YELLOW írta:
Puli írta:
Urak, egy kis segítséget szeretnék kérni! Egyik pillanatról a másikra elkezdett fogyni a hűtővizem. Kiderült,hogy kidörzsölődött a kigyenlítőtartályba menő vastag cső! Hozzáért az ékszíjtárcsához.. :S :( ... Megrendeltem a gyárit,kicseréltem.
Viszont a visszajelzőm most is világít,annak ellenére,hogy feltöltöttük a rendszert. Hogy lehet ez? Hol van ennek a szintérzékelője?
Illetve ha szembe állok a kocsival,akkor baloldalon (az ablakmosó tartálytól még kicsit jobbra) fura szörcsögő hangot hallok, de vízfolyást nem látok. Van valakinek tapasztalata,hogy ott hol tud elfolyni a víz, vagy csak az áramló vizet hallom...
KÉP
Köszi
még levegős a rendszer. le kell légteleníteni, korábban leírt módszerekkel.
Légtelenítés?! Gyanítottam, hogy ez lesz, de a pontos menetét nem tudtam. Visszaolvastam ezt a topikot és összeollóztam (igazából a Te válaszaidból):
1. Alapjáraton sapka LE (Óvatosan kell levenni, mert másképp kilő a víz.)
2. Légtelenítőket kinyitni.
3. Középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve max.-ra a hőfokot így kell járatni addig, amíg üzem meleg nem lesz.
4. Aztán célszerű menni majd megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. Csak így lehet lelégteleníteni rendesen.
Ez így megállja a helyét LÉGTELENÍTÉS címszóra?
Ha igen,akkor már csak azt kell megtudnom,hogy mi az a "Középső rostély" illetve, hogy mik a "további légtelenítők" és, hogy hol vannak?