Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2012-01-13 12:51 környezetvédelmi besorolás piros vagy kék??

kchris írta: hello,

van egy '99-es E46os 316i-m (sima 105LE). Ez piros plakettes, valahol azt olvastam hogy ennek már kéknek kell lennie. Tényleg így van vagy sem? Hülyét nem szeretnék magamból csinálni az okmányirodában ezért kérdezlek Benneteket.

chris


Nekem is el van tolva, zöld helyett kék matricám van...

Alesi Elküldve: 2012-01-10 13:49 Üzemanyag fogyasztás

csavargo írta:
Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


igen az EGR rohadt egy dolog... én teljesen levakitottam 6,5 literrel járok ugy hogy tolom is neki és igy a szivotorokban sem fog lerakodni a korom mivel visszavezeti a kipufogogáz egy részét,bekerül a szivotorokba de ha levakitod akkor a korom megáll az EGR csöben...


Ennyire én nem akartam elvetemült lenni, védem Budapest levegőjét

Alesi Elküldve: 2012-01-10 10:22 Üzemanyag fogyasztás

Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.

Alesi Elküldve: 2012-01-09 13:17 Lökhárító

matya80 írta: Utánaérdeklődtem, hogy ha jön a kárszakértő már okosabb legyek.
KaszaMester-nél 130 és szettben adja, ha egyáltalán van. Nekem ugye csak a hátsó kellene...
Bmw-nél csak a hátsó 145e +javítási díj stb. Csodálkoznék ha kifizetne ennyit a biztosító, de meglátjuk.
Majd jelentkezem ha van valami hír, ha tud mégis valaki bontottat, azért szóljon.
Köszi.



Nekem is hasonló sztorim volt kb 2 éve, a körúton belém csúszott egy SX4, elismerte, betétlappal bementem a Wallis-hoz, csak festés és 1-2 tartóelem cserére kiszámláztak 140e-t, és fizette a biztosító.
Nyilván ha saját zsebből megy, a közelükbe nem mentem volna, így viszont nem érdekelt, szép munkát végeztek.

Arra viszont vigyázz, hogy ha valami jól látható előző sérülés volt az autón, ami egyértelműen nem a mostani kárnál keletkezett, akkor azt felszámíthatják neked, és minél drágább a javítás, az összeg annál több lesz.

Alesi Elküldve: 2012-01-04 16:29 angel eye

Milan írta: Hu de jo hogy benéztem, tehát E46-nál nem kell még a lököst sem leszedni
hogy belenézzünk a lámpába.
Én ilyen szereztem


Nagyon szép! Ez jutott róla eszembe: http://www.jatekstart.com/jate...A1t%C3%A9k



Alesi Elküldve: 2012-01-04 13:51 Autóvásárlás

jokerface írta: http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...62495.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...56407.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...80157.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...39499.html

Ezeket nézegettem ki még. Nektek melyik tetszik a legjobban?
Igérem többet nem linkelek be verdákat. Már csak ha meglesz
De addig is a véleményetekre kíváncsi lennék


Én a fehér kombit venném, főleg mivel faceliftes

Alesi Elküldve: 2012-01-03 22:10 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Ha diagon az egyik porlasztom (1es henger) erteke 1-ig ment el, az mennyire szamit sulyosan bajosnak?

Ugye mint korabban egy masik topicban is irtam, a tunet az, hogy 1500-2000 fordulat kozott ha fixen tartom a fordulatot, akkor kicsit erezhetoen bedadog az auto. Ha gyorsitok, vagy lassitok, akkor nincs semmi gaz, fustolni sem fustol az auto, menni is jol megy.

Kerdesem, hogy ilyen ertek mellett kellene egyaltalan ereznem vmit a gyengelkedo porlasztobol? Nem szeretnek azzal szembesulni, hogy rakoltok egy rakas penzt a cserejere, aztan nem tortenik semmi...

Alesi Elküldve: 2012-01-03 12:51 320d Motor

harmas írta:
Alesi írta:
Alesi írta:
golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


Mostmár egyre gyakrabban és erősebben érzem, 1500-2000 RPM között. Lehet valami magas nyomású probléma? Vagy csak ki kéne kormolni? (sokat járt mostanság városban, és lehet túlkiméltem)


Én elvinném diagra A common nyomás, és a korrekciós érték elég beszédes lehet elsőre. Ha sokat vársz és egy injektor okozza ezt a problémát az sokba kerülhet.


Nos megtortent, voltam az Nt Autonal diagon, es valoban, az egyes henger porlasztocsucsa hibas, remeljuk ennek a csereje megoldja a problemat, ha nem, nagyon morci leszek...

Ezzel, az izzitasvezerlo es gyertyak cserejevel, meg a teljes fekrendszer cserejevel jo kis osszeggel indul az ev . Ennem kellett volna tobb lencset

Alesi Elküldve: 2011-12-15 21:22 Autóvásárlás

hil írta:
szeda írta:

Ha már olaszozunk...én most vettem egy 2000-es évjáratú magyar SPQR-nél vásárolt 156-os alfát.Magyar autó, rozsda mentes.előtte néztem külföldi darabokat, de mindenképpen 156-166 volt a cél a 320D mellé.Az osztrák-Német kocsik mind szarrá voltak rohadva márkától függetlenül.Műszakilag és a belső szép volt.Az olaszországiak és a franciák rozsdamentesek de a belseje hányás és egy csomó horpadás és horzsolás volt rajtuk.
Végül megtaláltam ezt a magyart.Szép belső-szép külső.egyetlen hibája a hogy a bal ködlámpa törött.nincs meghúzva sem, a belső is teljesen hibátlan.
Vannak itthon szép kocsik

Szia!
Persze, hogy vannak! Mint írtam, sok autót végignéztem annó. Az Olaszok szépek voltak, amiket én láttam, azokon nem volt horpadás se. Amiket láttam Németeket, azokon mindegyiken volt kezdődő rozsda a rejtett helyeken. Nem is értem, hogy miért ez a nagy Német származású szerelem. Ott közismerten nem kicsit sóznak, ami a bádognak nem tesz jót. És mint korábban írtam. Ráadásul nem is olcsóbb mire regisztrálva lesz, mert ez a mocsok kormány nem hajlandó letenni erről a adó fajtáról. Nem is tudom a világon van-e még egy ország, ahol regadót kell fizetni, ami egyébként unió ellenes. Ezeknek a szarháziaknak végre a pofájukra kéne csapni már, vagy ki....ni minket az unióból, a saját belső, nyakas ellenszegülések miatt. Nem hazám ez az ország (sajnos), csak lakóhelyem!



Az EU 27 tagallamabol 20-ban kell regisztracios adot fizetni, maximum aranyaiban nem ekkora ertekut.

Alesi Elküldve: 2011-12-14 11:13 320d Motor

Alesi írta:
golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


Mostmár egyre gyakrabban és erősebben érzem, 1500-2000 RPM között. Lehet valami magas nyomású probléma? Vagy csak ki kéne kormolni? (sokat járt mostanság városban, és lehet túlkiméltem)

Alesi Elküldve: 2011-12-11 13:04 Autóvásárlás

EnigmaticE írta: Sziasztok!
Jó áron tudnék hozzájutni egy
2004-es 316ti compact-hoz, manuális váltó, 85e km.
Mennyire szervizigényes autó? sokat lenne használva, nem szeretném 2 havonta lepasszolni szervizbe. Mennyi idős koráig nem jön elő sok hiba?
Köszi előre is


Ez a kerdes eleg sok korulmenytol fugg. Ha az autoban valoban 85e km van, normalisan volt hasznalva, rendesen es idoben volt szervizelve, megfelelo alkatreszekkel, es feltetelezzuk, hogy ugyanezt te is megadod neki, akkor meg hosszu evekig jo auto lesz.

Alesi Elküldve: 2011-12-10 23:53 Üzemanyag fogyasztás

lalada írta: a válasz egyszerű: gyenge, átlag alatt szervizelt 20d-ket, vagy ahogy te írod 2d-ket próbáltál.. volt/van egy jó pár ilyen hulladék.. a te Ibizád meg az átlagnál jobb állapotú így erősebb lehetett. (feltételezem)

BarG írta:
szeda írta:
pinter001 írta: Udv mindenkinek! Jelenleg van egy 98-as seat ibizam, chippel gt1749 turboval atlag 5-5.5 literes fogyasztassal. De a kozeljovoben tervezem egy e91 touring vasarlasat. Kizarolag DIESEL motorral! De erosen vacilalok a 20d es a 30d kozott. Felek hogy a 20d-ben csalodnek es nem menne ugy mint az ibizam (kb, 150le es 330NM).
Olvasgattam itt a fogyasztas adatokat es letezik az hogy a 30d ugyan annyit egyen mint a 20d, egyforma stilusu vezetes melett???
(elnezest az ekezetek hianya miatt, de angliabol irok)


Hát nekem 320D-m van 150 lovas.Azt ugyan nem tudom hogy egy 150 lovas ibiza hogy megy de a 130 lovas TDI meg PDTDi autók még az automata 20D-nek sem versenytársa.Hát kézi váltóval meg gondolom még annyira sem.Simán nyomom le őket



Nekem volt 150 lovas Leon 1,9pdtdi sport, gyári kivitelben, 2 évig, újonnan vettem. Amikor sor került a cserére, megnéztem a 2d-ket, de nagyon harmatosak voltak a Leonhoz képest. Ugyanúgy 150 lovas volt mindkettő, de a leon vagy 200 kilóval volt könnyebb és a pd motor lórúgásszerű gyorsulásra volt hangolva, csip nélkül is. Meg is lepődtem, hogy a bmw mennyire nem megy, ezért aztán 3d-t kellett vennem, mert ott már van egy kis erő is.









En vezettem 150 lovas Leon Cupra TDI-t, es tenyleg jobban megy, mint a 20d, ugyhogy ez nem allapot kerdese.
Erzodik a sulykulonbseg, plusz az valahogy sportosabbra is van hangolva, erezhetobban rug hatba a teljesitmeny.

Persze azert eros tulzas, hogy a 20d "nem megy", dizel viszonylatban az egyik a legjobb, es mindenre eleg, ami a mai kozutakra kell.

Alesi Elküldve: 2011-12-06 18:56 Autóvásárlás

Idézet:
És ez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...l_-4864372


Nem rossz az ar! Viszont kivancsi vagyok, ezzel a motorral hogy mehet?

Egyebkent mi a baj a mostani autoddal, hogy eladod?

Alesi Elküldve: 2011-12-03 07:15 320d Motor

golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?

Alesi Elküldve: 2011-11-30 13:10 320d Motor

Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?