Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Csum Elküldve: 2009-12-15 11:54 320d Motor

Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Alesi írta:
EstokSzabi írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW :) Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.


A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.




Ezekkel csak az a baj hogy 2000nél már tol a turbó és -25fokos motornál nem igazán jó az alu hengerfejnek hogy a belseje 300fok kilseje -25 meg még nyomod 1-2 barral is. meg a 320d be van 1 elektromos kisegitõ fütés ami melengeti a vizet az meg alapjáraton is melegít rendesen



mennyire rendesen melegit ez? mert én járathatom ilyenkor 1óráig is alapjáraton akkor se megy feljebb a hõfokmutatóa kék mezõbõl sõt ha eléri a három negyedét akkor annak már nagyon tudok örülni!! szóval az az elektromos kisegitõ merre is található az autóban? mert akkor lehetséges hogy nálam az kuka:(





Háát az az igazság hogy a tiedbe nem igazán tudom hogy van-e de úgy emlékszem ha van akkor a motortér jobb felsõ sarkában az anyós ülés elött. Faceliftesbe a bal elsõ lámpa mögött 1kis fém boboz vastag piros kábelell és keringetövel elötte. ma reggel elinditóttam -4,5fokocska járt 10percit mire elindultam 47fokos volt a víz



ugyan aza verdám mint a tied!!úgy hogy nekem is úgyan ott kell hogy legyen!! valamivel be tudom , mérni,hogy müködik e vagy sem? vagy hogy tudom meg állapitani?



Ja bocs tényleg csak a galériádat kellet volna megnéznem :hulyevagyok:
háát talán úgy hogy elinditod a kocsit és fogod a dobozt hogy melegszik-e. a keringetöt meg ki kell mérni hogy forog-e a motor, nem-e zárlatos / de ezek az én tippjeim/


ha be indítom az autot vagy gyújtásra teszem akkor vezetõ oldalnál elõl motortérben a lámpa mögött van két fém szinû henger azok bugnak lehet hallani akkr viszont jó kellene legyen nem???? viszont amióta meg vana kocsi minden télen probléma nálam az, hogy hiába melegszik be a kocsi üzemi hõfokra ha le állítom és a gyújtást rá adom kb 2percig fújja még ameleg levegõt utánna meg már hideget fúj csak:( így ha valahol várakznom kelll a motronak is járnia kell mindig hogy ne fagyak meg még haveromnak e39e van az fél óra múlva is gyújtáson ugyan úgy tóla a meleget!!

Hori Elküldve: 2009-12-15 11:44 320d Motor

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Alesi írta:
EstokSzabi írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW :) Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.


A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.




Ezekkel csak az a baj hogy 2000nél már tol a turbó és -25fokos motornál nem igazán jó az alu hengerfejnek hogy a belseje 300fok kilseje -25 meg még nyomod 1-2 barral is. meg a 320d be van 1 elektromos kisegitõ fütés ami melengeti a vizet az meg alapjáraton is melegít rendesen



mennyire rendesen melegit ez? mert én járathatom ilyenkor 1óráig is alapjáraton akkor se megy feljebb a hõfokmutatóa kék mezõbõl sõt ha eléri a három negyedét akkor annak már nagyon tudok örülni!! szóval az az elektromos kisegitõ merre is található az autóban? mert akkor lehetséges hogy nálam az kuka:(





Háát az az igazság hogy a tiedbe nem igazán tudom hogy van-e de úgy emlékszem ha van akkor a motortér jobb felsõ sarkában az anyós ülés elött. Faceliftesbe a bal elsõ lámpa mögött 1kis fém boboz vastag piros kábelell és keringetövel elötte. ma reggel elinditóttam -4,5fokocska járt 10percit mire elindultam 47fokos volt a víz



ugyan aza verdám mint a tied!!úgy hogy nekem is úgyan ott kell hogy legyen!! valamivel be tudom , mérni,hogy müködik e vagy sem? vagy hogy tudom meg állapitani?



Ja bocs tényleg csak a galériádat kellet volna megnéznem :hulyevagyok:
háát talán úgy hogy elinditod a kocsit és fogod a dobozt hogy melegszik-e. a keringetöt meg ki kell mérni hogy forog-e a motor, nem-e zárlatos / de ezek az én tippjeim/

Csum Elküldve: 2009-12-15 11:38 320d Motor

Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Alesi írta:
EstokSzabi írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW :) Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.


A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.




Ezekkel csak az a baj hogy 2000nél már tol a turbó és -25fokos motornál nem igazán jó az alu hengerfejnek hogy a belseje 300fok kilseje -25 meg még nyomod 1-2 barral is. meg a 320d be van 1 elektromos kisegitõ fütés ami melengeti a vizet az meg alapjáraton is melegít rendesen



mennyire rendesen melegit ez? mert én járathatom ilyenkor 1óráig is alapjáraton akkor se megy feljebb a hõfokmutatóa kék mezõbõl sõt ha eléri a három negyedét akkor annak már nagyon tudok örülni!! szóval az az elektromos kisegitõ merre is található az autóban? mert akkor lehetséges hogy nálam az kuka:(





Háát az az igazság hogy a tiedbe nem igazán tudom hogy van-e de úgy emlékszem ha van akkor a motortér jobb felsõ sarkában az anyós ülés elött. Faceliftesbe a bal elsõ lámpa mögött 1kis fém boboz vastag piros kábelell és keringetövel elötte. ma reggel elinditóttam -4,5fokocska járt 10percit mire elindultam 47fokos volt a víz



ugyan aza verdám mint a tied!!úgy hogy nekem is úgyan ott kell hogy legyen!! valamivel be tudom , mérni,hogy müködik e vagy sem? vagy hogy tudom meg állapitani?

Hori Elküldve: 2009-12-15 11:34 320d Motor

Csum írta:
Hori írta:
Alesi írta:
EstokSzabi írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW :) Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.


A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.




Ezekkel csak az a baj hogy 2000nél már tol a turbó és -25fokos motornál nem igazán jó az alu hengerfejnek hogy a belseje 300fok kilseje -25 meg még nyomod 1-2 barral is. meg a 320d be van 1 elektromos kisegitõ fütés ami melengeti a vizet az meg alapjáraton is melegít rendesen



mennyire rendesen melegit ez? mert én járathatom ilyenkor 1óráig is alapjáraton akkor se megy feljebb a hõfokmutatóa kék mezõbõl sõt ha eléri a három negyedét akkor annak már nagyon tudok örülni!! szóval az az elektromos kisegitõ merre is található az autóban? mert akkor lehetséges hogy nálam az kuka:(





Háát az az igazság hogy a tiedbe nem igazán tudom hogy van-e de úgy emlékszem ha van akkor a motortér jobb felsõ sarkában az anyós ülés elött. Faceliftesbe a bal elsõ lámpa mögött 1kis fém boboz vastag piros kábelell és keringetövel elötte. ma reggel elinditóttam -4,5fokocska járt 10percit mire elindultam 47fokos volt a víz

jrtom Elküldve: 2009-12-14 21:21 320d Motor

Persze, bírni fogja. Kicsit kijavítalak mert nem N47N2 hanem M mint Mária M47N2, mert az N az a New azaz új generációs mocit jelenti.

Beluga írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi:)
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más :(


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.



Köszönöm a választ,nekem van egy bmw-s könyvem ott mindegyiket N47-nek irja,de valóban az interneten N47N2 -t hozza fel.....jajj, azért szerintetek ha egy kicsit "huzatok" rajta,ez kb: 20Le és 50Nm amit irnak a tuningcégek....azt még elbirja hosszútávon?

Beluga Elküldve: 2009-12-14 19:25 320d Motor

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi:)
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más :(


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.



Köszönöm a választ,nekem van egy bmw-s könyvem ott mindegyiket N47-nek irja,de valóban az interneten N47N2 -t hozza fel.....jajj, azért szerintetek ha egy kicsit "huzatok" rajta,ez kb: 20Le és 50Nm amit irnak a tuningcégek....azt még elbirja hosszútávon?

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-13 17:24 320d Motor

jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi:)
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más :(


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.

jrtom Elküldve: 2009-12-13 16:37 320d Motor

Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi:)
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más :(


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.

Kristof77 Elküldve: 2009-12-13 15:27 320d Motor

Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más :(


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.

Beluga Elküldve: 2009-12-13 12:32 320d Motor

Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más :(