stgoofy Elküldve: 2011-01-23 12:17 Rendszámtábla világítás BMW embléma
stgoofy Elküldve: 2011-01-23 12:17 Rendszámtábla világítás BMW embléma
Bero Elküldve: 2011-01-21 16:05 Elsõ lámpák
Tano írta:Bero írta: Sziasztok! Már nagyon kezd felidegesíteni,hogy nem tudom kiszedni az első indexeim! Az enyém 2000-es évjáratú e46 sedan,facelift előtti. Az indexeket ugye nem csavar tartja,hanem valami ''csipesz'' szerű amit ki kell pattintani. Ez eddig ok,de SEHOGYSEM tudom kiszedni,egyszerűen nem férek hozzá mert nincs hely! :hulyevagyok: Csavarhúzóval se,kézzel meg pláne nem tudom! Aki tudja a választ,vagy tudja hogyan kell kiszedni azt nagyon megköszönném!!!:kiraly:
Az index feletti reszen van egy lyuk. Ezen benyulsz egy hosszabb csavarhuzoval, es a vajatba (lampaval bevilagitva meg fogod latni, olyan mint egy kanal) beillesztve azt lenyomod, majd lenyomva tartva tolod ki elore. Tulsagosan ne nyomd, mert le is tudod torni. Utana mar kezzel tudod folytatni a kihuzast.
Tano Elküldve: 2011-01-21 15:56 Elsõ lámpák
Bero írta: Sziasztok! Már nagyon kezd felidegesíteni,hogy nem tudom kiszedni az első indexeim! Az enyém 2000-es évjáratú e46 sedan,facelift előtti. Az indexeket ugye nem csavar tartja,hanem valami ''csipesz'' szerű amit ki kell pattintani. Ez eddig ok,de SEHOGYSEM tudom kiszedni,egyszerűen nem férek hozzá mert nincs hely! :hulyevagyok: Csavarhúzóval se,kézzel meg pláne nem tudom! Aki tudja a választ,vagy tudja hogyan kell kiszedni azt nagyon megköszönném!!!:kiraly:
troooger Elküldve: 2011-01-21 15:53 Elsõ lámpák
Bero írta: Sziasztok! Már nagyon kezd felidegesíteni,hogy nem tudom kiszedni az első indexeim! Az enyém 2000-es évjáratú e46 sedan,facelift előtti. Az indexeket ugye nem csavar tartja,hanem valami ''csipesz'' szerű amit ki kell pattintani. Ez eddig ok,de SEHOGYSEM tudom kiszedni,egyszerűen nem férek hozzá mert nincs hely! :hulyevagyok: Csavarhúzóval se,kézzel meg pláne nem tudom! Aki tudja a választ,vagy tudja hogyan kell kiszedni azt nagyon megköszönném!!!:kiraly:
Bero Elküldve: 2011-01-21 15:12 Elsõ lámpák
pneurob Elküldve: 2011-01-20 10:57 320d Motor
gabor7610 írta:Alesi írta:wizzaerr írta:nekem is hasonló problémám volt a hőfokkal.az egr termosztát cseréje csodákra képes,Alesi írta: Sziasztok!
Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?
Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.
Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).
Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül:), tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.
Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.
Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...
az egr termosztát cseréje megoldhatja a problémát
gabor7610 Elküldve: 2011-01-19 23:09 320d Motor
Alesi írta:wizzaerr írta:nekem is hasonló problémám volt a hőfokkal.az egr termosztát cseréje csodákra képes,Alesi írta: Sziasztok!
Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?
Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.
Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).
Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül:), tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.
Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.
Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...
Tano Elküldve: 2011-01-18 23:16 M-packet
Bero írta: Figyelj,csak oldalra vettem küszöb spoilert,előre pedig ezt vettem meg: http://www.bimmer.hu/index.php...prodid=303 Nincs oda írva,hogy facelift előttire van vagy faceliftesre! Remélem nem lesz sok gond vele... :D Te megcsináltad ezt a 'féklevegő hűtőt'? Köszi,Tano :iszunkra:
Bero Elküldve: 2011-01-18 20:42 M-packet
Tano írta:Bero írta: Üdv! Én most vettem M-packet-et bimmer.hu-n. Úgy látom itt mindenkinek facelift-es bömöse van és azon van rajta a packet! Az facelift előttire is simán rámegy vagy kicsit más a módja? Ezt a féklevegő hűtőt,ha kihagyom az nagyon gáz? Nekem mennyivel más lesz felpakolni a packet-et? A csávó mondta,hogy előtte próbáljuk fel,mert ha nemjó akkor visszavásárolja (tiszta jó arc :fetreng:) Köszi a válaszokat!:kiraly:
A kuszob es a hatso lokos minden tovabbi nelkul felmegy. A facelift utaninak az elso lokos szelso felfogatasanal van nemi elteres, ez egy muanyag tartoelem cserejevel orvosolhato. De a facelift elottihez is volt packett, ha ugy rendelted akkor stimmelnie kellene.
Tano Elküldve: 2011-01-18 19:46 M-packet
Bero írta: Üdv! Én most vettem M-packet-et bimmer.hu-n. Úgy látom itt mindenkinek facelift-es bömöse van és azon van rajta a packet! Az facelift előttire is simán rámegy vagy kicsit más a módja? Ezt a féklevegő hűtőt,ha kihagyom az nagyon gáz? Nekem mennyivel más lesz felpakolni a packet-et? A csávó mondta,hogy előtte próbáljuk fel,mert ha nemjó akkor visszavásárolja (tiszta jó arc :fetreng:) Köszi a válaszokat!:kiraly: