Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


ember84 Elküldve: 2015-07-30 23:57 320d Motor

Sziasztok!
e46 320d faceliftből ki tudja kiírni az egr-t a vezérlőből is?Hogy ne figyelje???Köszi!

wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 21:06 Lökhárító

horisz2 írta: Hali!
Facelift előtti e46-on szeretném lecserélni az első lökhárítómat M packet 2-esre!
Az lenne a kérdésem, hogy a dobbetét első részét is kell cserélnem?
Mert a "parts catalog" szerint más a cikkszáma az M-eshez tartozónak!
Ki kell cserélnem vagy össze lehet hozni a régivel?
Köszi előre is: Roland


tudom, hogy nem ezt kérdezted, de faceliften a dobbetét első részt nem kell cserélni, a 2 fékhűtő csövet viszont igen

horisz2 Elküldve: 2015-07-28 19:05 Lökhárító

Hali!
Facelift előtti e46-on szeretném lecserélni az első lökhárítómat M packet 2-esre!
Az lenne a kérdésem, hogy a dobbetét első részét is kell cserélnem?
Mert a "parts catalog" szerint más a cikkszáma az M-eshez tartozónak!
Ki kell cserélnem vagy össze lehet hozni a régivel?
Köszi előre is: Roland

lantika Elküldve: 2015-07-17 09:15 Nem tudom mi a baja az autómnak

Csabika136 írta:
memento írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? :) Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban ;)



Nem a relének a csatlakozó lábaira gondoltam ám! A relén belül vana panel, amire a relék forrasztva vannak és onnan mozdul ki. Hondán újra kell ilyenkor forrasztani és kész. Nézd meg ezt a linket, de bal oldalt az UP felirat alatti menüpontokat is és talán megérted: Honda főrelé javítás
Ez a relé ad áramot az injektoroknak és a benzinszivattyúnak és az ECU vezérli.
Mint ahogy este a hsz-em végén írtam is, nem tudom hol van a BMW-n és azt sem, hogy külön van-e ilyen relé, de szerintem kell hogy legyen.
A másik, amit említettem a gyújtáskapcsoló betét. Itt van erre is egy link. Képekkel illusztrálva hogy miről van szó? Ezt szintén nem BMW, hanem H.. de ettől még nem tartom kizártnak ezt a hibát a BMW-nél sem. A képeken jól látszik hogy a gyakran használt érintkezők be vannak égve. Ez amit látsz, véleményem szerint még nem is biztos hogy javításra szorult volna, csak a presentáció készítője meg szerette volna mutatni, hogy mit kell csinálni vele. Ennél sokkal jobban meg szokott égni. Gyújtáskapcsoló betét javítása H..da
Én fel is szoktam ezeket az érintkezőket forrasztani. Gyakorlatilag kipótolni Ónnal és utána síkba csiszolgatni, és reszelni. Minden kocsimon megcsináltam eddig és hosszú éveken keresztül nem volt gond vele. Egyébként a Gyújtáskapcsoló betét cserélhető alkatrész. Boltban lehet legtöbb kocsihoz ezt is venni. Szakszerű javítása mind a relének, mind a betétnek a csere. Én azért szoktam erre a javításos módszerre rá, mert amíg nem tudom biztosan hogy mi a probléma, addig nem szeretek sok ezret költeni pusztán a próba kedvéért. Szerintem én már így fogok megöregedni.


Nemet forumon olvastam:
Benzines inditäsi problema megoldäs-> üzemanyag pumpa rele csere.
Dizel inditäsi problema megoldäs-> DDE rele csere.
DDE rele
Üzemanyag rele kesztyütarto mögött. Egyik alkatresz sem dräga,otthon ki lehet cserelni,szoval 1 probät meger. Minden esetben hideg motor inditäskor fellepö problema lett igy orvosolva (e46fanatics.de-n).:kiraly:

Csabika136 Elküldve: 2015-07-17 06:53 Nem tudom mi a baja az autómnak

memento írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? :) Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban ;)



Nem a relének a csatlakozó lábaira gondoltam ám! A relén belül vana panel, amire a relék forrasztva vannak és onnan mozdul ki. Hondán újra kell ilyenkor forrasztani és kész. Nézd meg ezt a linket, de bal oldalt az UP felirat alatti menüpontokat is és talán megérted: Honda főrelé javítás
Ez a relé ad áramot az injektoroknak és a benzinszivattyúnak és az ECU vezérli.
Mint ahogy este a hsz-em végén írtam is, nem tudom hol van a BMW-n és azt sem, hogy külön van-e ilyen relé, de szerintem kell hogy legyen.
A másik, amit említettem a gyújtáskapcsoló betét. Itt van erre is egy link. Képekkel illusztrálva hogy miről van szó? Ezt szintén nem BMW, hanem H.. de ettől még nem tartom kizártnak ezt a hibát a BMW-nél sem. A képeken jól látszik hogy a gyakran használt érintkezők be vannak égve. Ez amit látsz, véleményem szerint még nem is biztos hogy javításra szorult volna, csak a presentáció készítője meg szerette volna mutatni, hogy mit kell csinálni vele. Ennél sokkal jobban meg szokott égni. Gyújtáskapcsoló betét javítása H..da
Én fel is szoktam ezeket az érintkezőket forrasztani. Gyakorlatilag kipótolni Ónnal és utána síkba csiszolgatni, és reszelni. Minden kocsimon megcsináltam eddig és hosszú éveken keresztül nem volt gond vele. Egyébként a Gyújtáskapcsoló betét cserélhető alkatrész. Boltban lehet legtöbb kocsihoz ezt is venni. Szakszerű javítása mind a relének, mind a betétnek a csere. Én azért szoktam erre a javításos módszerre rá, mert amíg nem tudom biztosan hogy mi a probléma, addig nem szeretek sok ezret költeni pusztán a próba kedvéért. Szerintem én már így fogok megöregedni.

memento Elküldve: 2015-07-17 00:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? :) Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban ;)



Csabika136 Elküldve: 2015-07-16 23:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?

andree Elküldve: 2015-07-12 11:45 manuális váltó

YELLOW írta:
andree írta:
YELLOW írta:
kpeter írta:
YELLOW írta:
kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék belépni én is a klubba és lenne néhány kérdésem.

Ha jól tudom a 2003 utáni e46 330i modellek már hat sebességesek. Érdemes mindenképp a hat sebességest venni, vagy elég az öt fokozat is? Fogyasztásba kb. mennyivel lehet kevesebb a hat gangos, az ötösnél? Fogyasztáson kívül milyen egyéb előny vagy hátrány származhat az extra sebességből?


hátrány, hogy több olaj kell a váltóba.
amúgy mindenképp a 6-ost vedd. számít a fogyasztásban. nem rég volt téma, áttételi táblázat is lett berakva.


fogyasztásba kb. mennyit számíthat?


1 litert biztos. de mondom olvasgass vissza, talán pont ebben a topic-ban volt róla szó.


Biztosan nem számít 1 litert. Nem csak a 6 seb számít, az 5 sebességesnek az áttétele nem a legjobb, városban már-már rossz vele közlekedni. A fordulatszám kb 150-nél éri el a 3000-et, így ez sem forog sokat. Ne az 1 liter miatt vegyél 6-os váltóval hanem, mert sokkal jobb az áttétele.


városban mindegy, mert úgysem fog 6.-ban menni. amúhy az 5. fokozat áttétele ugyanaz mind a kettőnél. már nem emlékszem, de a 2-es és 4-es fokozat áttétele más, meg ugye ott a 6. fokozat. a többi fokozat ugyanaz áttétel szempontjából. pályán mindenképp jobb a 6-os fogyasztás tekintetében.


Ez nem is vitás hogy, pályán -és minden paraméterében jobb a 6-os. Az 1 liter különbségre szerintem nincs esély. De ha egyszer veszek egy 6-os faceliftet, akkor majd kiderül.:kiraly:
u.i: de azt se felejtsük el hogy az összehasonlítás csak akkor működik ha, mindkettő hasonló állapottal rendelkezik.

kerteszg86 Elküldve: 2015-07-09 10:10 Autóvásárlás

Kedves fórumozók!

Épp most állok autóvásárlás előtt, és koromnál fogva most értem oda, hogy egyszeri normál autóhasználóként (semmi drift, normális családi autó kell kb. 5 évre) megengedhetek magamnak egy BMW-t. Konkrét elképzeléseim vannak, viszont mivel nincs tapasztalatom BMW üzemeltetésben, hozzátok fordulnék tanácsért.

Az elképzelések : lehetőleg 2010 utáni, tehát már faceliftes 2 literes dízel E90 sedant szeretnék, automata váltóval.

A kérdésem az lenne, hogy mire kell figyelni ezekél a típusoknál? Az automata váltó mennyre problémás egy manuálishoz képest? Mikor szükséges felújítani? A motorral kapcsolatban milyen tapasztalataitok vannak? 316-ost nem szeretnék gyengének gondolom, a 18 és 20 között vacilálok, de nem tudom pontosan hogy a teljesítményen kívül milyen különbségek vannak köztük? Olvastam használt teszteket, turbóról, vezérműláncról, szelephibákról, de például az automata váltóról nem találtam lényeges infókat.

Mennyire problémás a típus üzemeltetése, mert az egy dolog hogy meg tudom venni, de fenn is kell tartani az autót...

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,
Kertész G.

sutius Elküldve: 2015-07-07 21:14 Autóvásárlás

Whole01 írta: Mi a különbség a 2003as ill. 2004es 318i motorja között?
A 2004es már jobb,megbízhatóbb vagy nincs nagy diferencia?:idea:
Mind2ben az N46B20as motor van már ami a 2005ös E90es 320ikben?



Tudomásom szerint ugyanaz a motor, nincs különbség.
A korai vagyis a facelift előtti E90 még az E46-ban található motorpalettára épül...
Ha tévedek javitsatok ki...:D