Tiba Elküldve: 2009-07-21 14:48 Autóvásárlás
- Magyarul csippelve van, ha a motorvezérlésen alakítottak :)
A turbóhibásodás olyan 200 - 250 ezer km után exponenciálisan nõ a megtett kilóméterek után, de ha szerencséd van, akkor nem kell cserélni.
- A sportfutó nem baj, az ültetés direkt jól áll neki. ha a koni meg gázos, szal olyan mint a gyári, akkor az is jó. A képeket elnézve, nincs nagyon leültetve, kb az M -es rugók szintjén lehet. A konfortból semmit nem veszít még.
- ha nem ette a 0w-40et, akkor az azt jelenti, hogy nem kopott a motor.
- fólia van rajta a belinkelt képeken is, csak nem olyan vadsötét, én olyan 20asra tippelek. Örülj neki, nyáron istenes.
- A gyári cucc, marha szarul szól szerintem, szóval ha van benne valami jobb, annak csak örülj. Lehet hogy nem szereted a zenét hallgatni a kocsiban, de a gyári engem kifejezetten idegesített.
- A tükör mellett van a csipogó rácsa, szerintem nem tudták hogy lehet kiszedni, és kifeszítették, amikor a szettet rakták be, bontóból simán pótolható.
- A fehér foltokat éppen a polír hozza ki. Kõfelverõdés, festék lepattan, és alatta látod a fehér alapozót. Gyári festék, meg kis ecset, és lehet orvosolni. A ceruzát, felejtsd el. Ha nagyon gáz, 25ért le is fényezik az egészet mocitetõt.
A diagot nem érdekli a motorvezérlés megpiszkálása de a 30k az marhasok. Vidd el rhantoshoz, (A klub fõszerelõje) :D Õ átnézi neked szívesen szerintem.
Én még mindíg azt mondom, ne feketét, és mindenképpen faceliftest vegyél. Benzinesen nem is gondolkodsz?