Idézet:
Hát, jártam már úgy én is, hogy azonnal nem írtam ki a km-t, mert minden papír kéznél volt a hirdetés feladásakor, kivéve a km-óra, ami ugye hagyomány szerint a kocsiban van
Ezért pár nappal később egészítettem ki a hirdetést, mikor eszembe jutott leolvasni.
A másik verzió az volt, amikor kiírtam a 240.000 km-t a hirdetésbe, és a kutya se kereste, ha esetleg kaptam is telefont, mindenki sokallta a 240.000 őszinte kilométert. Szervízkönyvvel is tudtam igazolni, végig magyar autó volt - ez hiába volt nagy dolog egy 1996-os autónál, a hülye vevőket nem érdekelte. Aztán fogtam, kitöröltem a km-t a hirdetésből. Mindjárt elkezdtek izzani a vonalak. Legtöbben letették a km elhangzása után, nekem meg megfordult a fejemben, hogy visszatekertetem közkívánatra 160.000-re - mert ha a hülye magyarnak az a jó, hogy átbaszatja saját magát, akkor legyen. Szerencsére nem került sor a visszatekerésre, mert jött egy hozzáértő srác, aki az állapotot és visszanyomozható előéletet fontosabbnak tartotta, mint az óraállást, és nagy örömmel vitte el 244.000 km-rel. Azóta is jól megy az autó, valóban jó vásárt csinált.
Tény, hogy az embereket visszatartja a km-óra állása. Engem pl. nem tud érdekelni, mivel ígyis-úgyis tudom, hogy átvernek vagy sem: márpedig a visszatekerősdi arra utal, hogy mással is átverhetnek, nem csak a kilométerekkel. BMW esetén egy 100.000-et futott autó úgy néz ki, mintha új lenne!!! Kopásmentes anyagokkal az utastérben, újszerű futóművel!
Nekem detto ugyanezek a tapasztalataim. Ex-autóm, VW Polo 1,4Pdtádé, 2002-es, órájában 160-170 ezer km-rel, a valós valahol 300 körül járt akkor (nem én tekertem vissza, így vettem). Amikor ki volt írva a km, egy lélek nem keresett, utána levettem, napi szinten csörgött a telefon, de legtöbbször amint meghallották a km-t: "ááh, az egy picit sok"...egy 7 éves dízel autóban?
Szóval igen, az átlag magyar autóvásárló tényleg kiharcolja magának a sok hulladékot, amivel a magyar kereskedők tele okádták a piacot...