anubisz Elküldve: 2011-06-17 11:57 Autóvásárlás
InsectKiller írta:anubisz írta:K_Gergo írta:anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig):nyelvcsova:
ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.
nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.
Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el:) Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl:porgosnevetos: Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival:porgosnevetos:
Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!
Ez is kintről lett behozva. Gondolhatod mit kapott. Ha vettem volna egy 4,5 éveset az meg kb most kezdene lepusztulni, kezdhetném élőről. Volt hogy zsbből egyszerre 680 000 szervíz, és nem,nem motor,csak a jobb első kerékagy úgy deformálódott (semmi nem látszott rajta) hogy a felni forgás közben súrolta a lengés csillapítót. Nemvolt kitáblázva,és felvolt marva az út úgy 8,10 centire,oda is 140 rá,meg vissza is,mert persze visszafelé máshol volt marva. Sötétben éjjel,látni sem lehetett. Lengéscsillapító cserék elől stb.. Persze ha nem márkaszervizbe csináltatom, fele ennyi lett volna,de bízzam valami ismeretlen szerelőre az életem? első futómű,valamit elnéz és repülök az útról. Jó, nekem már megkereste az árát triplán,de akkor is,ki szeret zsebbe nyúlni,főleg 100 ezrekért. Mondjuk, én 3 év alatt beleraktam még 150 000 km, de ki is van szinte minden cserélve. Most a kipufogóm fúj ki fent a blokknál a katalizátornál, bölcsőt lekel venni hozzá, BMW szervizbe csak ránéznek 100 000 pedig megkel hegeszteni. Ilyen szopást.Pont ott tudott kilukadni. Ha 70 centivel hátrébb 5000 a javítás,így van vagy 50,60,80. Le kel szerelni az egész rendszert.Lehet inkább nézek rá egy komplett bontottat, de nem is a javítás a gond,hanem , hogy egész a blokkról le kel szedni az egész rendszert, hogy meg hegessz egy szar lukat. Én vagyok a szerelők álma :porgosnevetos::porgosnevetos: