Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


anubisz Elküldve: 2013-11-21 19:00 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val :( amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 18:52 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val :( amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 18:23 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 18:17 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?

Medvedisznoman Elküldve: 2013-11-21 18:13 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
nickname írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek... :)

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak :wink: bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót :D


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

:merges1:


ez van amikor a balekok kinevezik magukat használt autó specialistának :D :D :D


Ez volnék én?


A pirossal kapcsolatban van egy vicces sztorim.
Ismerős volt az autó egy korábbi hirdetésből, igaz, ott más képekkel és telefonszámmal volt fent, de a gépháztetőn lévő lakksérülésből könnyen beazonosítható volt, hogy ez ugyanaz az autó. Felhívtam, kereskedő. Ez még nem baj. Természetesen vezetett szervízkönyv, 190ezer km. Eddig fasza. Előkapartam a cetlit amit az előző hirdető száma volt, felhívtam őt is. Elmondta, hogy kereskedő számolta be. A szervízkönyv passzol, az ára sem változott, csak a kilóméterszámláló akkor még 270ezret mutatott. Nem mondom, hogy meg vagyok lepve, illetve egy kicsit, de csak azért mert az árra nem pakolt rá a kupec. Ettől persze még lehet jó az autó, de sokkal jobb lenne, ha nem variált volna az órával és nem érezném azt hogy át vagyok ..szva.


És ha már szóba került, le is ment az ára egy százassal. Lehet hogy olvasta a fórumot :)

anubisz Elküldve: 2013-11-21 17:59 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 17:56 Autómata váltó hibakód

anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni :) no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?

anubisz Elküldve: 2013-11-21 17:39 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.

norbeee Elküldve: 2013-11-21 17:09 Autómata váltó hibakód

anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá :( hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :?:


Medvedisznoman Elküldve: 2013-11-21 14:14 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta:
nickname írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek... :)

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak :wink: bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót :D


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

:merges1:


ez van amikor a balekok kinevezik magukat használt autó specialistának :D :D :D


Ez volnék én?


A pirossal kapcsolatban van egy vicces sztorim.
Ismerős volt az autó egy korábbi hirdetésből, igaz, ott más képekkel és telefonszámmal volt fent, de a gépháztetőn lévő lakksérülésből könnyen beazonosítható volt, hogy ez ugyanaz az autó. Felhívtam, kereskedő. Ez még nem baj. Természetesen vezetett szervízkönyv, 190ezer km. Eddig fasza. Előkapartam a cetlit amit az előző hirdető száma volt, felhívtam őt is. Elmondta, hogy kereskedő számolta be. A szervízkönyv passzol, az ára sem változott, csak a kilóméterszámláló akkor még 270ezret mutatott. Nem mondom, hogy meg vagyok lepve, illetve egy kicsit, de csak azért mert az árra nem pakolt rá a kupec. Ettől persze még lehet jó az autó, de sokkal jobb lenne, ha nem variált volna az órával és nem érezném azt hogy át vagyok ..szva.