118d20 fórum hozzászólásai

118d20 Elküldve: 2016-02-08 07:49 Mi lehet a baj?

118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve


Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.


Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.

118d20 Elküldve: 2016-02-07 13:45 Mi lehet a baj?

lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve


Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.

118d20 Elküldve: 2016-02-07 13:23 Mi lehet a baj?

jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?

118d20 Elküldve: 2016-02-07 12:28 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

118d20 Elküldve: 2016-02-07 11:43 Mi lehet a baj?

Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.