Összesen 3743 találat
Hori Elküldve: 2009-10-06 21:25 Chip tuning
BarG írta:
Hori írta:
BarG írta:
Robinson írta:
Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének 8)
Hát akkor Te igen komoly papírzsepi fogyasztó lehetsz :cry:
Mert ha hasonló futásteljesítményt tudsz a hátad mögött, akkor tuti túl vagy néhány komplett fékcserén, ékszíjtárcsa cserén, stb. Ezeket is megkönnyezted? Tu -tu-turbócsere???? Az egy kész sírógörcs :P
Hát Te 190ekm van most benne. nézzük ékszijtárcsa gyári :lol: féktárcsa gyári :lol: fékbetétek 2x cserélve ezzel ami most van benn eddig 70ekm-t mentem :lol: turbo gyári :lol: /pedig évente elindulok vagy 2gyorsulásin is hopp még kupám is van róla/ Ja és 19"on gurulok most ugranak ki a gyári lengõkarok
BarG Elküldve: 2009-10-06 21:12 Chip tuning
Hori írta:
BarG írta:
Robinson írta:
Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének 8)
Hát akkor Te igen komoly papírzsepi fogyasztó lehetsz :cry:
Mert ha hasonló futásteljesítményt tudsz a hátad mögött, akkor tuti túl vagy néhány komplett fékcserén, ékszíjtárcsa cserén, stb. Ezeket is megkönnyezted? Tu -tu-turbócsere???? Az egy kész sírógörcs :P
Hori Elküldve: 2009-10-06 17:59 Chip tuning
BarG írta:
Robinson írta:
Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének 8)
BarG Elküldve: 2009-10-06 17:51 Chip tuning
Robinson írta:
Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
SoundkeY Elküldve: 2009-10-06 09:45 Chip tuning
Robinson írta:
Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
Jo lett a vas ? Osszemertetek ?
m_attila Elküldve: 2009-10-06 08:21 Chip tuning
Üdv mindenkinek
Sachs vagy LUK a kuplung, az igaz hogy nem bmw dobozban van.
De ez bmw gyári beszállítója.
M_attila
rad2 írta:
Robinson írta:
Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom :(
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.
Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung :?
facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..
Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....
Annyi szétszakadt chipes csodabömöst láttam már, hogy én akkor se rakatnák az enyémbe, ha fizetnének érte.
Én nem szeretnék átlyukadt dugókat, elolvadt porlasztókat, repedt hengerfejet, meglilult, törött tengelyû turbókat cserélgetni.
De kinek a pap...
Robinson Elküldve: 2009-10-06 00:21 Chip tuning
Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
rad2 Elküldve: 2009-10-05 20:30 Chip tuning
Robinson írta:
Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom :(
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.
Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung :?
facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..
Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....
Annyi szétszakadt chipes csodabömöst láttam már, hogy én akkor se rakatnák az enyémbe, ha fizetnének érte.
Én nem szeretnék átlyukadt dugókat, elolvadt porlasztókat, repedt hengerfejet, meglilult, törött tengelyû turbókat cserélgetni.
De kinek a pap...
BarG Elküldve: 2009-10-05 19:17 Chip tuning
Robinson írta:
Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom :(
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.
Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung :?
facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..
Hali,
Ha megírnád, hogy hány km van a masinádban, ezáltal válna igazán hasznossá az infód. Ha nem újonnan vetted, akkor ebbõl mennyi a Tiéd, etc.
üdv
Meg azt nem értem, miért szégyelli mindenki, hogy hol történt a csippelés?! Mert nem közli senki sem.
Robinson Elküldve: 2009-10-05 13:08 Chip tuning
Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom :(
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.
Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung :?
facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..