ArkyCsaba fórum hozzászólásai

ArkyCsaba Elküldve: 2017-01-13 23:23 BMW kulcsok

rece65 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
De Skóciából nem tudom eljuttatni Magyarországra a kulcsot,meg ha el is tudnám mi a garancia hogy nem veszik el a postán meg sikerül e jól lemásolni a kulcsot.Kocsival meg hazamenni kicsit költséges.


ne értsd félre, nem turkálni akarok a zsebedben és nem is konkrétan csak neked szól.
de sokszor látom, hogy külföldön dolgozók, sírnak, hogy drága szerviz, javítás, stb.
a 4-5x-ös fizetés miatt még sem sír senki. annyivel nem drágább kint... nem tudom mennyi lehet, de ha itthon 50e egy szalonból rendelt kulcs, akkor nem hiszem, hogy kint 100-tól mondjuk több lenne, miközben az átlagbér nem 200ezer Ft. de nem is 400ezer, hogy ha csak arányait néznénk.
no meg biztos van kint is olyan, aki foglalkozik ilyennel. mert mindenhol vannak olyan emnberek, akiket vonzanak ezek a dolgok és foglalkoznak vele.
visszább leírtam, kulcsot, házzal, elektronikával (attól függ milyen) kb. 5-8ezerből tudod megvenni. hogy kint mennyiért marják meg, és mennyiért programozzák azt nem tudom.


"280 font +ÁFA lenne egy új kulcs," ezt írta az első hsz-ben!
Mindegy mennyit keresnek az emberek de azért egy kulcsért 50-120.000 ft elkérni kicsit gusztustalan,látva azt hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet az előállítási költsége.
Tudom hogy ők nem az aliról veszik de ...Meg ugye nem csak ezeket kell ilyenkor kifizetni de ebbe már ne menjünk bele sztem.....

Ettől függetlenül osztom a véleményedet de ugye mindenki szeret minél olcsóbban vásárolni..



Hi. Én is külföldön dolgozom és kicsit túlzásnak tartom a 280fontot.Én itt Belgiumban márkaszervízben kértem egy új kulcsot 3nap alatt megvolt 60 euroért!

ArkyCsaba Elküldve: 2016-11-09 15:02 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

borbelyi írta:
lacos76 írta:
ans777 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
JBGame írta:
Pocses írta:
duend írta:
Pocses írta:
duend írta: Sziasztok!

2002-es 318i-s tulajokat kérdeznék, hogy mennyit fogyaszt az autójuk 100-110-es tempónál tempomattal?
Köszönettel:
Endre


Szia!

Bratyómé igaz 2004-es 318i 143 LE 7 L alatt elgurul.

Üdv.: Pocses





Köszönöm szépen, én is 143LE-s változatot szeretnék venni.


Nincs mit. Szépen szól forgatva, jól kilehet vele lépni.


Szia! Nekem 94-es 318ti van és állítólag tegyem össze a kezemet a 10-es átlagért vegyesben mondjuk autómata. Esetleg valaki még megnyugtatna, hogy jó annak a 10?


Szia! A leírt körülmények között az enyém pillanatnyi fogyasztása 6l körül szokott lenni (sík úton, szélcsendben).



Az átlagom 9,5l vegyesben (kábé fele város) automatával.


Hello!
2002, 318i
Csak vegyest tudok mondani, ez nekem 8.0. (Heti kb. 220km)


Hali!
2004 318i 143LE nekem is 8 körül van a vegyes.


318i Touring (143Le) 2002 évjárat Debrecen - Csorna autópálya (tempomat 140km/óra és közte 1,5 óra Budapest péntek délutáni cúcsforgalom 8,4 liter/100km. Elégedett vagyok vele. (Shell Vpower 100-assal) (Debrecenben teletankolva és Csornán teletankolva, tehát számolt érték a megtett km függvényében)



Hali.2000-es 318i 120LE.Átlag kb felesben 7,4-7,8L között.pályán ilyen tempónál 6,5 körülre áll be.



ArkyCsaba Elküldve: 2016-09-25 16:34 Mi lehet a baj?

dzsoki írta:
ArkyCsaba írta:
dzsoki írta:
ArkyCsaba írta:
dzsoki írta: sziasztok!
kérdésem lenne.
egy ideje világít a fékkopásjelzőm.
elöl uj fékek vannak de tudtam h hátul van baj.
ma nekiestem és kicseréltem a tárcsákat betéteket kopásjelzőt.
mondjuk a kopásjelző meglepetésemre tejesen ép volt.
összeraktam és a lámpa még mindig világít.
megnéztem elöl de az is rendben van.
multiméterrel is ellenőriztem és zárja az áramkört.
mit nézzek még meg?
előre is köszönöm!


Szia. Reseteld a titkos menüben vagy vedd le az akksi sarut 15-20 percre.
Beírta hibának és törölni kell.


Le tudod ezt a titkos menüs dolgot irni nekem ha nem vagyok tul szemtelen?

Persze, de itt a link: http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm ,itt nagyon világosan leírja lépésről lépésre.




Hát köszönöm szépen de asszem valami más baj lehet mert ezzel is csak azt érhetem el maximum mint az akkusaruval az meg nem segített.
valami kehe lehet az érzékelők áramkörében gondolom.
minden esetre köszönöm a segítő szándékot!
szép napot!


Akkor még nézd át a vezetékeket is, nekem az okozta ugyanezt a hibát, hogy a jobb hátsó kerekemnél elszabadult a kábelje, majd felni kikezdte és letestelt, lehet neked is csak vmi ilyesmi gond lesz.(Ha jól tudom a hátsóé valahol a küszöb mellett megy előre).remélem nincs komolyabb bajod.

ArkyCsaba Elküldve: 2016-09-25 16:20 Mi lehet a baj?

dzsoki írta:
ArkyCsaba írta:
dzsoki írta: sziasztok!
kérdésem lenne.
egy ideje világít a fékkopásjelzőm.
elöl uj fékek vannak de tudtam h hátul van baj.
ma nekiestem és kicseréltem a tárcsákat betéteket kopásjelzőt.
mondjuk a kopásjelző meglepetésemre tejesen ép volt.
összeraktam és a lámpa még mindig világít.
megnéztem elöl de az is rendben van.
multiméterrel is ellenőriztem és zárja az áramkört.
mit nézzek még meg?
előre is köszönöm!


Szia. Reseteld a titkos menüben vagy vedd le az akksi sarut 15-20 percre.
Beírta hibának és törölni kell.


Le tudod ezt a titkos menüs dolgot irni nekem ha nem vagyok tul szemtelen?

Persze, de itt a link: http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm ,itt nagyon világosan leírja lépésről lépésre.


ArkyCsaba Elküldve: 2016-09-25 15:26 Mi lehet a baj?

dzsoki írta: sziasztok!
kérdésem lenne.
egy ideje világít a fékkopásjelzőm.
elöl uj fékek vannak de tudtam h hátul van baj.
ma nekiestem és kicseréltem a tárcsákat betéteket kopásjelzőt.
mondjuk a kopásjelző meglepetésemre tejesen ép volt.
összeraktam és a lámpa még mindig világít.
megnéztem elöl de az is rendben van.
multiméterrel is ellenőriztem és zárja az áramkört.
mit nézzek még meg?
előre is köszönöm!


Szia. Reseteld a titkos menüben vagy vedd le az akksi sarut 15-20 percre.
Beírta hibának és törölni kell.

ArkyCsaba Elküldve: 2016-08-12 17:42 biztosítéktábla...

Mes írta:
YELLOW írta:
Mes írta:
YELLOW írta:
Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne , hogy a 35 biztosíték az mihez van mert nem találtam leírva?
A másik kérdésem az lenne , hogy a három darab 50-es felett az a két lyuk az micsoda?



a képen inkább alatta 2 luk. az tartalék biztiknek hely.
35-ösre én sem találtam semmit. lehet valami utólagos beépítés, aminek van biztije és oda van behúzva, bekábelezve. vagy csak egy tartalék az is.


Oh igen rosszúl írtam megfordította a képet.
Csak mert a tartalék helyén volt az első 50-es és átraktam a helyére most meg olyan fura az autó néha leesik a fordulatszám


jah értem, tehát a 35-ös helyre raktad be az 50A-est? hát mivel nem szerepel, ezért nem is kell oda. szóval inkább vedd ki. bár fura, mert a papírja szerint 50A-est ír oda, de még sincs jelölve, az minek lenne a témája. szóval tegyél mindent vissza, ahogy volt. egyébként lehet nem is tartalékhely, hanem van oda bekötve valami, a felső helyre. most így nem tudom hirtelen.
azért mert van szabad lokáció, nem kell feltölteni az egész táblát biztivel.


Nem tettem bele egyet se csak cseréltem egyet mert leolvadt és néztem a papírt írt oda egy 50-est és , hogy mondtad így átraktam de akkor visszarakom


Szia, most találtam a neten ezt a képet:

szerintem az összkerekeshez kell csak.

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-22 23:04 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.
Volt mostanában problémám a központi zárral,ugye volt,hogy nem akart kinyitni,de a végén néha már zárni se.Nos amit ajánlottatok,a relé cserére még nem került sor,de másra igen.
A generátorom ugyanis behalt,cserélve lett,azóta megszűntek a nyitási problémáim.
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy mindenki azt cseréljen akinek ez a baja(kp),de nem megfelelő töltöttség miatt elképzelhetőnek tartom a rossz működést.
Egy mérést szerintem megér mindeninek mielőtt nekiáll cserélgetni.
Remélem tudtam ezzel segíteni.

Üdv: Csaba


már megint befagyott az oldal, szóval így lesz meg a komment, amit írtam:


Köszönöm,de mint láttad nem azt írtam,hogy ezzel megoldódott a probléma,hanem,hogy azóta nincs vele baj.
Amúgy hiába van töltésszabályzó,ha nincs annyi amper mert a generátor nem töltött.
Miért is károsítaná a reléket?
Én onnan közelíteném a dolgot,hogy előtte nem volt elég áram a nyitáshoz(ez lehetett a töltés hiány miatt),most viszont van,ez meg már szabályozva van és nem kap töbet annál mint ami kell neki.
Amúgy tök jó,hogy bármihez hozzászólsz,akkor nem tudsz egy kicsit örülni a másikkal,hanem egyből lehúzod,hogy biztos más lesz a baja(mert amúgy neked már ez is volt).
Nehéz lett volna mondjuk azt írni: "na ez tök jó,remélem tényleg csak ennyi volt"?


ne érts félre!!!
nem azért írtam. csak én is megörültem anno. tudod meddig húztam, míg kicseréltem a relét? sokáig. már mindenben a hibát kerestem, mert nem akartam forrasztani, mert nem egyszerű, így is munkahelyen oldottam meg, profi cuccal.
de ezeket mind-mind leírtam.
ha rossz a relé érintkezője, szennyezett, az a nagy áramtól lesz, ugye ív keletkezik. ezáltal rosszabb lesz a kontakt. ilyenkor ugyanazon áram már kevés lesz. ha valami miatt még kevesebb, akkor meg pláne. na már most ha gázt adsz, dolgozik a generátor, nagyobb az áram. ha egy rossz érintkezőn nagyobb áramot akarsz kapcsoltatni, az csak tovább roncsolja azt, de még adhat annyit (egy darabig), hogy működtessen valamit, pl a zárat. ezrt írtam le a kis sztorit.
ha rossz generátor miatt lenne, akkor annyira sem volna Amper az akksiban, hogy az autó beinduljon. ahhoz pedig jóval több kell, mint egy zár nyitáshoz. csupán ezért gondolom, hogy nincs köze hozzá. engem is bekavart az akksis eset.
nagyon rosszul gondolod most a velem való dolgot. én örülök ha erre megjavult. csak akksi cserénél én ugyanezt éreztem, mint Te. és igen tudom, hogy mit és hogy írtál. én pedig az én esetemet. ami nem általános érvényű, csak kicsit a tiéd egybevág az én tapasztalásaimmal.
ha most ezt rosszindulatnak, vagy akárminek nevezed, az a Te dolgod, de részemről semmi ilyen nem volt benne. csupán társalgok.


1. Azért lesz szennyezett,illetve egy idő után azért kokszolódik el a relé,mert a kapcsolás előtt ív keletkezik a két érintkező között,tehát a normál működése miatt.
2. Nem tud nagyobb áramot kapni,mivel van előtte biztosíték, ami nem enged át többet az értékénél.
3.Én elhiszem,hogy te jót akarsz csak a kifejezésével van baj.Csak olvasd el a saját kommented: "ne örülj szerintem"- ez tényleg nagyon bíztatónak tűnik.
4. Nem e probléma miatt cseréltem amúgy generátort,hanem mert elromlott,csak próbáltam párhuzamot venni a két dolog között.
Amúgy gondolj bele: a nyitáshoz kell egy bizonyos amper,neked se volt meg csak,ha gázt adtál.Nem logikus?A generátor már alapjáraton nem tud rendesen tölteni,csak ha pörgeted.És amit alapjáraton tudott az nem volt elég a nyitáshoz,illetve az akksit se tudta rendesen tölteni és mint tudjuk egy-két tized amper hiány és már nem is működik rendesen.
Egy szónak is száz a vége,csere óta jó,ha majd nem lesz az,jönnek a relék,addig meg feleslegesen nem ba**tatom.

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-22 22:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.
Volt mostanában problémám a központi zárral,ugye volt,hogy nem akart kinyitni,de a végén néha már zárni se.Nos amit ajánlottatok,a relé cserére még nem került sor,de másra igen.
A generátorom ugyanis behalt,cserélve lett,azóta megszűntek a nyitási problémáim.
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy mindenki azt cseréljen akinek ez a baja(kp),de nem megfelelő töltöttség miatt elképzelhetőnek tartom a rossz működést.
Egy mérést szerintem megér mindeninek mielőtt nekiáll cserélgetni.
Remélem tudtam ezzel segíteni.

Üdv: Csaba


már megint befagyott az oldal, szóval így lesz meg a komment, amit írtam:


Köszönöm,de mint láttad nem azt írtam,hogy ezzel megoldódott a probléma,hanem,hogy azóta nincs vele baj.
Amúgy hiába van töltésszabályzó,ha nincs annyi amper mert a generátor nem töltött.
Miért is károsítaná a reléket?
Én onnan közelíteném a dolgot,hogy előtte nem volt elég áram a nyitáshoz(ez lehetett a töltés hiány miatt),most viszont van,ez meg már szabályozva van és nem kap töbet annál mint ami kell neki.
Amúgy tök jó,hogy bármihez hozzászólsz,akkor nem tudsz egy kicsit örülni a másikkal,hanem egyből lehúzod,hogy biztos más lesz a baja(mert amúgy neked már ez is volt).
Nehéz lett volna mondjuk azt írni: "na ez tök jó,remélem tényleg csak ennyi volt"?

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-22 17:35 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok.
Volt mostanában problémám a központi zárral,ugye volt,hogy nem akart kinyitni,de a végén néha már zárni se.Nos amit ajánlottatok,a relé cserére még nem került sor,de másra igen.
A generátorom ugyanis behalt,cserélve lett,azóta megszűntek a nyitási problémáim.
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy mindenki azt cseréljen akinek ez a baja(kp),de nem megfelelő töltöttség miatt elképzelhetőnek tartom a rossz működést.
Egy mérést szerintem megér mindeninek mielőtt nekiáll cserélgetni.
Remélem tudtam ezzel segíteni.

Üdv: Csaba

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-14 23:27 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Újfent gondjaim vannak a központimmal, nem akar nyitni a gombról csak sokadjára.Ám ezt nem mindig csinálja,van hogy hetekig tünetmentes.De újjaban már néha zárni se akar.
Megnézettem a groundmodulomat, az rendben van, relék miegymás jó.
Hol érdemes tovább keresgéljek mi lehet még hibaforrás?(Gondolom csatlakozások, vezeték ilyesmi),de honnan érdemes elkezdeni?
Ami még érdekes,hogy ha fizikálisan kulccsal nyitom (nem a gombbal) akkor kinyit a vezetőoldali ajtóm de a többi nem.Lehet ezt úgy programozni,hogy a kulccsal csak egy ajtót nyisson a kp. zárral meg mindet?


miből dondolod, hogy jó a reléd?
ha nem a relé, akkor a vezetőoldali ajtóban lévő zárszerkezetben lévő Hall-szenzor lehet rossz. hil csinált erről leírást, cikkek között megtalálod.

nem értem pontosan mit is akarsz...
van olyan funkció, hogy 1 nyitás gombra csak a vezetőoldali ajtót nyitja, másodikra meg a többit. vagy 1 nyitásra nyitja az összeset. de ez attól független, hogy távosan nyitod, vagy magával a kulcs tollával a zárban. csak ott 2x kell elfordítani, hogy az összes nyisson.


Múlthéten nézte meg központizár szerelő,ő mondta.
Ezt akartam tudni,hogy kulcsról működhet-e másképp mint távról,de ezek szerint nem.
Ugyanis,ha nem nyílik a távval és kulccsal kinyitom akkor általában csak a vezetőoldali ajtómat nyitja.
Így érted mire gondolok?


"központizár szerelő" - ezen kicsit mosolyogtam ez valami külön szak?

ha jó a távirányító, akkor hogyműködik? 1 nyomásra csak vez. ajtó nyílik? mert akkor normális a kulcsos manuális nyitás is.
ellenkező esetben pedig relé hiba, de épp lehet a Hall-szenzor, amit írtam. olvasd el hil cikkét. Cikkek -> Csináld magad


Rendben megnézem.Elméletileg minden ajtót nyit egy nyomásra,gyakorlatban nem mindig.
A szaki kimondottan csak központi zárakkal foglalkozik ha így jobban tetszik.


az én véleményem az, hogy reléhiba. nem ad át elég delejt, mert az érintkezők pogácsái tropák. a cégnél pár 30-50A-es relét szedtünk már ki, azokon megy is át ennyi áram. egyébként pont BMW-khez (na de más típusokhoz is) gyártott termék teszteléséhez kell. szóval azt akarom mondani, ha lenne egy áram mérő a körben és néznéd nyitogatásra zárásra, akkor nagyon ingadozna az érték, pont a rossz kontakt miatt.
ha nyitásra, amikor nem nyit ki az ajtó, de a belső világítás felkapcsolódik, akkor biztos a relé lesz a rossz.


Pont ez a hibajelenség.Hát jól van egy próbát megér rosszabb már nem nagyon lehet...

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-14 21:21 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Újfent gondjaim vannak a központimmal, nem akar nyitni a gombról csak sokadjára.Ám ezt nem mindig csinálja,van hogy hetekig tünetmentes.De újjaban már néha zárni se akar.
Megnézettem a groundmodulomat, az rendben van, relék miegymás jó.
Hol érdemes tovább keresgéljek mi lehet még hibaforrás?(Gondolom csatlakozások, vezeték ilyesmi),de honnan érdemes elkezdeni?
Ami még érdekes,hogy ha fizikálisan kulccsal nyitom (nem a gombbal) akkor kinyit a vezetőoldali ajtóm de a többi nem.Lehet ezt úgy programozni,hogy a kulccsal csak egy ajtót nyisson a kp. zárral meg mindet?


miből dondolod, hogy jó a reléd?
ha nem a relé, akkor a vezetőoldali ajtóban lévő zárszerkezetben lévő Hall-szenzor lehet rossz. hil csinált erről leírást, cikkek között megtalálod.

nem értem pontosan mit is akarsz...
van olyan funkció, hogy 1 nyitás gombra csak a vezetőoldali ajtót nyitja, másodikra meg a többit. vagy 1 nyitásra nyitja az összeset. de ez attól független, hogy távosan nyitod, vagy magával a kulcs tollával a zárban. csak ott 2x kell elfordítani, hogy az összes nyisson.


Múlthéten nézte meg központizár szerelő,ő mondta.
Ezt akartam tudni,hogy kulcsról működhet-e másképp mint távról,de ezek szerint nem.
Ugyanis,ha nem nyílik a távval és kulccsal kinyitom akkor általában csak a vezetőoldali ajtómat nyitja.
Így érted mire gondolok?


"központizár szerelő" - ezen kicsit mosolyogtam ez valami külön szak?

ha jó a távirányító, akkor hogyműködik? 1 nyomásra csak vez. ajtó nyílik? mert akkor normális a kulcsos manuális nyitás is.
ellenkező esetben pedig relé hiba, de épp lehet a Hall-szenzor, amit írtam. olvasd el hil cikkét. Cikkek -> Csináld magad


Rendben megnézem.Elméletileg minden ajtót nyit egy nyomásra,gyakorlatban nem mindig.
A szaki kimondottan csak központi zárakkal foglalkozik ha így jobban tetszik.

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-14 18:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Újfent gondjaim vannak a központimmal, nem akar nyitni a gombról csak sokadjára.Ám ezt nem mindig csinálja,van hogy hetekig tünetmentes.De újjaban már néha zárni se akar.
Megnézettem a groundmodulomat, az rendben van, relék miegymás jó.
Hol érdemes tovább keresgéljek mi lehet még hibaforrás?(Gondolom csatlakozások, vezeték ilyesmi),de honnan érdemes elkezdeni?
Ami még érdekes,hogy ha fizikálisan kulccsal nyitom (nem a gombbal) akkor kinyit a vezetőoldali ajtóm de a többi nem.Lehet ezt úgy programozni,hogy a kulccsal csak egy ajtót nyisson a kp. zárral meg mindet?


miből dondolod, hogy jó a reléd?
ha nem a relé, akkor a vezetőoldali ajtóban lévő zárszerkezetben lévő Hall-szenzor lehet rossz. hil csinált erről leírást, cikkek között megtalálod.

nem értem pontosan mit is akarsz...
van olyan funkció, hogy 1 nyitás gombra csak a vezetőoldali ajtót nyitja, másodikra meg a többit. vagy 1 nyitásra nyitja az összeset. de ez attól független, hogy távosan nyitod, vagy magával a kulcs tollával a zárban. csak ott 2x kell elfordítani, hogy az összes nyisson.


Múlthéten nézte meg központizár szerelő,ő mondta.
Ezt akartam tudni,hogy kulcsról működhet-e másképp mint távról,de ezek szerint nem.
Ugyanis,ha nem nyílik a távval és kulccsal kinyitom akkor általában csak a vezetőoldali ajtómat nyitja.
Így érted mire gondolok?

ArkyCsaba Elküldve: 2016-05-14 17:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok.Újfent gondjaim vannak a központimmal, nem akar nyitni a gombról csak sokadjára.Ám ezt nem mindig csinálja,van hogy hetekig tünetmentes.De újjaban már néha zárni se akar.
Megnézettem a groundmodulomat, az rendben van, relék miegymás jó.
Hol érdemes tovább keresgéljek mi lehet még hibaforrás?(Gondolom csatlakozások, vezeték ilyesmi),de honnan érdemes elkezdeni?
Ami még érdekes,hogy ha fizikálisan kulccsal nyitom (nem a gombbal) akkor kinyit a vezetőoldali ajtóm de a többi nem.Lehet ezt úgy programozni,hogy a kulccsal csak egy ajtót nyisson a kp. zárral meg mindet?

ArkyCsaba Elküldve: 2016-04-09 15:35 Futómû és hibái

Sziasztok.
Olyan kérdésem van, létezik-e az,hogy a kerékcsapágyam miatt berezonál az autó?
Kb 65-70 Km/h-nál elkezd rohadtul búgni és berázza a kasztnit,teljesen mindegy hanyadikban, milyen fordulaton.Most volt felemelve,átnézve minden jónak néz ki egyedül a hátsó difitartó szilenten van egy pici repedés.Emelve a keréknek is van enyhe hangja,de nagyon halk,bár kézzel nem tudjuk olyan gyorsan megtekerni.
Valami ötlet?

Üdv: Csaba

Probléma megoldódott: kardánt kellett cserélnem most már tuti.

ArkyCsaba Elküldve: 2016-04-04 17:43 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Most regisztráltam az oldalra, ugyanis tanácsot szeretnék kérni egy fontos dologgal kapcsolatban: Kinéztem a hasznaltauto.hu-n egy pofás kis 320-as BMW-t. Bevallom, gyerekkori álmomat szeretném valóra váltani ezzel a BMW-vel!

Szóval őt szemeltem ki. Mi a véleményetek róla? Megéri az árát?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9930492

Igazából csak átlagos használatra venném, semmi rally, semmi tuning, csak ide-oda kocsikázni.

Ja és lenne még pár kérdésem:

1. Ha megéri az árát, akkor mit érdemes megvizsgálni rajta a vásárláskor?
2. Ennek a típusnak vannak szériahibái? Ha igen, mik ezek?
3. Az a 225.000 km nem sok egy kicsit?
4. Ha ne adj Isten megveszem, és meghibésodik valami rajta, sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy átlagos kocsinál? pl: Egy 206-os Peugeothoz képest...
5. Mennyit kell egy évben költeni egy BMW-re sacc/kb? Úgy körülbelül...


Lehet hülye kérdések, de hiába van 12 éve jogsim, nem igazán vezettem még BMW-t, így annyira nem is értek annyira még hozzá. Még...

Remélem kapok választ mindegyik feltett kérdésemre!

Köszi előre is!



Szia.
Teljesen normális kérdéseid vannak,természetes,hogy tartasz az ilyenektől mégiscsak prémium márka.
Szerintem:

1. hogy az árát megéri-e az a kocsi állapotától függ,
2. ebben nem tudok segíteni, nekem 318-asom van, bár a légtömegmérőt elég sok mindenkitől hallottam már,csipegetik az olajat(ez több minden lehet, tömítések, apróbb dolgok),
vízelvezetése itt-ott nem az igazi.
3. ez relatív: hogy volt használva, más a sok pályázás illetve a sok város,az jobban eszi a dolgokat,na meg kérdés hogy mennyire jártak vele "sportosan". Alapvetően egy 17 éves kocsihoz mérten nem sok, ha az évi 30.000 körüli átlagot nézed
4.azt mondanám,hogy az átlagos alkatrészek nem drágábbak, de van amit horror áron adnak, igaz sok mindent már meg tudsz venni bontóban is
5. Ez megint relatív,tőled függ,ha nincs vele gubanc mondjuk 10.000-ként olajcsere,mondjuk 20.000-ként fékbetétek ez nem egy nagy költség

A tanácsom,ne zúgj bele rögtön az elsőbe, inkább nézz meg többet is,az a biztos.Ha mellé nyúlsz csak nyűglődni fogsz vele és ráfogod majd a márkára.Szerintem ennyi pénzért különbet is kapsz itthon (gyanús a fekete tükörburkolat, a hiányzó lenyíló ajtó a világításkapcsoló alatt,itt-ott látszódik a kor a kéderen ehhez képest a kormány szinte új ).De ez az én véleményem

Remélem tudtam segíteni és nemsokára BMW tulajként üdvözölhetünk!

A legjobbakat: Csaba


ez nem az M54-es blokk, ez annyira nem eszi az olajat, viszont üzemanyagot annyit, mint egy 25i
egy 100ezerrel simán több benne a km. miért fadelift-es lámpa van hátul? magyarázni biztos megfogja még ha törve volt akkor is, hogy csak újítani akart....
20ezer km-ként fékbetét csere??? ha folyamatosan befog, akkor lehet nekem kb 40ezerrel ezelőtt volt cserélve, alig hiányzik belőle... pedig városozok inkább, bár szeretem a motorféket használni.
ennyi pénzért meg csodát nem kell várni, és biztos pár 100ezret még költeni kell rá.
az árak nem vészesek alkatrész ügyileg, csak pl futóműben jóval több minden kell, mint más egyszerűbb autókba.
apropó futómű, hátul hajlamos kiszakadni.


Yellow elöl meg oldalt is feher az index,gondolom ez volt a cel ezert van benne mäs hätso lämpa.
Csaba ott nem az ajto hiänyzik,hanem az egesz kicsi kesztyütarto.


lehet az gyárilag is fehér, alvázszámból kiderülne az extra listáról. viszont én nem véletlen írtam. sajnos már képesek érdekes dolgokra... nekem sem jön be az FL előtti hátsólámpa, de éppen ezért nem is olyan autót vettem, bár előlről is szebb nekem az FL.
én iylen dolgokat akkor hiszek el, ha van róla fénykép legalább, ahol a gyári eredeti lámpa is a képen van és a beépített is. és még a gyári van a helyén. (én pl a lökösről direkt ezért csináltam ilyen képet)messziről jött ember azt mond, amit nem szégyel. sajnos nem véletlen vagyok bizalmatlan bármivel kapcsolatban. ha bajos volt a fara, de akár lehetett az eleje is, az úgyis látszódik élőben. persze nem mindenki gondolkozik így, mint én, ezért nem lehet felróni hibának úgymond. nekem eleve fura az autó egész külső színe. élőben kideülr na, főleg ha olyan valakivel megy, aki látott már egy-két dolgot.

szerk.: jó a fényképet is meg lehet magyarázni, meg bárki szerezhet kölcsönbe egy gyári lámpát beszereli, aztán fotóz... itt már semmi sem biztos


Én csak hasraütésre mondtam 20.000-t, úgy is kezdtem(mondjuk...)
Én is arra gondoltam csak hirtelen nem tudtam megfogalmazni
És szerintem is ránézésre se az igazi,bár élőben lehet jobb,de ettől én nem tartanék