Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Yom Elküldve: 2010-09-28 20:47 Gyári Xenon Lámpa

wikipedian ilyet találtam csak nem tudom, hogy ez coupekra is vonatkozik e:
2002: Xenon headlight option upgraded to Bi-xenon configuration
Esetleg lámpáról közelebbről (szemből/hátúlról) meg lehetne valahogy állapítani? Nézegettem Bömbölö oldalát, és ránézésre szemből olyannak tűnik az én lámpám is, mint ami ott van Bi-Xenon a sedanokhoz.

Robinson írta:
Yom írta: Köszi a választ! Utólag mennyire lenne macerás beletenni? 2003as coupem van.


Na látod ezt nem vágom. Már csak azért sem, mert limoknál 2003 már erősen facelift volt :?



Robinson Elküldve: 2010-09-28 20:41 Gyári Xenon Lámpa

Yom írta: Köszi a választ! Utólag mennyire lenne macerás beletenni? 2003as coupem van.


Na látod ezt nem vágom. Már csak azért sem, mert limoknál 2003 már erősen facelift volt :?

Yom Elküldve: 2010-09-28 20:37 Gyári Xenon Lámpa

Köszi a választ! Utólag mennyire lenne macerás beletenni? 2003as coupem van.

Robinson írta:
Yom írta: Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem:). Olvastam itt, hogy facelift utáni E46-ban gyárilag Bi-Xenon van. Facelift előttiben honnét lehet tudni, hogy bi vagy sima? Vagy azok is Bi-Xenonok?


Szia!

Gyárilag bixenon az túlzás. az is opció volt erősen, azokban is volt tányér :)
Viszont a rossz hír, hogy facelift előttibe nincs bixenon... :(


Robinson Elküldve: 2010-09-28 20:33 Gyári Xenon Lámpa

Yom írta: Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem:). Olvastam itt, hogy facelift utáni E46-ban gyárilag Bi-Xenon van. Facelift előttiben honnét lehet tudni, hogy bi vagy sima? Vagy azok is Bi-Xenonok?


Szia!

Gyárilag bixenon az túlzás. az is opció volt erősen, azokban is volt tányér :)
Viszont a rossz hír, hogy facelift előttibe nincs bixenon... :(

Yom Elküldve: 2010-09-28 20:32 Gyári Xenon Lámpa

Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem:). Olvastam itt, hogy facelift utáni E46-ban gyárilag Bi-Xenon van. Facelift előttiben honnét lehet tudni, hogy bi vagy sima? Vagy azok is Bi-Xenonok?

gampetibor Elküldve: 2010-09-26 15:47 Autóvásárlás

kempelen írta:
gampetibor írta:

Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/


Elhiszem.


YouTube videó

De szerintem nem muszáj kihajtani a belét...






Természetesen én sem 200km/h felett közlekedek de egyszer kipróbáltam mi a vége, kíváncsi voltam. :)

kempelen Elküldve: 2010-09-26 13:40 Autóvásárlás

gampetibor írta:

Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/


Elhiszem.


YouTube videó

De szerintem nem muszáj kihajtani a belét...




gampetibor Elküldve: 2010-09-26 12:47 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró:merges1:



...és?? Csukva volt a sorompó? :-)

Azért jó hogy leírtad. Én még nem mentem 210-et az enyémmel, de ezek után az esélytelenek nyugalmával meg sem próbálom....



Hát itt Yellow mellé kell h álljak. Tavaj Németországban az autópályán 3 fővel + csomagok mi is mentünk 210-et ha hiszitek ha nem. /2000. évj. 316i 1.6 motor facelift elötti masina/

Zolee Elküldve: 2010-09-26 11:27 Autóvásárlás

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


A VVT nélküli négyhengeresekből kihagyták a láncátugrás gátlót, emiatt idővel (nyúlik a lánc) átugrált a vezérlés és....:( Egy ki szar lemezről van szó, amit később a gyár visszaépíttetett a szervizekkel, mert egyre több volt a garis motorcsere. Jrtom biztos tudna mesélni róla.



jah igen erről hallottam. nekem is feszt ezzel jönnek, de azt tudom az enyémbe már van valami. ez a régi 102 vagy 105 lovas 1.6-os ha jól sejtem... vagy az M43-as motorok. bár asszem az is M43 az 1.6





Jókat :D-tam a hozzászólásaitokon..
Miki által említett 4hengeres szétesős moci: N40B16(AB) - azaz a faceliftes 1.6 = 1596 ccm, 115.6 LE, 150 Nm - enyim is ilyen, szerencsére még időben be lett építve a láncfeszítő. Amit viszont nem értek h miért nem garban és/vagy visszahívással oldották meg, 20 v 25e pénzbe volt 3 éve.

kempelen Elküldve: 2010-09-25 21:49 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.




tévedsz! de komolyan. engem az bosszant, hogy tipikus magyar, ha 316i, akkor azt az 1.6-os motorral azonosítják. hát nem! sajnálom, havalakinek nem tetszik az őszinteségem, de nekem akkor sem ér többet egy 2 literes motor, hogy odáig legyek érte. sajnos, én így érzem és lehet fikázni nem zavar. én így gondolom, ti máshogy. ha 1.6-os 316-osom lenne, akkor zavarna, de olyat alapból nem akartam, pedig amire az való, arra is tökéletes az. és, ahogy mondotta valaki, MO-ra nem tök mindegy, még a birigli is sok, azokat is büntetik, LSD Critical Mass:merges1:



Tudom, hogy szerinted tévedek. Azt hiszed valaha is gondoltam arra, hogy beismered? Nem. Ez nem őszinteség, hanem önigazolás amit te művelsz.
Ha neked a te mostani motorod felér egy hathengeres 320i-vel akkor az a te dolgod, ehhez senkinek semmi köze, de azért másokat ne aggitálj ezzel, mert nem bitos hogy egyet értenek veled. Az a motor tökéletesen jó a maga helyén, nem írtam-mondtam soha hogy rossz, bár akár el is kezdhetném a kerregő valvetronic, szivárgó szelepfedéltömítés, a sok gyujtótrafó csere satöbbi... De nem megyek bele, mert aki használja, annak kopik még az N42-es motor is ez egyértelmű. De azért ne állítsunk már neki szobrot.

Az hogy a tipikus magyar egyhatot mondd a tiédre miért zavar? Mondja csak úgysem ért hozzá. De ha el szeretnéd neki magyarázni, hogy téved, miért itt teszed? Ide bejár az ilyen? Nemhiszem. Aki meg itt van annak felesleges évente nyolcvanszor elismételned, hogy a tiéd nem egyhat, hanem egynyolc (sőt a te meglátásod szerint kétliter)
De most nem?