gdavid írta:
Sziasztok! Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón: YouTube videó Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni. Előre is köszönöm!:iszunkra:
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
Hello.
Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás :) Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk :( Üdv: Jakuzaa
gdavid írta:
Sziasztok! Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón: YouTube videó Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni. Előre is köszönöm!:iszunkra:
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
Hello.
Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás :) Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk :( Üdv: Jakuzaa
Tano írta:
Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.
Nekünk nem sikerült csak Lcm cserével megoldani,nem engedte felkódolni.
Heló. Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha cserélem a hátsó lámpát (most is facelift-es van már benne) akkor vannak olyanok ami pl 1998-2001-ig ->("facelift optik néven) és van olyan ami 2001-2004-ig. Ha mind a 2-ből van egyforma kinézetű (olyan mint a gyári facelift) akkor azok közt mi a külömbség??? http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385 http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=161 Itt a két lámpa, pl árban miért vannak ennyire távol egymástól? Meg az hogy pl egy 2001 8.havi autóba belelehet tenni pl egy 2003-as lámpát??
Bocsánat,hogy belekérdezek :oops: de az az Lcm Csere pontosan mit takar? Nekem a lámpakapcsolót mondták,hogy abban van a modul. Ez lenne az? Üdv: jakuzaa
Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.
Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón? E46 316i 2002 facelift. Köszönöm
Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????
Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.
CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike
Tano írta:
Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.
Nekünk nem sikerült csak Lcm cserével megoldani,nem engedte felkódolni.
Heló. Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha cserélem a hátsó lámpát (most is facelift-es van már benne) akkor vannak olyanok ami pl 1998-2001-ig ->("facelift optik néven) és van olyan ami 2001-2004-ig. Ha mind a 2-ből van egyforma kinézetű (olyan mint a gyári facelift) akkor azok közt mi a külömbség??? http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385 http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=161 Itt a két lámpa, pl árban miért vannak ennyire távol egymástól? Meg az hogy pl egy 2001 8.havi autóba belelehet tenni pl egy 2003-as lámpát??
Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.
Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón? E46 316i 2002 facelift. Köszönöm
Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????
Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.
Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.
Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón? E46 316i 2002 facelift. Köszönöm
Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????
gdavid írta:
Sziasztok! Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón: YouTube videó Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni. Előre is köszönöm!:iszunkra:
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
Hello.
Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás :) Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk :( Üdv: Jakuzaa
miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart :vazze:
A próféta beszéljen belőled,és tényleg ne legyen semmi gond. :lol: Én megkérdeztem,és azt mondták,hogy a gyárival megegyező számú lámpatestnek kell világítani.(pl: azok a gyönyörű szép :mrgreen: lexus hátsók a sok kis karikákkal biztos feltűnnek nekik) De abban egyetértek,hogy arról lövésük sincs,hogy a gyárinak hogy is kéne világítania :lol:
Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra) Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről? Melyik márkát érdemes megvenni? Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)
Köszi.. Üdv.
Nem azért de nem gyári xenonos a lámpád? Esetleg kanyarkövetős? Szerintem az lenne igazán sufni, ha beletennél egy kínait. Beázhat, széteshet, stb... Egyébként van leírás, keress rá. Be kell tenni a sütőbe, utána könnyen lejön a búra. Nálam is tervben van az AE., konkrétan ez. Szerintem ne dobd el a szép gyári lámpákat. Közben megtaláltam a leírást.
De gyári xenonos. Nekem leginkább az összeragasztással vannak aggályaim, hogy utána párásodni fog. Viszont ez egészen járható útnak tűnik.Nem lenne rossz megtartani a gyárit. Meglátom... Amúgy az összes után gyártott rossz minőségű?
Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra) Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről? Melyik márkát érdemes megvenni? Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)
Köszi.. Üdv.
Nem azért de nem gyári xenonos a lámpád? Esetleg kanyarkövetős? Szerintem az lenne igazán sufni, ha beletennél egy kínait. Beázhat, széteshet, stb... Egyébként van leírás, keress rá. Be kell tenni a sütőbe, utána könnyen lejön a búra. Nálam is tervben van az AE., konkrétan ez. Szerintem ne dobd el a szép gyári lámpákat. Közben megtaláltam a leírást.