Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


anubisz Elküldve: 2011-06-17 11:57 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig):nyelvcsova:

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el:) Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl:porgosnevetos: Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival:porgosnevetos:


Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!


Ez is kintről lett behozva. Gondolhatod mit kapott. Ha vettem volna egy 4,5 éveset az meg kb most kezdene lepusztulni, kezdhetném élőről. Volt hogy zsbből egyszerre 680 000 szervíz, és nem,nem motor,csak a jobb első kerékagy úgy deformálódott (semmi nem látszott rajta) hogy a felni forgás közben súrolta a lengés csillapítót. Nemvolt kitáblázva,és felvolt marva az út úgy 8,10 centire,oda is 140 rá,meg vissza is,mert persze visszafelé máshol volt marva. Sötétben éjjel,látni sem lehetett. Lengéscsillapító cserék elől stb.. Persze ha nem márkaszervizbe csináltatom, fele ennyi lett volna,de bízzam valami ismeretlen szerelőre az életem? első futómű,valamit elnéz és repülök az útról. Jó, nekem már megkereste az árát triplán,de akkor is,ki szeret zsebbe nyúlni,főleg 100 ezrekért. Mondjuk, én 3 év alatt beleraktam még 150 000 km, de ki is van szinte minden cserélve. Most a kipufogóm fúj ki fent a blokknál a katalizátornál, bölcsőt lekel venni hozzá, BMW szervizbe csak ránéznek 100 000 pedig megkel hegeszteni. Ilyen szopást.Pont ott tudott kilukadni. Ha 70 centivel hátrébb 5000 a javítás,így van vagy 50,60,80. Le kel szerelni az egész rendszert.Lehet inkább nézek rá egy komplett bontottat, de nem is a javítás a gond,hanem , hogy egész a blokkról le kel szedni az egész rendszert, hogy meg hegessz egy szar lukat. Én vagyok a szerelők álma :porgosnevetos::porgosnevetos:

InsectKiller Elküldve: 2011-06-17 10:31 Autóvásárlás

anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig):nyelvcsova:

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el:) Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl:porgosnevetos: Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival:porgosnevetos:


Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!

anubisz Elküldve: 2011-06-17 10:09 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig):nyelvcsova:

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el:) Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl:porgosnevetos: Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival:porgosnevetos:

K_Gergo Elküldve: 2011-06-17 09:35 Autóvásárlás

anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig):nyelvcsova:

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.

Hori Elküldve: 2011-06-15 19:06 Kasza mester 0670-5799225

Bianconero írta: Halihó!

Várható esetleg,hogy lesz coupe-hoz M tech 2-es e-h lökös Kasza mesternél?



a következő 1 hónapban biztos nem érkezik facelift M-tech coupe

Bianconero Elküldve: 2011-06-12 16:58 angel eye

Srácok, továbbra is keresek olyasvalakit, aki vállalná a faceliftes kupém lámpájába az AE beszerelését:) Budapest környékbeliek előnyben;) :)

SirToma Elküldve: 2011-06-02 14:28 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

frizo írta: Sziasztok! Bmw szerelőt / műhelyt keresek Győr, Győr környéke, ha más nincs akkor Budapest és környékén.
Jövő héten kedden (juni 7) érkezem haza Németországból, és szeretném valahova beadni a kocsit. Márkaszervízek kizárva, elég volt belőlük.

Az autómnak a következő panaszai vannak:
- légzsák lámpa világít (ajtó légzsákoknál van valami)
- motor hűtőfolyaydék lámpa kivillan, világít (nem rég töltöttek utána)
- a motor térből csörgés, ciripelés (porlasztó gyanús)
- gyakran kormol az auto, nagy gázadásnál mindig (mint egy dízelmozdony)
- 160km/h-nál hátsó tengely felől morgás (bal kerékcsapágyat most cseréltettem)

Olyan szervíz / ember kellene nekem, aki alaposan, hozzá értően, gondosan átnézi az autót. A diffi olajszinttől kezdve a szűrők tisztaságáig mindent. Szeretném ha gondos kezekbe kerülne, és olyan bánás módban részesülne az autó mint amilyet megérdemel. A motornál elég durva gondok lesznek szerintem. Azt is gyanítom, hogy eddig nem nagyon törődtek az autóval, és mivel jó korban van, most jönnek elő a nyűgök is.
2002 gyártásu e46 320d kombi facelift-es 215000km az óra szerint

köszönöm a Helpet!



Szia.

m_attilát keresd.
Én nemrég voltam náluk, és jó kézben volt a drágaságom!!!

frizo Elküldve: 2011-06-02 13:25 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

Sziasztok! Bmw szerelőt / műhelyt keresek Győr, Győr környéke, ha más nincs akkor Budapest és környékén.
Jövő héten kedden (juni 7) érkezem haza Németországból, és szeretném valahova beadni a kocsit. Márkaszervízek kizárva, elég volt belőlük.

Az autómnak a következő panaszai vannak:
- légzsák lámpa világít (ajtó légzsákoknál van valami)
- motor hűtőfolyaydék lámpa kivillan, világít (nem rég töltöttek utána)
- a motor térből csörgés, ciripelés (porlasztó gyanús)
- gyakran kormol az auto, nagy gázadásnál mindig (mint egy dízelmozdony)
- 160km/h-nál hátsó tengely felől morgás (bal kerékcsapágyat most cseréltettem)

Olyan szervíz / ember kellene nekem, aki alaposan, hozzá értően, gondosan átnézi az autót. A diffi olajszinttől kezdve a szűrők tisztaságáig mindent. Szeretném ha gondos kezekbe kerülne, és olyan bánás módban részesülne az autó mint amilyet megérdemel. A motornál elég durva gondok lesznek szerintem. Azt is gyanítom, hogy eddig nem nagyon törődtek az autóval, és mivel jó korban van, most jönnek elő a nyűgök is.
2002 gyártásu e46 320d kombi facelift-es 215000km az óra szerint

köszönöm a Helpet!

Woockie Elküldve: 2011-06-01 19:15 Etanol/bio-etanol a tankba!?

YELLOW írta: az E85-tel is annyi a baj, hogy a gyújtást nem tudja utána állítani az ECU, illetve az injektorokból nagyobb kellene, ami nagyobb nyomáson is tudja adni a naftát. pont ezért nő meg a fogyasztás.

Ez a kisebb gond, a nagyobb az, hogy a rez es az alkohol nem jobaratok. Ennek oromere megkerdeztuk -nem hivaalosan ugyan- a bmw mo-tol, hogy mi az allaspont az e85 ugyeben, hatarozott "ne!" volt a valasz. facelift elotti e46 volt a kerdes, de gyanitom az utaniakra is vonatkozik.

Bero Elküldve: 2011-05-31 14:34 M-packet

YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Nos,megvettem és már be is szereltem a féklevegő csövet az első m-packethez és most jön a hátulja :D Tehát,mivel a gyári és az m-packetes hátsó lökös közt én nem találok sok különbséget,legalábbis aki nem szakértő nem nagyon veszi észre a változást,tehát nekem ez a project 80 rugót nem ér meg. Az lenne a kérdésem,hogy akinek a hátsó lököse m-packetes mivel tér el a gyáritól? Én engem csak az érdekelne,hogy szélesebb-e és ami a legfontosabb,hogy a magassága nagyobb-e tehát a földhöz közelebb ér-e az M-es? Mert,ha sok változás nincs akkor megtoldom az alját és mehet is rá a 2 dupla kipufogó és kész is vagyok :D Köszi a válaszokat! :kiraly: Hali


semmivel sem nagyobb... csak nézd meg a képet és látod a különbséget. nekem sem ér meg annyit, és mint ahogy már elmondtam, szerintem az én faceliftes hátsó lökösöm, sokkal jobban illik az M-tech II-höz.



Jó,de az enyém nem az igazi :mrgreen: (facelift előtti) Én egy toldatra gondoltam,és utána kipufogó és kész :D Én erre gondoltam: http://www.fonixtuning.hu/cont...4176-1.jpg A kép az gáz,de szerintem feketén,egy kis átalakítással egész faszául nézne ki,főleg ennyi lóvéért :mrgreen: Hali :kiraly: