2sd Elküldve: 2007-05-04 19:44 fényezés
Sziasztok, nem közvetlenül az elõzõekkel kapcsolatban, de a fényezéshez kapcsolódva érdekelne a véleményetek és ha van a tapasztalataitok a következõkkel kapcsolatban:
Az egyik ismerõsöm vásárolt egy használt e46-t. Az autó 2 éves volt mikor megvette elsõ gazdájától 20000km-rel, szervízkönyvvel. (elõzõleg mo-i BMW márkakereskedésben 0km-esen forgalomba helyezett).
Az autó 2 évig volt nála, még + 25000km hajtott bele... mielõtt fájó szívvel megvált tõle. (természetesen a következõ autója BMW E90)
Történt ugyanis, hogy a jóember egyik este az autó takarítása közben a karosszéria és az egyik mûanyag alkatrész találkozásánál fölfedezett egy apró festékfolyást, ami szabadszemmel is alig volt látható. Ideg a köbön, festékvastagságmérõt elkér majd a meglepetés: az autó minden egyes pontján a mérõ 320 mikron mutat, kivéve a motorháztetõ ott 160 mikron.
Karosszériás ismerõst, BMW szalonban dolgozó szerelõt felhív mindkettõ mondja: a BMW gyári érték: 140-170 mikron (átlagosan 160 körül).
BMW tulaj ismerõsök autóval berendel, mér, gyári érték 160.
Másnap BMW-t értékesítõ céget, elõzõ tulajt megkereste: tulaj és szervíz állítja nem festette az autót, szervíz 160 mikronra mondja a gyári méretet. Szakmájában egekig magasztalt szerelõ azt mondja nem lehet ilyen pontosan mindenhol utólag körbefesteni az autót, BMW gyárban anno dolgozó ismerõs azt mondja nem tolnak vissza már lefestett autót a festõkamrába.
?????
Mi a jó válasz? Szerintetek.