anubisz Elküldve: 2013-11-21 19:00 Autómata váltó hibakód
norbeee írta:anubisz írta:norbeee írta:anubisz írta:norbeee írta:anubisz írta:norbeee írta:anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.
Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.
Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:
Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.
Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?
ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.
ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?
Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.
háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val :( amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.
Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.