Összesen 3743 találat
Csum Elküldve: 2009-12-28 13:47 lámpa
Hori írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=5213
most látom van ez is, mi a különbség a kettõ között? dizájn??? :D
gyárikat nem találtál valahol nagy keresgélés közepette??
faceliftesben??
Kaszamesternél van faceliftes xenon lámpa
http://www.bmwpower.hu/forum/v...p;start=80
igen néztem már nála!! de soknak tartom 70rugot kér érte
de se tarfpo se xenon se égõ nincs bene csak maga a lámpa
Hori Elküldve: 2009-12-28 12:41 lámpa
Csum írta:
Brad85 írta:
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=5213
most látom van ez is, mi a különbség a kettõ között? dizájn??? :D
gyárikat nem találtál valahol nagy keresgélés közepette??
faceliftesben??
Kaszamesternél van faceliftes xenon lámpa
http://www.bmwpower.hu/forum/v...p;start=80
Brad85 Elküldve: 2009-12-28 12:12 lámpa
Csum írta:
Brad85 írta:
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=5213
most látom van ez is, mi a különbség a kettõ között? dizájn??? :D
gyárikat nem találtál valahol nagy keresgélés közepette??
faceliftesben??
Nem nagyon, de az a baj hogy azok tuti 100 felett vannak bõven :S
Nem tudom megéri-e ekkora különbséget...??
Csum Elküldve: 2009-12-28 12:10 lámpa
Brad85 írta:
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=5213
most látom van ez is, mi a különbség a kettõ között? dizájn??? :D
gyárikat nem találtál valahol nagy keresgélés közepette??
faceliftesben??
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-28 03:07 ATC Nova chiptuning és szerviz
Robinson írta:
bmw320d4 írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta:
A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.
A facelift elõtti? :roll:
Igen, VTG az is, közvetlen, nagynyomású befecskendezéssel, pilottal, töltõlevegõ hûtõvel.
Kapott még hengerenként 4 szelepet, AGR-t és Nix katalizátort.
Így lett 100KW/280Nm, ami teljesíti az Eu3-at, de mégis EU2-be lett sorolva.
És akkor az mitõl van, hogy a 150 lovas már kétszer tölt, a 136-os meg csak egyszer?
Arra gondolsz, hogy 3700-nál még adatesz neki egy kicsit?
Azt a csökkentett kompresszióviszony miatt engedték meg ennél a motornál. 19:1.helyett 17:1 lett.
Robinson Elküldve: 2009-12-28 03:00 ATC Nova chiptuning és szerviz
bmw320d4 írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta:
A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.
A facelift elõtti? :roll:
Igen, VTG az is, közvetlen, nagynyomású befecskendezéssel, pilottal, töltõlevegõ hûtõvel.
Kapott még hengerenként 4 szelepet, AGR-t és Nix katalizátort.
Így lett 100KW/280Nm, ami teljesíti az Eu3-at, de mégis EU2-be lett sorolva.
És akkor az mitõl van, hogy a 150 lovas már kétszer tölt, a 136-os meg csak egyszer?
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-28 02:54 ATC Nova chiptuning és szerviz
Robinson írta:
bmw320d4 írta:
A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.
A facelift elõtti? :roll:
Igen, VTG az is, közvetlen, nagynyomású befecskendezéssel, pilottal, töltõlevegõ hûtõvel.
Kapott még hengerenként 4 szelepet, AGR-t és Nix katalizátort.
Így lett 100KW/280Nm, ami teljesíti az Eu3-at, de mégis EU2-be lett sorolva.
Tano Elküldve: 2009-12-28 02:53 ATC Nova chiptuning és szerviz
Robinson írta:
bmw320d4 írta:
A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.
A facelift elõtti? :roll:
Igen, az is. :wink:
Robinson Elküldve: 2009-12-28 02:47 Chip tuning
bmw320d4 írta:
A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.
A facelift elõtti? :roll:
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-28 02:12 ATC Nova chiptuning és szerviz
Robinson írta:
bmw320d4 írta:
Vagy a gyár véletlenül csökkenti a kompresszióviszonyt, és alkalmaz 2 lépcsõs feltöltést?
Ez a 2 lépcsõs feltöltés csak a faceliftnél jött a változó geometriájú turbóval ugye?
Nem, a két lépcsõs a biturbó=335d és társai
A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.