Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 129 találat


SoundkeY Elküldve: 2010-02-25 20:37 Féktárcsa és fékbetét

ATE powerdiscbe letezik hatso "mart" tarcsa ? csak hogy menjen az elsohoz....

Adi01 Elküldve: 2009-05-13 18:04 Féktárcsa és fékbetét

SoundkeY írta:
Adi01 írta:
SoundkeY írta: UDV !

Megvolt a fektarcsa+fekbetet csere elol ( ate powerdisc+ate betet ) kb mentem 400kmt.

Elso 200kmnel kulonosen ovatosan fekeztem de azota se volt huzosabb lassulasra szukseg.

Az mitol van hogy ha gurulok hallom hogy nyikorog ( nem lepek a pedalra ) ha fekezek elhallgat.

Nem kopott meg ossze teljesen ?

Egyáltalán nem lépsz a fékre?!
És milyen sebességnél hallod a nyikorgást?! Mi az a gurulási tempó neked?:D Nekem olyan volt ha ilyen 0-30-al gurultam akkor elkezdet nyikorogni. A kézifék betét hozzá ért a tárcsához vagy vmi ilyesmit mondtak a szervizbe.



Igy van, pl kinyomott kuplunggal gurulok 5-15 km / h val.....nyikorog.
Ahogy fekezek nem, olyan mintha beleerne a tarcsaba a betet picit.

Én azt mondom az a kézi féknek a betétje asszem!

SoundkeY Elküldve: 2009-05-13 09:34 Féktárcsa és fékbetét

Adi01 írta:
SoundkeY írta: UDV !

Megvolt a fektarcsa+fekbetet csere elol ( ate powerdisc+ate betet ) kb mentem 400kmt.

Elso 200kmnel kulonosen ovatosan fekeztem de azota se volt huzosabb lassulasra szukseg.

Az mitol van hogy ha gurulok hallom hogy nyikorog ( nem lepek a pedalra ) ha fekezek elhallgat.

Nem kopott meg ossze teljesen ?

Egyáltalán nem lépsz a fékre?!
És milyen sebességnél hallod a nyikorgást?! Mi az a gurulási tempó neked?:D Nekem olyan volt ha ilyen 0-30-al gurultam akkor elkezdet nyikorogni. A kézifék betét hozzá ért a tárcsához vagy vmi ilyesmit mondtak a szervizbe.



Igy van, pl kinyomott kuplunggal gurulok 5-15 km / h val.....nyikorog.
Ahogy fekezek nem, olyan mintha beleerne a tarcsaba a betet picit.

Adi01 Elküldve: 2009-05-13 08:29 Féktárcsa és fékbetét

SoundkeY írta: UDV !

Megvolt a fektarcsa+fekbetet csere elol ( ate powerdisc+ate betet ) kb mentem 400kmt.

Elso 200kmnel kulonosen ovatosan fekeztem de azota se volt huzosabb lassulasra szukseg.

Az mitol van hogy ha gurulok hallom hogy nyikorog ( nem lepek a pedalra ) ha fekezek elhallgat.

Nem kopott meg ossze teljesen ?

Egyáltalán nem lépsz a fékre?!
És milyen sebességnél hallod a nyikorgást?! Mi az a gurulási tempó neked?:D Nekem olyan volt ha ilyen 0-30-al gurultam akkor elkezdet nyikorogni. A kézifék betét hozzá ért a tárcsához vagy vmi ilyesmit mondtak a szervizbe.

SoundkeY Elküldve: 2009-05-12 19:52 Féktárcsa és fékbetét

UDV !

Megvolt a fektarcsa+fekbetet csere elol ( ate powerdisc+ate betet ) kb mentem 400kmt.

Elso 200kmnel kulonosen ovatosan fekeztem de azota se volt huzosabb lassulasra szukseg.

Az mitol van hogy ha gurulok hallom hogy nyikorog ( nem lepek a pedalra ) ha fekezek elhallgat.

Nem kopott meg ossze teljesen ?

Szemy Elküldve: 2008-10-15 18:56 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta: nekem kétszer le lett légtelenítve... de mégis furcsa, bár nem emlékszem elõtte miylen volt... nem is értem miért nem :?
meg a rázást se értem, mert ha csak érintemn a tárcsát menet közben, vagy ugye óvatosan fékezek akkor nem ráz, de ha taposom, akkor meg ráz... ezért gondoltam a Power Disc-es bemarásra, hogy talán amiatt ráz, de nem tudom mit csináljak... az tény, hogy negyobb fékezés után ha bemelegszik, nagyon harap a fék, de hidegben lazább a dolog, és puhábbnak érzem

itt van a komplett cucc ami belekerült, anyni eltéréssel, hogy a SUPER olaj helyett SL.6 került bele


Nos, egyik barátomnak Brembo Max (ezen is van bemarás) tárcsa volt elöl és õ is azt mondta, hogy bizony erõsebb fékezésnél lehetett érezni ahogy a horony "eszi" a betétet. :? A légtelenítéssel szerintem nem függ össze a rázás, csak a puhább, lágyabb fékpedál. Bár még régebben én is cseréltem egyik kollégám Alfáján fékbetéteket, majd utána 3x légtelenítés és ennek ellenére is sokkal puhább lett a fék, mint korábban volt...

Utánakérdeztem pár szakinál itt Németországban és õk mind azt mondták, hogy az ATE PowerDisc-hez az ATE PowerPad betéteket kell feltenni, mert azzal nagyon baba a cucc. Ebben csak az a trükk, hogy ez a betét másfélszer annyiba kerül, mint mondjuk a Ferodo Performance sportbetét, és 3x annyiba, mint a sima ATE szériabetét. :? Na, és akkor itt legyen valaki okos!

Alapvetõen ég és föld a különbség a sport és a széria fékrendszer között. A széria autóknál a rendszer hideg állapotában kell maximálisat nyújtania, hiszen senki nem úgy vezet, hogy mielõtt elindul munkába vagy mondjuk kirándulni, elõtte megy egy bemelegytõ kört majd az út folyamán is folyamatosan 300-400 °C körül tartja a tárcsák és betétek hõmérsékletét. :D A féktárcsát úgy méretezik, hogy egymás után 10 db vészfékezést kell kibírnia 160 km/h sebességrõl ha jól emlékszem 80 km/h-s sebességig és utána kuka. Ezen túlmenõen az élettartama 100 db vészfékezés (nem szorosan egymás után). Ha túlmelegszik a széria fék, akkor veszít a hatásfokából. A sport cuccok viszont ezzel ellentétben hidegen nem az igaziak (mint ahogyan ezt jópáran meg is jegyezték itt), de ha elérik az üzemi hõfokot (ami jóval magasabb, mint a széria fékek esetében), akkor mint az állat úgy fékeznek. Nem is csoda, egy versenypályán pár 100m padlógáz után mindig jön a padlófék. Teljesen mások a körülmények, az igények és mindkettõt jól kielégíteni mai napig nem lehet. Vagy egyik vagy másik.

Ennyit tudtam hozzászólni a témához.

Szemy

Szemy Elküldve: 2008-10-05 16:11 Ablaktörlõ lapát..._

Robinson írta: Hali!

Azért tedd hozzá amit a másik topic-ban is, hogy 3-4 hónap után már csíkot hagy ;) Mondjuk a 28 euró nagyon olcsó.. Nem Te írtad, hogy valamit ügyeskedni is kell vele, hogy jó legyen?


Való igaz múlt héten egy vékony csíkot hagyott (ami fel is zaklatott egy picit), de lehet hogy csak valami kis bisz-basz ragadt oda és azért (gyakran parkolok fa közelében vagy éppen alatta). Óvatosan áttöröltem és tegnap már nem vettem észre a hibajelenséget. Sõt, 2 kollégámmal voltunk Ratingenben, visszafele végig esett az esõ és mindkettõnek annyira tetszett az új ablaktörlõm, hogy rögtön õk is rendeltek maguknak az E-Bay-en ilyen típust. :)

A felszerelése nagyon egyszerû, annyi plusz tevékenységet kell tenni, hogy a gyári ablaktörlõnek van egy kis mûanyag megvezetése a vezetõ oldali ablaktörlõkaron. Na, ezt kell kipattintani (kb. 10 másodperc), mivel nincs rá szükség, illetve csak akadályozza az új ablaktörlõt. Az öcsém Focusára illetve haversrác Astrájára is vettem már ugyancsak az E-Bay-en ezeket a Bosch Aerotwin ablaktörlõket, idáig mindenki csak elégedetten nyilatkozik róluk. Ennyit tudok mondani az üggyel kapcsolatban.

Az E-Bay pedig egy nagyon érdekes valami. Számtalan vadonatúj, gyári alkatrész található rajta csak éppen a bolti ár feléért. Voltam a BMW márkaszervízben utánakérdezni mennyibe is kerül egy komplett fékcsere elöl-hátul. Válasz: 800 euró. Az E-Bay-en van 3-4 német BMW márkabolt/márkaszervíz is fent, az eredeti tárcsák+betétek összesen kerülnek ott kb. 350 euróba. Jelenlegi összeállításom (csak és kizárólag eredeti ATE cuccok): elöl ATE Powerdisc + ATE betét, hátul ATE tárcsa és ATE betét, szállítási díjjal együtt 280 euró!!! Ha jól emlékszem a gyári E46-os ablaktörlõ lapát is olyan 30 euróba kerül. Ha rákeres az ember tud venni 40-45 euróért az E-Bay-en 5 liter Castrol 0W-40 LL4 motorolajat, miközben az összes Baumart-ban (Praktiker, OBI...) 90 eurótól indulnak. Nem tudom hogy csinálják, de a minõséggel eddig soha nem volt senkinek gondja, az én ismeretségi körömbõl szinte mindenki az E-Bayrõl szerzi be a szükséges autóalkatrészeket (akár használtan felniket, gumikat is). Eddig senkit nem vertek át, soha semmi probléma nem volt velük.

Szemy

m_attila Elküldve: 2008-06-13 16:31 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
m_attila81 írta:
YELLOW írta:
m_attila81 írta:
YELLOW írta: én elõre ATE Power Disc-et akarok venni... de nem tudom milyen betét lenne hozzá jó... egy közepes ATE vagy Ferrodo vagy Jurid...most is Jurid van még nem kopott, de félek, hogy az új tárcsával nem lenne az igazi... hátul nekem tömör tárcsa van, vajon azt tudom hûtöttre cserélni? mert elvileg egy német oldal, szerint szerelték hátul 280-as tömörrel és 276-os hûtöttel... tipp?



Szia!

Tudunk segíteni Ate Power Discbe, és természetesen csak ATE fékbetétet ajánlok hozzá!

Üdv

m_attila
20/326-4882


akkor légyszives 286 mm-es elsõ tárcsára mondj nekem egy árat ATE Power Disc-re... aztán meglátom aktuális-e a többi



TÁRCSA 13.600,/DB

BETÉT : 10.300,-
KOPÁSJELZÕ 2950,-


internetes elérhetõség van? vagy képek és miegymás? ahol esetleg magam is ki tudom választani?

a kopásjelzõt sokallom egy picit, bár tudom akinek BMW-je van ez ne legyen spurr :lol:


mit szeretnél kiválasztani?

Ate powerdiscre kértél árat!

A Tiba már vett tõlünk ügyanilyen tárcsát fékbetéttel.

Ha bármi kérdésed van hívj nyugodtan: 20/326-4882

m_attila Elküldve: 2008-05-19 10:43 Féktárcsa és fékbetét

rdesign írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani, hogy 204 pacis 330D-re mennyiért és milyen féktárcsát lehet beszerezni?
Azt hiszm, hogy 324 mm átmérõ.
Csak az elsõ féktárcsákra lenne szükségem, mert a hátsók nem régen lettek cserélve!


Az erõ legyen velünk!


Szia!

ATE márkát ajánlok

elsõ féktárcsa (Powerdisc, vágott)
18.800,/db
elsõ fékbetét garnitúra: 12.200,-
elsõ fékkopásvisszajelzõ: 2.950,-

u.i A STEVE autójára is ezek a fékalkatrészek kerültek fel!

üdv

m_attila
20/326-4882

markooo Elküldve: 2008-05-08 00:14 Féktárcsa és fékbetét

Tiba írta: kb 55 ezer itthon a full ate szett, elsõ (powerdisc) hátsó (sima)+ betétek. Igaz, hogy egy fórumtársunk, m_attila81 tud csak ilyen jó árakon :)
+ a hátsó betétek, még rájönnek ,azok árát nem tudom.
Nekem a kissebb fék van fent.


Én is m_attila81-tõl kértem az ajánlatot:

elsõ tárcsa : 14.630,-/db
elsõ betét 10.240,-
hátsó tárcsa:16.520,-/db
hts betét 9.380,-

elsõ kopásjelzõ: 2950,-
hátsó kopásjelzõ:2950,-