Összesen 3743 találat
katonaza Elküldve: 2016-12-10 19:50 Visszapillantó tükrök
2003.05. havi facelift E46.
Fúthető és motoros tükörlap, de nem a tükörházastól le/fel hajló változat.
A jobb oldali tükörlapot szerettem volna lejjebb fordítani parkoláshoz, ám fordult vele a baloldali is.
Mikor elengedtem a mozgató gombot, a bal oldali akkor is ment magától tovább egész végállásig, aztán diszkrét füst és amperszag.
Ki szerettem volna szűrni a tükörlap mozgató motorba mosás során esetleg bejutott vízből a hideg hatására képződő jegesedést, ezért a garázsban töltött éjszaka után biztosíték csere, majd próba.
Eredmény ugyanaz (füst, biztosíték).
A tükörlap mozgató motor, vagy annak vezérlése körül kezdjem keresni a probléma okát?
A vezérlése hol található?
Pete78 Elküldve: 2016-12-08 09:32 Mi lehet a baj?
Szep napot mindenkinek. P340 (bank1) hibakoddal vezermutengely-jelado hibam van. Tobben irtatok mar itt hogy csereltetek. A problemam, hogy ket fajta szenzort talaltam az enyemhez, az egyik csatlakozoja egyenes, a masike 90 fokos. Melyiket kell beletenni? 2001 e46 facelift elotti modell.
Koszonom
John Elküldve: 2016-12-05 20:06 Akkumulátor
liga86 írta:
John írta:
John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s
de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.
az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.
De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...
addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen. :wink:
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen :)
Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)
ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.
nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)
Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?
55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket :)
(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)
Persze elég.... optimális körülmények között (nyáron, folytonos használatban az autó)
Télen se perc alatt leszopja a hideg az aksit annyira hogy csak tekerjen az önindító ( ha teker) nekem 2.0 facelift 318 és ugyan így jártam 45 percet volt magára hagyva a drága helyzet jelzővel meg bekacsolt rádióval ugy hogy nem szólt a zene. 62-es aksi van benne de kevés legalább 70-est mondanak vagy nagyobb ha be fér a helyére.
Amúgy a generátorra is rámérettem hátha bajos de semmi baja és az aksi is új exide
Mondjuk sajnos az is igaz hogy udvarban de nem garázsban áll,de a 2.0 nem 6 henger? Mert nekem csak 4 van (amit még egyedül is betolok ha kell de eddig még nemkellett hála Istennek :D ) és a tartalék szar akksim is be röffentette ma reggel pedig abban épphogy 10.5 volt van és tekerte mégha nemis gyorsan (de csak próba miatt tettem bele -5 fokban hideg motornál na akkor állt össze a kép hogy amit vissza vittem a boltba az tényleg hibás akksi..:) )
liga86 Elküldve: 2016-12-05 19:34 Akkumulátor
John írta:
John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s
de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.
az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.
De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...
addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen. :wink:
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen :)
Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)
ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.
nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)
Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?
55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket :)
(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)
Persze elég.... optimális körülmények között (nyáron, folytonos használatban az autó)
Télen se perc alatt leszopja a hideg az aksit annyira hogy csak tekerjen az önindító ( ha teker) nekem 2.0 facelift 318 és ugyan így jártam 45 percet volt magára hagyva a drága helyzet jelzővel meg bekacsolt rádióval ugy hogy nem szólt a zene. 62-es aksi van benne de kevés legalább 70-est mondanak vagy nagyobb ha be fér a helyére.
Amúgy a generátorra is rámérettem hátha bajos de semmi baja és az aksi is új exide
lalada Elküldve: 2016-11-30 11:30 Autóvásárlás
banyairicsi írta:
lalada írta:
banyairicsi írta:
lalada írta:
banyairicsi írta:
Sziasztok.
X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!
Köszönöm!
ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.
Köszönöm!
A Navit lehet cserélni benne vagy frissíteni az aktuális térképekkel?
mindent lehet, a frissítést javaslom.
Külső meghajtót is lehet hozzávarázsolni a gyárihoz? Pendrive-ról vagy memóriakártáyról szóljanak a zenék? Esetleg filmlejátszás?
én CIC-ről, USB-ről hallgatok zenét, külső HDD_t nem próbáltam. DVD filmet lejátszik, ha az AUDIO_TS és VIDEO_TS könyvtárakat megtalálja a lemezen. A CIC 2008/05 után tudja ezt, viszont a régebbi fej,a CCC úgy tudom nem..
banyairicsi Elküldve: 2016-11-29 19:00 Autóvásárlás
lalada írta:
banyairicsi írta:
lalada írta:
banyairicsi írta:
Sziasztok.
X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!
Köszönöm!
ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.
Köszönöm!
A Navit lehet cserélni benne vagy frissíteni az aktuális térképekkel?
mindent lehet, a frissítést javaslom.
Külső meghajtót is lehet hozzávarázsolni a gyárihoz? Pendrive-ról vagy memóriakártáyról szóljanak a zenék? Esetleg filmlejátszás?
lalada Elküldve: 2016-11-28 10:35 Autóvásárlás
banyairicsi írta:
lalada írta:
banyairicsi írta:
Sziasztok.
X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!
Köszönöm!
ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.
Köszönöm!
A Navit lehet cserélni benne vagy frissíteni az aktuális térképekkel?
mindent lehet, a frissítést javaslom.
banyairicsi Elküldve: 2016-11-28 10:08 Autóvásárlás
lalada írta:
banyairicsi írta:
Sziasztok.
X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!
Köszönöm!
ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.
Köszönöm!
A Navit lehet cserélni benne vagy frissíteni az aktuális térképekkel?
lalada Elküldve: 2016-11-27 22:08 Autóvásárlás
banyairicsi írta:
Sziasztok.
X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!
Köszönöm!
ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.
katonaza Elküldve: 2016-11-22 12:27 Mi ez?
katonaza írta:
katonaza írta:
E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).
Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.
Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.
Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.
Mi a csuda lehet ez?
Készítettem egy fél perces videot, ami bemutatja a kérdéses kábelt és környezetét, hátha valaki ez alapján tud segíteni a megfejtésben:
Fényes, merev, műanyag cső a motortérben
Sikerült megfejteni: hajtásláncban szellőztető cső.