Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


sutius Elküldve: 2015-12-29 19:24 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Juc írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Melyik Ac lett cserélve?


Amelyik a szűrőnél van a kocsi alján.


akkor a tankban lévő még lehet rossz, vagyis kezd meghalni. előbb relét cseréljétek meg. ha ugyanazt produkálja, akkor csak a nagy szivattyú lesz a ludas.

szerk.: egyébként az ülés alatti kiegészítő pumpa az nem együtt van a szűrővel? ezért nem is kérdeztem, mert írtad a szűrőcserét, meg az AC-t.

a dizeleknél nincs a motortérben az a szelep amin keresztül nyomást/nyomásveszteséget lehet mérni?

YELLOW Elküldve: 2015-12-29 15:45 Nem tudom mi a baja az autómnak

Juc írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Melyik Ac lett cserélve?


Amelyik a szűrőnél van a kocsi alján.


akkor a tankban lévő még lehet rossz, vagyis kezd meghalni. előbb relét cseréljétek meg. ha ugyanazt produkálja, akkor csak a nagy szivattyú lesz a ludas.

szerk.: egyébként az ülés alatti kiegészítő pumpa az nem együtt van a szűrővel? ezért nem is kérdeztem, mert írtad a szűrőcserét, meg az AC-t.

Juc Elküldve: 2015-12-29 15:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Melyik Ac lett cserélve?


Amelyik a szűrőnél van a kocsi alján.

Juc Elküldve: 2015-12-29 15:34 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Főleg, ha a szerelő jó ismerősöd...
Köszönöma linket, pont az előbb olvastam.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-29 15:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---


Melyik Ac lett cserélve?

YELLOW Elküldve: 2015-12-29 15:17 Nem tudom mi a baja az autómnak

Juc írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.


egy jó szerelő nem a legdrágább cuccal kezdi a cserét. érdemes logikusan költséghatékonyan gondolkozni. lehet ugyanúgy a pumpa lesz a rossz, de nem esik az ember olyan dologba, mint Te, hogy a pumpa jó és feleslegesen vettél újat.

itt írtam az üzemanyag pumpa relével kapcsolatban, első friss oldalt olvasd el:
--->>> CLICK <<<---

Juc Elküldve: 2015-12-29 14:50 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Bár hasonló dolgokról már olvastam a fórumon, de az én autóm trükkösebb. Az autó: E46 320d 2005-ös évjárat, dízel, kézi váltós. A történet röviden:kb 2 hete az autó egyszer csak meleg indításnál nem indult, csak másodig próbára. Aznap utánna már nem mentem vele. Aztán másnap reggel csak 3. indításra indult. Jöttem mentem aztán egyszer csak nem indult 5 próbálkozás után sem. vártam egy órát majd láss csodát, harmadik próba és megy. Persze nagy találgatás mi lehet. Egyik ötlet: cserélj kulcsot. Megtettem, autó pöccre indult kb 3 napig. Aztán megint ugyanaz csak a harmadik napon már egyáltalán nem indult. Ok. Rákötöttük diagra, kb 20 hibakód (nyomás illetve üzemanyag rendszerrel kapcsolatos hibák). Hibák törölve,egy maradt: 40B90 csőnyomás vezérlés indításkor,az autó azonban indult. Azért cseréljünk üzemanyagszűröt, mondta a szerelőm. Jó. Csakhogy ott már megint nem akart indulni. Aztán rájöttünk, hogy nem halljuk a pumpát dolgozni mikor ráadjuk a gyújtást. Jó, akkor üzemanyag szivattyú csere is lesz. Megtörtént (bár kiderült a régi is jó volt még), autó mégsem indul. Teleraktuk gázolajjal, hátha az alacsony szint okozza a bajt. Hát nem. Majd próbaképpen rákötöttük a kannára a rendszert és akkor beindult. Következő lépéskén megint megint diag, sem elektromossági, semmi hiba. Akkor tisztítsuk ki az üzemanyagrendszert (tank, stb.). Majd egy computeres légtelenítés és szelep állítás után megint ment a kocsi. Ez volt tegnapelőtt. Tegnap megint megtréfált egyszer. Ma meg megint nem indul, pedig délelőtt még mentem vele. Amit tudok, ha gyújtásnál nem hallom a pumpát dolgozni, akkor nem is indul. Most elmegyek következő jó tanácsra üzemanyag szivattyú relét venni. De nem igazán értem miért van, az, hogy ha valamit csinálunk vele, akkor 2 napig jó, majd megint nem. Remélem valaki tud valami tanácsot adni, mert már k...ideges vagyok.:x
Ja, és esetleg valami jó szerelőt is ajánlhatnátok Keszthely környékén!

Előre is köszi.

kicsikocsi Elküldve: 2015-12-22 21:36 Mi lehet a baj?

kicsikocsi írta:
Bitu79 írta:
kicsikocsi írta:
Bitu79 írta:
kicsikocsi írta: Sziasztok!
Ismét segítséget kérnék. BMW E46 320i. Fűtés gondom van. Nem igazán jó, megyek vele egy darabig és elmegy. Fűtéscsapot cseréltem, légtelenítés is volt. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi mert elég durva így télen:(


http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34093#p758

Süni lesz a baja

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34103#p759

Valakinek a fűtéscsap csövei voltak eltömődve.

Máskor használd a keresőt.

De szívesen segítek.

Köszönöm!:)
De a Süni nem a ventilátorért felelős?


:)
Nincs duguláselhárítás már néztük:( a digit panel okozhat ilyet?

Az megy rendesen?

Elöbb nézzétek át a fűtéscsapot,meg a csöveket.
Valószínű nálad is az lesz a baj.Valami dugulás.
A Sünt(előtét ellenállást) ja azt más gond miatt írták valakinek.
Az szerintem is csak a ventit befolyásolja.

Nincs eldugulva:( a digit panel okozhat ilyet?


A digit panel okozhat ilyet?







kicsikocsi Elküldve: 2015-12-22 21:30 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
kicsikocsi írta:
Bitu79 írta:
kicsikocsi írta: Sziasztok!
Ismét segítséget kérnék. BMW E46 320i. Fűtés gondom van. Nem igazán jó, megyek vele egy darabig és elmegy. Fűtéscsapot cseréltem, légtelenítés is volt. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi mert elég durva így télen:(


http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34093#p758

Süni lesz a baja

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34103#p759

Valakinek a fűtéscsap csövei voltak eltömődve.

Máskor használd a keresőt.

De szívesen segítek.

Köszönöm!:)
De a Süni nem a ventilátorért felelős?


:)
Nincs duguláselhárítás már néztük:( a digit panel okozhat ilyet?

Az megy rendesen?

Elöbb nézzétek át a fűtéscsapot,meg a csöveket.
Valószínű nálad is az lesz a baj.Valami dugulás.
A Sünt(előtét ellenállást) ja azt más gond miatt írták valakinek.
Az szerintem is csak a ventit befolyásolja.

Nincs eldugulva:( a digit panel okozhat ilyet?








Elküldve: 2015-12-22 21:22 Mi lehet a baj?

kicsikocsi írta:
Bitu79 írta:
kicsikocsi írta: Sziasztok!
Ismét segítséget kérnék. BMW E46 320i. Fűtés gondom van. Nem igazán jó, megyek vele egy darabig és elmegy. Fűtéscsapot cseréltem, légtelenítés is volt. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi mert elég durva így télen:(


http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34093#p758

Süni lesz a baja

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34103#p759

Valakinek a fűtéscsap csövei voltak eltömődve.

Máskor használd a keresőt.

De szívesen segítek.

Köszönöm!:)
De a Süni nem a ventilátorért felelős?


:)

Az megy rendesen?

Elöbb nézzétek át a fűtőradiátort,meg a csöveket.
Valószínű nálad is az lesz a baj.Valami dugulás.
A Sünt(előtét ellenállást) ja azt más gond miatt írták valakinek.
De már nem szerkesztem át,így marad :D
Az szerintem is csak a ventit befolyásolja.
Amúgy ezt írta,akinek nem volt fűtése:
"A problémát az okozta nekem, hogy ezek a darabkák eltömítették a fűtőradiátort, ezért azon már abszolút nem tudott átáramlani a hűtőfolyadék."

Itt a hsz újra.:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...34103#p759

Bocs a sok szerkesztés miatt. :)