Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2012-09-29 17:35 Fékjavítás

Szemy írta:
Alesi írta:
Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Akkor asszem en ugrok "Beleuntam, leszarom" reszre. Bar nekem rangat egy kicsit fekezeskor, de nem eletveszelyes, ami meg a legkevesbe hianyzik az meg most pont az, hogy megint fekekre kelljen koltenem.


Szia!

A fektarcsadat valoszinüleg nem sikerült tökeletesen hökezelni a gyartas folyaman, es emiatt a "marado feszültsegek" a hö hatasara eldeformaltak azt. Fel lehet szabalyoztatni ugyan, de semmi garancia nincs ra, hogy kesöbb nem fog ismet elöjönni a hullamosodas. Ez olyan szerencse dolga. Viszont a fekezeskor razo kormany sajnos nem idealis allapota egy alomszep BMW-nek.

Sajnos en is pont ugyanigy jartam annak idejen az ATE fektarcsakkal azzal a különbseggel, hogy nekem meg olaszorszagi rallyzas sem kellett hozza, sima varosi hasznalat mellett (intenziv fekezes nelkül) 3-4 honap utan elöjött a kormanyrazas. Esztergalyozas utan ismet hibatlan lett, nagy volt az örömöm mindaddig, amig 5-6 honap mulva ismet elkezdte razni a kormanyt. Mivel ekkor mar hirdettem az autot, nem foglalkoztam a hibaval tovabb. Engem igen zavart a jelenseg, ha nem adtam volna el az autot, akkor tuti vili fix tarcsacsere következett volna, meghozza eredeti BMW-re.

Szemy


Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara

Alesi Elküldve: 2012-09-29 15:39 Fékjavítás

Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Akkor asszem en ugrok "Beleuntam, leszarom" reszre. Bar nekem rangat egy kicsit fekezeskor, de nem eletveszelyes, ami meg a legkevesbe hianyzik az meg most pont az, hogy megint fekekre kelljen koltenem.

Alesi Elküldve: 2012-09-29 15:38 Fékjavítás

vivaladiesel írta:
valter320d írta:

Jurid vagy Textar tárcsát ajánlom!


Egy szavazat a Textar-ra.


Koszi sracok, de pont, hogy a Textarral van a problemam

Alesi Elküldve: 2012-09-29 08:53 Fékjavítás

Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?

Alesi Elküldve: 2012-09-26 22:20 fényezés

nazo írta: Szervusztok!

Újonnan regisztrált tagként kérném a segítségeteket. Sajnos picit lakatolni és fényezni kellene az autómat. Szeretném olyan helyre vinni, ahol megbízhatóan és szépen dolgoznak. Mivel biztosítós a dolog, hivatalos szervizre van szükség.

Tudtok ajánlani szépen dolgozó fényezőt (karosszériást)?

Előre is köszönöm,

Zoli


Ha valoban biztositos, akkor viheted akar markaszervizbe is, igy legalabb biztosan reklamalhatsz, ha elrontjak a szint.

En mikor hatulrol belemkoccantak, a Wallis-hoz vittem, mondvan ugyis a biztosito fizeti, hat le is gomboltak roluk 140e-t egy fenyezesert

Alesi Elküldve: 2012-09-26 22:16 Akkumulátor

adee9 írta: Oké, értem én a viccet, de szerintem 10 nőből 9 nem tudja, mit jelent az a jel.


Szerintem nem az a vicc targya, hogy anyukad nem ertette, mi vilagit ott, hanem inkabb az, hogy nem szolt, hogy egyaltalan vilagit vmi

Alesi Elküldve: 2012-09-23 07:47 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lbalog írta: Hali Srácok!

530d vs 535d kérdés: 1. normál mezei használat /már ha lehet ilyet mondani egy bimmer tulaj esetében/ mellett, mi a különbség az átlagfogyasztásban?
2. szervizigényesebb-e az 535 a több paci és a 2. turbó okán /vagy éppen fordítva/?
értelemszerűen mind2 automata
:
köszi





Spritmonitor.de szerint ~1l kulonbseg van a 30d javara.

A szervizigennyel kapcsolatosan epp nemreg targtyaltuk, hogy mivel meg kvazi "ritkasag szamba" megy a 35d, ezert nem igazan van tapasztalat rola. Probalkozhatsz esetleg az E39 forumon, ott talalsz aktiv tulajokat.

Vagy vegyel benzinest...

Alesi Elküldve: 2012-09-20 21:32 Társalgó

zoliika írta: Azt hiszem megdöntöttem minden eddigi egyéni rekordomat: pontosan 4 hét alatt 7200 km.........


Aaaz igen...2 havonta olajcsere!

Alesi Elküldve: 2012-09-20 15:33 Ápolás, tisztítás

laleeboy írta:
Ragenwolf írta: Sziasztok. Nincs vkinek ötlete hogy a fenyőgyanta folt mivel szedhető le nyom nélkül az autóról? Sajnos sokat állt az autó fenyőfa alatt és van rajta pár folt...


Nekem egyszer karácsonyfa szállítása után kellett a kárpitból gyantát eltávolítani.
Meglepő de a benzin (95-ös) tökéletesen eltávolította akárpitról , gondolom a kaszniról is leviszi majd


En ha jol emlekszem etolajjal, meg egy kis vattaval szedtem le anno

Alesi Elküldve: 2012-09-19 13:46 Féktárcsa és fékbetét

higany írta: Helló! e46 316osomon előbb utóbb féktárcsákat kell majd cserélnem. Kérdésem az lenne, hogy a gyári 286-os méretet könnyű lecserélni 300-asra, netántán 325ösre? Szóval elég hozzá a tárcsához passzoló nyereg meg betét és csak felcsavarozni a helyére vagy más módosításokat is igényel a fékupgrade? Első fék esetében.


Arra azert figyelj, hogy ha 15-os a kereked, akkor nem fog elferni.

Alesi Elküldve: 2012-09-18 11:48 Autóvásárlás

Jackobonito írta: Sziasztok!

Eddigi első Bmw-m megvásárlásán töröm a fejem, és szinte már a célegyenesben vagyok. De kissé megakadtam. Ti, mint Bmw tulajdonosok, kik régóta a szakmában vagytok , hátha tudtok nekem segíteni. Korábban Suzukim volt, ami teljesen más kategória...
Az autó egy 2006-os, 5-ös sorozat, sedan, dízel, 150.000 km-el, ár 4 m.
az autó teljesen szervizelt, szervizkönyv csillagos 5-ös, németből behozott autó, motorikusan, mechanikusan, elektronikailag top, leinformáltam mindent.
Kérdésem az lenne, h szerintetek megérné-e ennyiért elvinni az autót, nem túl öreg már, nem e futott túl sokat?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Jack


Szia!

Azt, hogy megeri-e, azt neked kell eldontened. Az biztos, hogy az auto se nem oreg, se nem futott sokat (ha a km valoban valos), es az ara is csak relative sok, hiszen egy ujonnan tizenmillios autorol beszelunk!

Viszont annyit tudnod kell, hogy ezeket az autokat nem eleg csak megvenni, ha azt akarod, hogy 3x ennyi km-t is kibirjon, akkor bizony idokozben kolteni kell ra, mivel premium dizel autorol beszelunk, ha elromlik valami, az meg hat evesen is premium arban lesz, ezzel legyel tisztaban.

Amugy meg sok balesetmentes km-t kivanok

Alesi Elküldve: 2012-09-16 21:04 Elsõ lámpák

David írta:

Sziasztok!

Nem urban legenda a dolog mert én mpst csináltam meg saját magamnak. 2004-es e46 tudja


Szia!

Ez engem is erdekelne, leginkabb az, hogy hogy csinaltad meg magadnak, meg az is, hogy felkapcsolt helyzetjelzonel is lekapcsol, vagy tompitott kell neki?
Tovabba lehet hulye kerdes, de ugye halogenes autonal is beallithato, nem csak xenonosnal?

Alesi Elküldve: 2012-09-14 08:08 Bmw-s vegyes videók

YELLOW írta: ...nem szeretem az olyat, amikor rájuk van erőltetve és nem szívből jön...


Hat ezen szakadtam!

Yellow, szerintem csinalj egy oktato videot, "Hogyan mossunk szivbol autot" cimmel

Alesi Elküldve: 2012-09-12 07:31 Társalgó

Ingyenes karambollal, karbantartott csekkonyvvel elado! Google fordito rulz...

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-6156337

Alesi Elküldve: 2012-09-10 22:41 Társalgó

Maistro írta: Sziasztok beraktam ledes helyzetjelzőket szerintetek a rend őrei fognak cseszegetni érte???


Szinfuggo, a keket meg a pirosat nem igazan kedvelik.