Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


bajzy Elküldve: 2015-01-01 23:39 Autóvásárlás

Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?

Jocc Elküldve: 2015-01-01 22:57 Autóvásárlás

bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:


bajzy Elküldve: 2015-01-01 17:28 Autóvásárlás

Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm

oxigen Elküldve: 2014-12-31 13:04 335d

Sziasztok, körbejártam a fórumot, de handrás régi ömlengésén a 335(i)-ről és a hozzá kapcsolódó hozzászólásokon kívül nem találtam érdemi infókat a 335d-ről. Azóta pedig már egyébként is eltelt 7 év.

Nekem jelenleg egy faceliftes E46 320d-m van, de amikor ezt vettem is 330d-t akartam, csak nem volt 2M környékén tisztességes példány a magyar piacon.

Most viszont megérett a váltás és vérszemet kaptam: fiatalabbat szeretnék, legalább 2007-es gyártásút és - ha már gyártottak ilyet az E90 szériából - akkor az erősebb 335d-t.

Arról viszont semmilyen információt nem találok, hogy a 2007-8 óta ezt hajtó tulajdonosok milyen tipushibákba futottak bele, mire számíthatok? Dízel autóm volt mindig, tisztában vagyok minden nyűgjével és kényességével a turbós common-rail dízeleknek, láss csodát sosem volt problémám se a turbóval, se a befecskendezéssel, se semmivel, ami ezzel kapcsolatos, de mint ahogy az E46-nál a letörő pillangószelepek vagy a GM váltó megbízhatatlansága (tapasztalat) vagy a 330xd-nél az elszakadó hajtáslánc, biztosan a 335d-nél is vannak tipushibák, amiről érdemes tudni és felkészülni rá.

Az általam kiszemelt példány tulajdonosa a vákumcsöveket említette, amit cserélt is gyári alkatrésszel, de mi jöhet még 200.000 km felett?

Ha bárkinek bármi tapasztalata lenne és megosztaná velem azt nagyon megköszönném. 335i nem vonz, imádom a dízeleket sajnos :) BUÉK!

horisz2 Elküldve: 2014-12-30 14:50 lámpa

Üdv!
Szeretném faceliftesíteni az e46-omat!
Elvileg meg van már minden hozzá (motorháztető, sárvédők, lámpák, indexek) csak a tavaszt már megvárom vele!
Ami az ide kapcsolódó kérdésem lenne a XENON lámpa!
A facelift előttiben sima xenon van a faceliftes lámpák meg bi xenonosak!
A bi xenonos trafón (trafó tartó műanyagon) 2 csatlakozó van a sima xenonoson csak 1!
Mit kell oda csatlakoztatni? Kell bekötni plusz vezetéket vagy mi megy oda?
Gondoltam inkább most megkérdezem ne akkor húzzam vele az időt mikor már szét van szedve az autó!
Esetleg aki csinált már ilyen átépítést megírhatja mire érdemes odafigyelni vagy mit kell még vennem ami még nincs a felsorolásban!
Köszi: Roland

leroyclub Elküldve: 2014-12-17 20:45 Ékszíj tárcsa

Ékszíjtárcsa csere! 320D faceliftnél (automata) kell rögzíteni a főtengelyt? Mert mindenhonnan más infót hallok. Többen is mondták hogy nem kell, csak felrakásnál kell jelre állítani vagy mi...

horisz2 Elküldve: 2014-12-12 18:13 Olvasólámpás belsõ világítás

Üdv!
Bár nem olvasólámpás hanem sima lámpáim vannak a beltérben, de ... nagyon szívat!
Mindet ki akarom cserélni ledes izzóra (elől 2 szofita, hátul 2 T10), de nem akarja elfogadni!
Első kettőt kicserélem eddig fasza! Hátul kicserélem az egyiket még mindig fasza, de ha hátul beteszem a másikat is akkor mind kialszik! Ha kiveszem valamelyiket akkor sincs semmi!
Ha újraindítom az autót akkor világít újra a 3!
Ha hátul a másik oldaliba teszem először akkor is ugyan ez a helyzet! Amint beteszem a másik oldalit letilt!
Általában az autó újraindításával újra világít a 3, de van hogy ki kell vennem a biztosítékot és csak utána lesz megint jó!
Mi van ilyenkor?
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy a rendszámtábla világításomban lévő ledes szofita miért világít miután lekapcsolom a lámpát?
Igazából ez egy haverom faceliftes e46-osa! Nekem a facelift előttiben szinte ugyanez teljesen fasza!
8O

anubisz Elküldve: 2014-12-10 15:30 Autóvásárlás

Coyote írta:
kmartin írta:
Megértem a "nem tetszik az eleje" dolgot. Nálam pl a 3as szériánál is E21, E30, E46, F30 ami bejön, E36, E90 nem. 5ösnél is hasonló E28 és F10 bejön, a köztes nem.
E60 at is azért mondtam, mert mégis csak BMW:iszunkra:, és mivel 4m körül mondtad, az új mág annyiért nem kapható sajnos :) Akkor inkább egy facelift X3


Akárhogyis nézem, E60-am nem lesz, mert az valahogy egyesíti minden BMW-ellenes sztereotípia erejét :-)
Plusz, csináltam egy jellemző alkatrész-ár összehasonlítást E90/E60/Passat CC között, ugyanabból a boltból, ugyanazon gyártók alkatrészeire, a párban cserélendőekre megfelelő szorzóval. Ilyeneket vettem figyelembe, mint pl. fékbetétek, lengéscsillapítók, kettőstömegű lendkerék, turbó, olaj/üzemanyag/levegőszűrő, termosztát, kuplungszett.

Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is :-D


Az X3-akat is nézegettem, szervízben. Az autó 3 milliót ért, másfél milliós szervízszámlára várt a tulaj... (automata váltóhiba, osztómű hiba, egyéb futómű pittyputty)









X3 X5 nekem is mondták a szervizbe, hogy osztóműveket sorba dobálják ki. Vicc az egész. Biztos direkt van így tervezve,mire lejár a garancia ki keljen baszni, hogy költsél a kocsira. Bebaszna, hogy ha akarnának ,nem tudnának gyártani egy szar osztóművet ami kibír 200,300 ezret.15 millás kocsik,azt 3 év múlva a felét ki kell cserélni. Fostalicska xdrive. Még szerencse,hogy az enyémbe az első generációs sima osztómű van. Az bírja. Már az utánalevőkkel is állandó gond van. BMW osztómű = GM váltó. Annyit is ér mind a kettő. Meghalnak a nyomaték,a teljesítmény alatt.
Ezért nem bírtak normális F1 versenykocsit gyártani. Lehet ott is aluból akartak fogaskereket csinálni.

Coyote Elküldve: 2014-12-10 14:39 Autóvásárlás

kmartin írta:
Megértem a "nem tetszik az eleje" dolgot. Nálam pl a 3as szériánál is E21, E30, E46, F30 ami bejön, E36, E90 nem. 5ösnél is hasonló E28 és F10 bejön, a köztes nem.
E60 at is azért mondtam, mert mégis csak BMW:iszunkra:, és mivel 4m körül mondtad, az új mág annyiért nem kapható sajnos :) Akkor inkább egy facelift X3


Akárhogyis nézem, E60-am nem lesz, mert az valahogy egyesíti minden BMW-ellenes sztereotípia erejét :-)
Plusz, csináltam egy jellemző alkatrész-ár összehasonlítást E90/E60/Passat CC között, ugyanabból a boltból, ugyanazon gyártók alkatrészeire, a párban cserélendőekre megfelelő szorzóval. Ilyeneket vettem figyelembe, mint pl. fékbetétek, lengéscsillapítók, kettőstömegű lendkerék, turbó, olaj/üzemanyag/levegőszűrő, termosztát, kuplungszett.

Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is :-D


Az X3-akat is nézegettem, szervízben. Az autó 3 milliót ért, másfél milliós szervízszámlára várt a tulaj... (automata váltóhiba, osztómű hiba, egyéb futómű pittyputty)







kmartin Elküldve: 2014-12-10 10:49 Autóvásárlás

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s. :-)

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban :kockafej::wink:


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.



hát Robinson nézett E90-et és kisebb mint az E46 belül. ezért vett E60-at. szóval én is majdnem terveztem, de ezek után nem kell E90. szóval F széria lesz majd 10 év múlva :twisted:


Tényleg kisebbnek tűnik belül, és az E60 lenne igazi előrelépés kényelemben, felszereltségben. Csak az elejével nem tudok megbarátkozni, a kombinak meg a hátuljával sem...
Kipróbálok egyet, jó árban mennek már, lehet, hogy bele tudok szeretni.

E46 szervízköltségéhez képest vajon érezhetően drágább egy E60 fenntartása?

Megértem a "nem tetszik az eleje" dolgot. Nálam pl a 3as szériánál is E21, E30, E46, F30 ami bejön, E36, E90 nem. 5ösnél is hasonló E28 és F10 bejön, a köztes nem.
E60 at is azért mondtam, mert mégis csak BMW:iszunkra:, és mivel 4m körül mondtad, az új mág annyiért nem kapható sajnos :) Akkor inkább egy facelift X3