Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


ZoleeSRB Elküldve: 2013-08-09 00:52 Autóvásárlás

ateszka86 írta:
Tano írta:
Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel. :)

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa:mrgreen: )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!


teljesen jól beszéltél! nekem 2001\6 van, nálam az első helyen van, a bnőm is tudja, de nem tetszik neki :D ha egy megkímélt szép állapotúba beleválasztasz,ami tegyük hozzá nehéz kicisny hazánkba, akkor megutálhatod..ismerek iyleneket, de ha egy szépbe akkor belezúgsz egy életre. én diesel párti vok


Para szempontjából tök mind1 melyiket választod az alaktrészárak kb. ugyan azok,meg mindkettőnek megvannak a maga hibái.Vehetsz dízelt,benzinest vagy akár más márkát azzal is szophatsz...
Igazából azt kell nézned,hogy melyikre van úgy lóvéd,h ha valami nagyobb hiba beüt akkor azt még orvosolni tudd.
A BMW alkatrész árak nem kerülnek többe mint a hasonló kategóriájú más márkájú autóké.
Szerintem még néha olcsóbban is találsz,mivel elég sok BMW-s fórum van és sokat is bontanak Magyarországon, új alkatrészeket meg mindig tud vki jó áron mivel van kedvezmény...
Szóval ne parázz csak előtte jól nézesd át,lehetőleg hozzáértővel.

ateszka86 Elküldve: 2013-08-09 00:30 Autóvásárlás

Tano írta:
Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel. :)

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa:mrgreen: )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!


teljesen jól beszéltél! nekem 2001\6 van, nálam az első helyen van, a bnőm is tudja, de nem tetszik neki :D ha egy megkímélt szép állapotúba beleválasztasz,ami tegyük hozzá nehéz kicisny hazánkba, akkor megutálhatod..ismerek iyleneket, de ha egy szépbe akkor belezúgsz egy életre. én diesel párti vok

Tano Elküldve: 2013-08-09 00:18 Autóvásárlás

Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel. :)

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa:mrgreen: )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!

Xerox Elküldve: 2013-08-08 23:47 Autóvásárlás

Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel. :)

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!

bugyi89 Elküldve: 2013-08-05 16:01 Társalgó

Sziasztok

Szerintetek ezt az angyal fényt be lehet építeni nem xenonos lámpába is?

http://www.ebay.de/itm/4-x-CCF...1c30d02adc

ember84 Elküldve: 2013-08-05 14:48 Társalgó

Sziasztok!
E46 facelifthez xenon trafót valaki?

jakuzaa Elküldve: 2013-08-02 07:54 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

troooger írta:
jakuzaa írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E46-os facelift-es lámpába(nem projektoros) jók e méretileg a sima
E46-os hoz árult angel-eyes karikák? Valamint,a faceliftes lámpákat is szét e lehet pattintani,mint a simákat? (állítólag sütögetni kell:( ha ez igaz,azt nem merem bevállalni:( ) Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Jakuzaa


úgy tudom a méret ugyanaz, és ugyanúgy szedhető. csak a coupe lámpákat kell sütögetni FL-nél.


Szerintem ugyan az a karika.
Én épp ma szedtem szét egy coupe lámpaburát( FL előtti), annál csak patentok tartották ( Xenonos lámpa )
Kb 2 perc alatt ki lehet pattintani
1- index ki
2- lámpabura tetején lévő gumi kipattintása
3- Lámpamosó+ lámpamosó keretének előrehúzása (csak óvatosan) és máris hozzá lehet férni a lámpabura alsó patentjaihoz is.




pont azt írtam, hogy az FL-es coupe lámpája sütögetps az nem patentos. és mivel nem projektoros, hanem sima lámpát írt, így feleslegesen írtad le a lámpamosós mizéiát. :wink:


Én csak válaszoltam a kérdezőnek.
Az FL előtti lámpaburás dolgot pedig azért írtam le mert az angel eyes témába bele tartozhat, esetleg ezzel segíthetek valakinek.



én értem, csak nem az volt a kérdés... :D


Ebben igazad van, sorry hogy leírtam :iszunkra:


nem baj az, csak kicsit ingerült vagyok :D


Igen, láttam egy másik fórumos hozzászólásodat.
Ezért is nem akartam jobban belebonyolódni a dolgokba, inkább küldtem egy sört...8)


nem amiatt... amúgy nem iszom alkoholt :D na, de ne piramisozzunk meg off-oljunk, mert szétrugják a picsókánkat :twisted:


Köszönöm a hasznos információkat.
Üdv: Jakuzaa:kiraly:


Hello,
Én itt rendeltem:

http://autohifi-tuning.shp.hu/...=angel_eye

Kérdezték rendeléskor hogy FL vagy nem, és hogy projektoros vagy nem. Gondolom tőled is megkérdezik majd. FL lámpa pattintós. Kb 15 perc alatt be is szerelhetők a karikák.

Üdv,
J.


Köszönöm,jó kis oldal,és elég olcsó is.:kiraly:

nickname Elküldve: 2013-08-01 07:44 Heeelp...!

majdnem írta: :hulyevagyok:

Sziasztok!
Faceliftes nem memós nem ülésfütött alap coupéba 2004 ből mennyire lenne bonyolult vagy nem beépiteni egy memós fütött ülést??
Köszi előre is..


:orokhala::orokhala:



60-70 ezer.

Üléshez van komplett mechanikám, csak a kapcsoló panelek kellenek hozzá :D


majdnem Elküldve: 2013-08-01 07:26 Heeelp...!

:hulyevagyok:

Sziasztok!
Faceliftes nem memós nem ülésfütött alap coupéba 2004 ből mennyire lenne bonyolult vagy nem beépiteni egy memós fütött ülést??
Köszi előre is..


:orokhala::orokhala:

jakuzaa Elküldve: 2013-07-30 15:13 Műszerfal kijelzés

jakuzaa írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
A problémám a következő (e-46 rol van szó). Menet közben beadja vagy az első,vagy az egyik,vagy mindkét hátsó lámpa hibáját. Meg meg álltam,megnéztem,mindig égtek a lámpák rendesen. Gyújtás levesz,elindítom,minden o.k. pár kilóméter után szintén kivillan a visszajelző.Ha valaki tudna valami hasznos tanácsot adni,azt nagyon megköszönném.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv. Jakuzaa


a hátsó lámpa tipikus hibája a csati, ez rázkódástól jelezhet, én ezeket átnézném, az is lehet oxidos, vagy épp a vezeték van picit kiszakadva.
első lámpánál nekem olyan volt, hogy az izzó két kivezetése közötti kitöltő anyag elrepedt. nem tudom miért, de ez bejelzett, sőt a foglalat meg is perkelődött.
amúgy a kontektok átnézése ajánlott.


Köszönöm a tippet. Leelenörzöm,és remélem,hogy csak ennyi lesz a baja.
Üdv: Jakuzaa


Sajna nem ilyen egyszerű az ügy:cry:, a hátsó lámpákat az előzö tulaj kicserélte
faceliftes lámpákra,és gondolom a stekker ezekhez más lehet,mert szétbarmolta a
csatit,és a csupasz kábeleket tűzögette rá a sarukra. Szerintem,ahogy mocorognak,attol
jelezget be a visszajelző.:vazze: