Adam9211 fórum hozzászólásai

Adam9211 Elküldve: 2016-09-15 16:38 M43TU motor

Köszönöm a válaszokat! Nemrégiben vettem az autot az egyik ismerösömtöl. Olajat 245000km-nél cserélt benne max szintig felöntve, 5500km alatt 2mm-el van lentebb a szint a nivopálcán. A blokkon nem látszik, hogy valaha is bontva lett volna, de a kilométeren én is gyanakszom. 2014 év elején jött be az auto Németrországbol ha jol tudom. Hivatalosan 9,7bar lenne a kompresszio, de az 1es hengerben hogy lehet 11 azt nem tudom, vagy csak az informáciom éves. Elsö BMW-m, de már elég régóta szerettem volna E46 coupe-t szoval komoly reményeket füzök hozzá. Nem tudom, hogy M44B19 E36 IS blokkot mennyire tartjátok jónak beleoperálni

Adam9211 Elküldve: 2016-09-15 13:36 M43TU motor

Sziasztok! M43tuB19-nél (E46 coupe) mennyire egészségesek ezek a kompresszió értékek? Tisztában vagyok vele, hogy kevesebb mint kellene, de azon filózok, hogy érdemes lenne-e felújítani a motort vagy inkább jövőre menjen bele E36 IS motor (M44B19). Gyári Mahle dugó darabja tudomásom szerint 50eFt/db szóval ha tényleg annyi akkor felejtős a téma. Olajat nem eszi egyébként. 250500km van benne óra szerint (nem tudom, hogy valós e vagy nem). Probléma az, hogy lejtőn nem áll meg az autó, átfordul a motor szépen lassan amíg olyan részig el nem gurul ahol már nem olyan meredek az út. Kézifékem persze nem valami fasza, mint általában az összes E46-nál így szégyen szemre raknom kell a kerék alá valamit, ha olyan helyen állok meg...

http://kepfeltoltes.hu/160915/...es.hu_.jpg