hogy legalább 50 ezer ha leszedik meg visszateszik... akkor meg már olajat is cserélnek és rögtön száz rugó és még meg se javult. Szumma az eddigi érdeklődés mindig nagyjavításba torkollot ... aztén kitudja lehet kicserélnek 1-2 párezres alkatrészt és fizetek 400k... :) milyen kár hogy nem váltószerelőnek tanultam :)

nickname Elküldve: 2013-11-21 19:08 Autóvásárlás

ateszka86 írta: hellooo. olyan kérdésem lenne, h az e60 diesel mennyire megbízható,szervizigényes stb? vagy inkább e39?


Az E60 elég szerviz igényes autó, talán a FACELIFT utáni kevésbé (2007- )

de az e39.hu mindenre részletes kielégítő választ fogsz kapni.