Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


fekmar Elküldve: 2015-12-02 18:19 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.:wink:
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.


Oké. Kiveszem. megnézem.


Abban tud segíteni valamelyikőtök, hogy dupla indítós kormány e46-nál bele lehet-e tenni utólag, ha gyárilag csak egy indítós?

Tomi88 Elküldve: 2015-11-22 18:59 Autóvásárlás

vsop14 írta:
Tomi88 írta:
vsop14 írta:
Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.


amit leírtál az 2.090.000 Ft. Az itthoni ár pedig állítólag 2.5m volt. 200-at pedig le is vonhatsz, mert az itthoni autónál is lesznek nem látott hibák, illetve azt is le kell szervizelni. Ja meg a regadó sem 320. Szerintem Te az egész lepapírozásra gondoltál. Abban pedig benne van az átírás is, amit itthoni autónál is ki kell fizetned.

Én 2x vettem kint saját használatra autót és nem bántam meg. Mindkettőre kellett természetesen költeni rögtön, de ezt itthoninál is úgyanúgy meg kell tenni.


Nekem 2,19 millióra jön ki összeadva. És igen: "Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra." Nem azt írtam, hogy a regadó annyi.
Mindegy, én nem akarok vitatkozni, itt segíteni sem érdemes. Mindenki vegyen amit akar, vagy amire telik neki.

Nem értem amúgy a gondod. Nem azt mondtam, hogy bagóért tudsz kint kocsit venni... De a 2,19 millió is olcsóbb, mint a 2,5 millió -amit ugye emlegettek, mint határt, hogy az alatt nem lehet jó 325i-t kapni. Vagy most neked mi a gondod? Úgy írod azt, hogy neked 2,19-be lett a kocsi, mintha arra számítottál volna 1,19-be lesz.
Tudod a vételárat, a regadó és minden sarc árát, ki tudod számolni kb, hogy mennyi lesz az út ára, stb...


Nem emlegettem határként 2,5-öt, az előző oldalakon volt vita, hogy mégis mennyibe van egy jó autó. Csak azt akartam leírni, hogy miért nem lesz az 5 ezer eurós is sokkal olcsóbb, mint az említett 2,5 millió.
Az enyémnél pedig nem számítottam semmire, hanem pontosan tudtam, hogy mi mennyi lesz.

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 18:46 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
vsop14 írta:
Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.


amit leírtál az 2.090.000 Ft. Az itthoni ár pedig állítólag 2.5m volt. 200-at pedig le is vonhatsz, mert az itthoni autónál is lesznek nem látott hibák, illetve azt is le kell szervizelni. Ja meg a regadó sem 320. Szerintem Te az egész lepapírozásra gondoltál. Abban pedig benne van az átírás is, amit itthoni autónál is ki kell fizetned.

Én 2x vettem kint saját használatra autót és nem bántam meg. Mindkettőre kellett természetesen költeni rögtön, de ezt itthoninál is úgyanúgy meg kell tenni.


Nekem 2,19 millióra jön ki összeadva. És igen: "Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra." Nem azt írtam, hogy a regadó annyi.
Mindegy, én nem akarok vitatkozni, itt segíteni sem érdemes. Mindenki vegyen amit akar, vagy amire telik neki.

Nem értem amúgy a gondod. Nem azt mondtam, hogy bagóért tudsz kint kocsit venni... De a 2,19 millió is olcsóbb, mint a 2,5 millió -amit ugye emlegettek, mint határt, hogy az alatt nem lehet jó 325i-t kapni. Vagy most neked mi a gondod? Úgy írod azt, hogy neked 2,19-be lett a kocsi, mintha arra számítottál volna 1,19-be lesz.
Tudod a vételárat, a regadó és minden sarc árát, ki tudod számolni kb, hogy mennyi lesz az út ára, stb...

Tomi88 Elküldve: 2015-11-22 18:40 Autóvásárlás

vsop14 írta:
Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.


amit leírtál az 2.090.000 Ft. Az itthoni ár pedig állítólag 2.5m volt. 200-at pedig le is vonhatsz, mert az itthoni autónál is lesznek nem látott hibák, illetve azt is le kell szervizelni. Ja meg a regadó sem 320. Szerintem Te az egész lepapírozásra gondoltál. Abban pedig benne van az átírás is, amit itthoni autónál is ki kell fizetned.

Én 2x vettem kint saját használatra autót és nem bántam meg. Mindkettőre kellett természetesen költeni rögtön, de ezt itthoninál is úgyanúgy meg kell tenni.


Nekem 2,19 millióra jön ki összeadva. És igen: "Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra." Nem azt írtam, hogy a regadó annyi.
Mindegy, én nem akarok vitatkozni, itt segíteni sem érdemes. Mindenki vegyen amit akar, vagy amire telik neki.

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 18:30 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.


amit leírtál az 2.090.000 Ft. Az itthoni ár pedig állítólag 2.5m volt. 200-at pedig le is vonhatsz, mert az itthoni autónál is lesznek nem látott hibák, illetve azt is le kell szervizelni. Ja meg a regadó sem 320. Szerintem Te az egész lepapírozásra gondoltál. Abban pedig benne van az átírás is, amit itthoni autónál is ki kell fizetned.

Én 2x vettem kint saját használatra autót és nem bántam meg. Mindkettőre kellett természetesen költeni rögtön, de ezt itthoninál is úgyanúgy meg kell tenni.

Tomi88 Elküldve: 2015-11-22 18:04 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...







Megveszed 1,5 millióért. Szerzel valakit aki tud németül és mindent elintéz, kiutazással és saját bérével együtt 100 ezerért. Kifizetsz 320 ezret regadóra és névre írásra. Utána első szerviz becsületesen elvégezve 100 ezer. Apróságok, elsőre nem látott hibák javítása 100 ezer. Járulékos költségek (pályamatricák, üzemanyag, étkezés) 70 ezer.
Így lesz az 5 ezer eurós kocsiból 2 millió feletti.
Ez az én esetem, csak segítségként írtam le, úgyhogy nem kérem megmagyarázni, hogy elbasztam mert sokba volt. Tudom, mindenki tud olcsóbban alkatrészt, meg ingyen szerelőt, és van akit nem izgat ha pár extra nem működik.
Az is igaz, hogy lassan egy éve nálam van az autó, gondolom azóta az áruk is lentebb ment.

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 13:27 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...


na, hát a kilométert azt pontosan oda állítják, ahová Te azt szeretnéd + még hamisítanak hozzá neked egy szervizkönyvet is.....
Tizenéves autók 150 kilométerrel :) nem mondom, hogy nincs ilyen, de a többsége nem ilyen.
Aki a kilométerórának hisz és nem az állapotnak, az megérdemili. 240ezerrel vettem a mostani kocsimat. Az ülése sokkal kevésbé viseletes, mint az itthon 150-180 ezerrel árult autóknak. A legtöbb autó, amit kint megvesznek 200.000+ kilométerrel (a futottak még szarok kategóriája nálad), azokat eladják 150.000 kilométerrel itthon.
Nem akarok vitatkozni, de Te tip-top autót keresel, ami a keresett kategóriának a 98%-ára nem igaz. De Te legalább tudod, hogy ezt meg kell fizetni és nem bagóért akarod megvenni. Ezzel nincs gond. Ha ilyen nagy igényeid vannak, akkor valóban lehet, hogy csak 2,5 milláért találsz e46-ot. Viszont a kérdező nem azt mondta, hogy neki full patika 100.000km-es példány kellene.

Elküldve: 2015-11-22 11:31 Autóvásárlás

vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...




vsop14 Elküldve: 2015-11-22 10:52 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat? :D
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért :D
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...

Tomi88 Elküldve: 2015-11-21 23:09 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



Van egy olyan könyvjelzőm elmentve, hogy:
2002 utáni
2100 köbcenti feletti
benzines E46 szedánok.

Lassan 2 éve napi szinten nézem, és alig árulnak jót. Én 10 hónapot vártam a sajátomra, kínomban már majdnem 20-ast vagy kombit vettem. Amiket árulnak, azokhoz mindig oda írják, hogy hibátlan és full extrás, de már a képeken látszik, hogy egyik állítás sem igaz. Az igazán jók ára tényleg 2-2,2 millió körül mozog, de néha látni olcsóbban is jót, ami hamar eltűnik, vagy drágábban vackokat, amik hónapokig fent vannak.

Ha 1,5 millióm lenne, akkor vagy keresnék egy nagyon jó állapotú 323-328-at, vagy nem kapkodnék, hanem kivárnám a pénzemért kapható legjobb faceliftes 25i-t, és elfogadnám, hogy valószínűleg költeni kell majd rá.



Te kocsid mennyibe van eddig?



Átírással, első szervizzel, hibák javításával 2,53 millió. Így került olyan állapotba, amilyet szerettem volna. Viszont tudtam, hogy nem találok tökéleteset, csak ahhoz közelit, ezért inkább vállaltam néhány dolog javítását.