Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


nickname Elküldve: 2013-03-18 17:40 Porlasztó

audiw12a8 írta:
ute107 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:


:hulyevagyok::ijed:


Mitől tanulná meg :D :D :D



Na hát mitől... a gázolajtól... :kiraly:



Attól tanulná meg kedves fórumozók, hogy az ecu tudja hogy mikor melyik hengernél van befecskendezés. És mivel minden autóban van már főtengely jeladó így azt is tudja a főtengely szöggyorsulásából hogy melyik henger dolgozik sokat és melyik keveset, így meg tudja oldani a hengerteljesítmény kiegyenlítést. A csörgés meg azért fog belőle elmúlni mert általában minden motoron van kopogás érzékelő így be tudja állítani a megfelelő un. pilot adagot is. Ha nem javul meg attól hogy kicserélsz/megjavíttatsz egy porlasztót és vissza rakod akkor ott szarok a porlasztók. Azzal hogy bekódolod nullázod az ecu agyát, így legfeljebb rövidebb ideig fog csörgedezni füstölni. itt nincsen kedvem tovább magyarázni mi hogy működik, remélem sokatoknak segítettem és pár ezrest megspórolok egy két embernek.



Aki egy két ezer forinton spórol az ne vegyen BMW-t

Nem várt fejleményeket okoz az is, ha nem vesszük figyelembe az injektorok kódolásának szükségességét. Új injektor beépítésénél - legtöbb esetben - az injektorokon található ún. IMA-kódot be kell táplálni a motorirányító egységbe. Az IMA-kódot a porlasztó gyártója generálja, ugyanis a jelenlegi gyártástechnológia nem alkalmas arra, hogy teljesen egyforma paraméterekkel rendelkező injektorokat hozzanak létre. Ez a kód viszont tartalmazza a porlasztó olyan sajátosságait, amit az ECU a működés során figyelembe vesz. Ha az IMA-kódot injektor csere után nem kapja meg az ECU, az adott hengernél ez járásegyenlőtlenséghez, kormoláshoz, akár motorkárosodáshoz is vezethet.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-18 17:31 Porlasztó

ute107 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:


:hulyevagyok::ijed:


Mitől tanulná meg :D :D :D



Na hát mitől... a gázolajtól... :kiraly:



Attól tanulná meg kedves fórumozók, hogy az ecu tudja hogy mikor melyik hengernél van befecskendezés. És mivel minden autóban van már főtengely jeladó így azt is tudja a főtengely szöggyorsulásából hogy melyik henger dolgozik sokat és melyik keveset, így meg tudja oldani a hengerteljesítmény kiegyenlítést. A csörgés meg azért fog belőle elmúlni mert általában minden motoron van kopogás érzékelő így be tudja állítani a megfelelő un. pilot adagot is. Ha nem javul meg attól hogy kicserélsz/megjavíttatsz egy porlasztót és vissza rakod akkor ott szarok a porlasztók. Azzal hogy bekódolod nullázod az ecu agyát, így legfeljebb rövidebb ideig fog csörgedezni füstölni. itt nincsen kedvem tovább magyarázni mi hogy működik, remélem sokatoknak segítettem és pár ezrest megspórolok egy két embernek.

ute107 Elküldve: 2013-03-17 20:47 Porlasztó

nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:


:hulyevagyok::ijed:


Mitől tanulná meg :D :D :D



Na hát mitől... a gázolajtól... :kiraly:

nickname Elküldve: 2013-03-17 20:26 Porlasztó

szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:


:hulyevagyok::ijed:


Mitől tanulná meg :D :D :D

szotakdavid Elküldve: 2013-03-17 18:29 Porlasztó

jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:


:hulyevagyok::ijed:

jrtom Elküldve: 2013-03-17 16:29 Porlasztó

audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:

jrtom Elküldve: 2013-03-17 16:01 Autóvásárlás

m_attila írta:
jrtom írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...:)


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos:) !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Igen elég sokmindenben pl: a 25i az már elektomos folytószeleppel rendelkezik, mint minden M54.


de megint a monyák..:) vegyél egy valamit tegyél rá ezt azt és jobb lesz mintha megvetted volna az igazit:)


Ez az, bírom az ilyet én is :). Szegény srác meg megvesz egy 23i-t és Yellow-t zaklatja, hogy mit hogyan cseréljen ki, hogy legyen egy 25i-je:biglol:

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-17 15:42 Porlasztó

ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni

m_attila Elküldve: 2013-03-17 15:36 Autóvásárlás

jrtom írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...:)


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos:) !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Igen elég sokmindenben pl: a 25i az már elektomos folytószeleppel rendelkezik, mint minden M54.


de megint a monyák..:) vegyél egy valamit tegyél rá ezt azt és jobb lesz mintha megvetted volna az igazit:)

jrtom Elküldve: 2013-03-17 15:34 Autóvásárlás

m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...:)


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.


Egyik sem 1 vanosos:) !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Igen elég sokmindenben pl: a 25i az már elektomos folytószeleppel rendelkezik, mint minden M54.