Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


jakuzaa Elküldve: 2013-11-09 14:25 lámpa

kempelen írta:
jakuzaa írta:
YELLOW írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!:iszunkra:


most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)

Hello.

Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás :)
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk :(
Üdv: Jakuzaa


Esetleg egy facelift tail light retrofit leírás segít????


Köszi. Jó kis leírás. Arra egyből rájöttem,hogy az enyémet nem ez szerint csinálták :(
Ez így szép munka. Az enyémet sajna inkább össze tákolták :(

kempelen Elküldve: 2013-11-09 11:38 lámpa

jakuzaa írta:
YELLOW írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!:iszunkra:


most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)

Hello.

Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás :)
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk :(
Üdv: Jakuzaa


Esetleg egy facelift tail light retrofit leírás segít????

jakuzaa Elküldve: 2013-11-09 09:46 lámpa

gdavid írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.


Nekünk nem sikerült csak Lcm cserével megoldani,nem engedte felkódolni.


Heló.
Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha cserélem a hátsó lámpát (most is facelift-es van már benne) akkor vannak olyanok ami pl 1998-2001-ig ->("facelift optik néven) és van olyan ami 2001-2004-ig. Ha mind a 2-ből van egyforma kinézetű (olyan mint a gyári facelift) akkor azok közt mi a külömbség???
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=161
Itt a két lámpa, pl árban miért vannak ennyire távol egymástól?
Meg az hogy pl egy 2001 8.havi autóba belelehet tenni pl egy 2003-as lámpát??







Bocsánat,hogy belekérdezek :oops: de az az Lcm Csere pontosan mit takar?
Nekem a lámpakapcsolót mondták,hogy abban van a modul. Ez lenne az?
Üdv: jakuzaa



naarjan Elküldve: 2013-11-08 14:41 316i leáll menet közben!

anubisz írta:
naarjan írta:
Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.


CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike

gdavid Elküldve: 2013-11-08 14:36 lámpa

szotakdavid írta:
Tano írta:
Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.


Nekünk nem sikerült csak Lcm cserével megoldani,nem engedte felkódolni.


Heló.
Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha cserélem a hátsó lámpát (most is facelift-es van már benne) akkor vannak olyanok ami pl 1998-2001-ig ->("facelift optik néven) és van olyan ami 2001-2004-ig. Ha mind a 2-ből van egyforma kinézetű (olyan mint a gyári facelift) akkor azok közt mi a külömbség???
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385
http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=161
Itt a két lámpa, pl árban miért vannak ennyire távol egymástól?
Meg az hogy pl egy 2001 8.havi autóba belelehet tenni pl egy 2003-as lámpát??





anubisz Elküldve: 2013-11-08 14:09 316i leáll menet közben!

naarjan írta:
Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????



Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.

naarjan Elküldve: 2013-11-08 11:25 316i leáll menet közben!

Milan11 írta:
anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm


Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????

jakuzaa Elküldve: 2013-11-08 08:07 lámpa

YELLOW írta:
jakuzaa írta:
YELLOW írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!:iszunkra:


most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)

Hello.

Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás :)
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk :(
Üdv: Jakuzaa



miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart :vazze:


A próféta beszéljen belőled,és tényleg ne legyen semmi gond. :lol:
Én megkérdeztem,és azt mondták,hogy a gyárival megegyező számú lámpatestnek
kell világítani.(pl: azok a gyönyörű szép :mrgreen: lexus hátsók a sok kis karikákkal
biztos feltűnnek nekik) De abban egyetértek,hogy arról lövésük sincs,hogy a gyárinak
hogy is kéne világítania :lol:

zuziq Elküldve: 2013-11-07 23:51 angel eye

MattM325 írta:
zuziq írta: Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra)
Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről?
Melyik márkát érdemes megvenni?
Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)

Köszi.. Üdv.


Nem azért de nem gyári xenonos a lámpád? Esetleg kanyarkövetős? Szerintem az lenne igazán sufni, ha beletennél egy kínait. Beázhat, széteshet, stb... Egyébként van leírás, keress rá. Be kell tenni a sütőbe, utána könnyen lejön a búra. Nálam is tervben van az AE., konkrétan ez. Szerintem ne dobd el a szép gyári lámpákat. Közben megtaláltam a leírást.


De gyári xenonos. Nekem leginkább az összeragasztással vannak aggályaim, hogy utána párásodni fog. Viszont ez egészen járható útnak tűnik.Nem lenne rossz megtartani a gyárit. Meglátom... Amúgy az összes után gyártott rossz minőségű?

MattM325 Elküldve: 2013-11-07 23:09 angel eye

zuziq írta: Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra)
Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről?
Melyik márkát érdemes megvenni?
Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)

Köszi.. Üdv.


Nem azért de nem gyári xenonos a lámpád? Esetleg kanyarkövetős? Szerintem az lenne igazán sufni, ha beletennél egy kínait. Beázhat, széteshet, stb... Egyébként van leírás, keress rá. Be kell tenni a sütőbe, utána könnyen lejön a búra. Nálam is tervben van az AE., konkrétan ez. Szerintem ne dobd el a szép gyári lámpákat. Közben megtaláltam a leírást.