YELLOW írta:
Angelaniko írta:
YELLOW írta:
Angelaniko írta:
Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....
a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly. 
Ó, nagyon köszi!! Arra nincs esetleg tipped, hogy a motor viszont miért áll le közben?? vagy bezavar valami szenzort? vagy maga a DSC zavart is egy olyan dolog okozza ami a motorleállást is? amúgy most van épp szerelőnél az autó, megkérem állítsa be újra a DSC-t...köszi szépen a választ.
a DSC olyat is csinál, hogy elveszi a gázt, azaz a vonóerőt birizgálja, ergó beleszól a motorvezérlésbe is. a rángatás lehet attól, hogy a DSc dolgozni akar, csak rossz paraméterek miaat nem jól dolgozik. az is lehet az első és a hátsó tengelyen más méretű gumik vannak, ezáltal nagyobb a teljes kerékátmérő. ami szintén zavart okoz a működésben.
jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!