AteszE46 fórum hozzászólásai

AteszE46 Elküldve: 2015-05-11 21:35 320d turbó hiba

E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!


AteszE46 Elküldve: 2015-02-04 11:51 320d Motor

YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
Tano írta: Mégis mit vártok? Nézzétek meg a motor karakterisztikáját. Hacsak ki nem cseréled a turbót kissebbre, ami kissebb fordulaton is már hatékony, akkor nem tudsz ezen változtatni. Adott hogy 1750-nél (M47 204D1) vagy 2000-nél (M47N 204D4) van a nyomatékcsúcsod. Viszont a kissebb turbó nagyobb fordulaton már nem fog tudni elég levegőt biztosítani. Valahol meg kellett találni az egyensúlyt a gyártónak, ez nyilván kompromisszumokkal jár. Ha nem akarsz annyit várni, akkor válts vissza, azért van az a váltó, hogy minden sebességhez meglegyen a megfelelő fordulatszámtartomány.
Az újabb motoroknál már kettős megfúvású turbót használnak, azzal sikerült elérni hogy pl. a benyások már 1200-1300 környékén leadják a nyomatékot, de a dízeleken ez sem sokat változtatott, a karakterisztikájuk ilyen.



Én azt várnám, hogy ne kelljen várni a 2000-es fordulatot, míg történik valami. Szoftveresen nyilván lehet állítani a turbó geometriáján, hogy lejjebb töltsön. Az oké hogy ez a turbó egy kompromisszum, de ha más off típusok is megoldották....


hogy állítanál már a turbó geometrián szoftveresen? sehogy.
vákuum-tól függ, az pedig a motorfordulattól. minden összefügg mindennel. a turbót előbb be kell indítani, hogy tölteni tudjon. ahhoz meg kell egy olyan úgymond üres rész, ahol a motor felépíti a kipuff nyomást. az az a 2000 alatti, vagy 1600 alatti tartomány.
elektromos turbónál talán kicsit lehetne játszani, de sok értelme nem volna.


"hogy állítanál már a turbó geometrián szoftveresen? sehogy."
Kell hozzá egy laptop, megfelelő program és egy hozzá értő személy.

Nem lenne értelme? Ugye most viccelsz?


de figyu már. mondjuk most minek írjam le újra? van egy rúd, amit vákuum mozgat, és ez állítja a turbó geóját. a vákuum-ot meg a motor állítja elő azzal, hogy megy. nincs elektromos kapcsolat. a motorvezérlő nem vezérli külön a geo állítót. hiába ad az ECU több anyagot, ha úgysem lesz hozzá több levegő, mert a turbó még nem küldi neki. de ha nagyon rosszul írom, nyugodtan javítsatok ki, most már engem is érdekel


Leírhatod akárhányszor, attól még nem igaz! Szoftveresen sok mindent tudsz állítani, bizonyos keretek között. Nyilván nem azt állítom, hogy 1000-es fordulatom betölti az 1bar-t. Mert ennek vannak korlátai, ahogy Tano is írta. Ha kisebb turbót raknánk fel, akkor hamarabb megindulna, de fönt elfogyna. Ha pedig nagyobbat, akkor alul nem menne, viszont fönt brutál lenne. Ez a turbó amit gyárilag rátettek az ideális. Viszont szoftveresen lehet állítani, ha egy hozzá értő átírja a megfelelő táblákat az ecu-ban. Ez már chip tuning, amit nem szeretünk ugye. Enyém is gyári, így használom.


"Szoftveresen nyilván lehet állítani a turbó geometriáján"
de már most másról beszélsz. én erre reagáltam neked.


Akkor elbeszéltünk egymás mellett

AteszE46 Elküldve: 2015-02-04 11:45 320d Motor

YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
Tano írta: Mégis mit vártok? Nézzétek meg a motor karakterisztikáját. Hacsak ki nem cseréled a turbót kissebbre, ami kissebb fordulaton is már hatékony, akkor nem tudsz ezen változtatni. Adott hogy 1750-nél (M47 204D1) vagy 2000-nél (M47N 204D4) van a nyomatékcsúcsod. Viszont a kissebb turbó nagyobb fordulaton már nem fog tudni elég levegőt biztosítani. Valahol meg kellett találni az egyensúlyt a gyártónak, ez nyilván kompromisszumokkal jár. Ha nem akarsz annyit várni, akkor válts vissza, azért van az a váltó, hogy minden sebességhez meglegyen a megfelelő fordulatszámtartomány.
Az újabb motoroknál már kettős megfúvású turbót használnak, azzal sikerült elérni hogy pl. a benyások már 1200-1300 környékén leadják a nyomatékot, de a dízeleken ez sem sokat változtatott, a karakterisztikájuk ilyen.



Én azt várnám, hogy ne kelljen várni a 2000-es fordulatot, míg történik valami. Szoftveresen nyilván lehet állítani a turbó geometriáján, hogy lejjebb töltsön. Az oké hogy ez a turbó egy kompromisszum, de ha más off típusok is megoldották....


hogy állítanál már a turbó geometrián szoftveresen? sehogy.
vákuum-tól függ, az pedig a motorfordulattól. minden összefügg mindennel. a turbót előbb be kell indítani, hogy tölteni tudjon. ahhoz meg kell egy olyan úgymond üres rész, ahol a motor felépíti a kipuff nyomást. az az a 2000 alatti, vagy 1600 alatti tartomány.
elektromos turbónál talán kicsit lehetne játszani, de sok értelme nem volna.


"hogy állítanál már a turbó geometrián szoftveresen? sehogy."
Kell hozzá egy laptop, megfelelő program és egy hozzá értő személy.

Nem lenne értelme? Ugye most viccelsz?


de figyu már. mondjuk most minek írjam le újra? van egy rúd, amit vákuum mozgat, és ez állítja a turbó geóját. a vákuum-ot meg a motor állítja elő azzal, hogy megy. nincs elektromos kapcsolat. a motorvezérlő nem vezérli külön a geo állítót. hiába ad az ECU több anyagot, ha úgysem lesz hozzá több levegő, mert a turbó még nem küldi neki. de ha nagyon rosszul írom, nyugodtan javítsatok ki, most már engem is érdekel


Leírhatod akárhányszor, attól még nem igaz! Szoftveresen sok mindent tudsz állítani, bizonyos keretek között. Nyilván nem azt állítom, hogy 1000-es fordulatom betölti az 1bar-t. Mert ennek vannak korlátai, ahogy Tano is írta. Ha kisebb turbót raknánk fel, akkor hamarabb megindulna, de fönt elfogyna. Ha pedig nagyobbat, akkor alul nem menne, viszont fönt brutál lenne. Ez a turbó amit gyárilag rátettek az ideális. Viszont szoftveresen lehet állítani, ha egy hozzá értő átírja a megfelelő táblákat az ecu-ban. Ez már chip tuning, amit nem szeretünk ugye. Enyém is gyári, így használom.

AteszE46 Elküldve: 2015-02-04 11:16 320d Motor

YELLOW írta:
AteszE46 írta:
Tano írta: Mégis mit vártok? Nézzétek meg a motor karakterisztikáját. Hacsak ki nem cseréled a turbót kissebbre, ami kissebb fordulaton is már hatékony, akkor nem tudsz ezen változtatni. Adott hogy 1750-nél (M47 204D1) vagy 2000-nél (M47N 204D4) van a nyomatékcsúcsod. Viszont a kissebb turbó nagyobb fordulaton már nem fog tudni elég levegőt biztosítani. Valahol meg kellett találni az egyensúlyt a gyártónak, ez nyilván kompromisszumokkal jár. Ha nem akarsz annyit várni, akkor válts vissza, azért van az a váltó, hogy minden sebességhez meglegyen a megfelelő fordulatszámtartomány.
Az újabb motoroknál már kettős megfúvású turbót használnak, azzal sikerült elérni hogy pl. a benyások már 1200-1300 környékén leadják a nyomatékot, de a dízeleken ez sem sokat változtatott, a karakterisztikájuk ilyen.



Én azt várnám, hogy ne kelljen várni a 2000-es fordulatot, míg történik valami. Szoftveresen nyilván lehet állítani a turbó geometriáján, hogy lejjebb töltsön. Az oké hogy ez a turbó egy kompromisszum, de ha más off típusok is megoldották....


hogy állítanál már a turbó geometrián szoftveresen? sehogy.
vákuum-tól függ, az pedig a motorfordulattól. minden összefügg mindennel. a turbót előbb be kell indítani, hogy tölteni tudjon. ahhoz meg kell egy olyan úgymond üres rész, ahol a motor felépíti a kipuff nyomást. az az a 2000 alatti, vagy 1600 alatti tartomány.
elektromos turbónál talán kicsit lehetne játszani, de sok értelme nem volna.


"hogy állítanál már a turbó geometrián szoftveresen? sehogy."
Kell hozzá egy laptop, megfelelő program és egy hozzá értő személy.

Nem lenne értelme? Ugye most viccelsz?

AteszE46 Elküldve: 2015-02-04 10:59 320d Motor

Tano írta: Mégis mit vártok? Nézzétek meg a motor karakterisztikáját. Hacsak ki nem cseréled a turbót kissebbre, ami kissebb fordulaton is már hatékony, akkor nem tudsz ezen változtatni. Adott hogy 1750-nél (M47 204D1) vagy 2000-nél (M47N 204D4) van a nyomatékcsúcsod. Viszont a kissebb turbó nagyobb fordulaton már nem fog tudni elég levegőt biztosítani. Valahol meg kellett találni az egyensúlyt a gyártónak, ez nyilván kompromisszumokkal jár. Ha nem akarsz annyit várni, akkor válts vissza, azért van az a váltó, hogy minden sebességhez meglegyen a megfelelő fordulatszámtartomány.
Az újabb motoroknál már kettős megfúvású turbót használnak, azzal sikerült elérni hogy pl. a benyások már 1200-1300 környékén leadják a nyomatékot, de a dízeleken ez sem sokat változtatott, a karakterisztikájuk ilyen.



Én azt várnám, hogy ne kelljen várni a 2000-es fordulatot, míg történik valami. Szoftveresen nyilván lehet állítani a turbó geometriáján, hogy lejjebb töltsön. Az oké hogy ez a turbó egy kompromisszum, de ha más off típusok is megoldották....

AteszE46 Elküldve: 2015-02-03 23:31 320d Motor

kundof1 írta: Az lenne a kérdésem h nektek mikor indul meg a gép, mert nekem kb olyan 1650-től tölt a turbo és olyan 1900-2000-től kezd ugy el kapcsolni a turbó...ez helyes??


Enyém is ilyen. Szerintem jobb lenne, ha kicsit lentebb már töltene.

AteszE46 Elküldve: 2015-01-27 19:49 Egr szelep

Tano írta:
AteszE46 írta: Szia!

Az enyémet kiiktattam pár hónapja. Úgy veszem észre, mintha kicsit többet fogyasztana.
Visszakötném, de akkor alig megy a kocsi, 3000 fölött kezd menni. Nem tudom mi baja lehet? Valakinek van ötlete?


Első körön nézd meg, hogy a turbógeometria állításod működik-e mikor beindítod a motort. Ezt egyszerűen lecsekkolhatod műszerek nélkül is.


Működik a geó,ezt megnéztem egyből. Ha lehúzom az egr vákumcsövet semmi hiba, ezért járok így vele. Viszont ha visszadugom, olyan lesz mint egy szívó diesel. Csak 3000 felett kezd el menni.
Ez mi lehet??

AteszE46 Elküldve: 2015-01-27 18:03 Egr szelep

batigol09 írta: Sziasztok!

Nekem az EGR szelep "ki van kötve", már így vásároltam a kocsit. Okozhat ez valamiféle problémát? többletfogyasztás ilyesmi...
aki tudja köszönöm szépen válaszát


Szia!

Az enyémet kiiktattam pár hónapja. Úgy veszem észre, mintha kicsit többet fogyasztana.
Visszakötném, de akkor alig megy a kocsi, 3000 fölött kezd menni. Nem tudom mi baja lehet? Valakinek van ötlete?

AteszE46 Elküldve: 2015-01-25 22:15 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

szosz07 írta: hali. a napoka sikerült szereznem egy 320as turbót.(gt1749V) elvileg ez a 150 lovasé. az enyém 136 akkor lehetséges hogy jó rá? csak át kell rakni a membránt ami változtatja a geometriát meg a menetes részt és jo is ? mert ami most van rajt az nem menetes csak egy rud. valaki tudna segiteni?


Szia!

Kár hogy nem 30d turbóját szereztél! Azzal lenne brutál! (egy darabig)

AteszE46 Elküldve: 2014-10-31 09:54 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Methos írta: Nekem a kék spuri vált be.
Valóban van érezhető különbség.
Más tapasztalt erről pozitívat, vagy csak én haluzom be?


A spuri szerintem is jó! Csendesebb lett a motor, nincs füst, és lehet hogy csak be halucinálom de mintha kicsit jobban menne..

AteszE46 Elküldve: 2014-10-23 13:23 Beázás!!!

Tano írta:
AteszE46 írta: Szia!

Köszi a gyors választ!
Nálam nem lett megbontva az ajtó, egy éve enyém a vas. Megnézem amit írtál, remélem csak ennyi baja lesz.

Attila


Elég neki ha már valamikor régebben meg volt bontva, mert utána is elválhat a ragasztás egy idő után. Nekem pl. egy évig bírta melegítős visszanyomkodás után, utána ismét elvált és beázott. Szóval a legbiztosabb megoldás az újraragasztás. Hamarosan én is ezt fogom tenni még mielőtt ismét elválik a szigetelés.


Sziasztok!

Valóban ez volt a baj! Az ajtó aljánál teljesen el volt válva. Melegítős módszerrel visszanyomkodtam. Remélem bírja, ha mégsem jöhet a ragasztás.

Köszönöm!

AteszE46 Elküldve: 2014-10-22 11:00 Beázás!!!

Szasza91 írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Ma reggel ez a látvány fogadott. Nem tudtam rájönni, honnan jöhet a víz. Van ötletetek, hogy mit nézzek meg?



Előre is köszönöm.



Szia!

Hasonlóakkal küszködtem mostanság én is, de hál istennek szerintem megoldottam a problémát.
Nem volt mostanság az ajtó megbontva, például ablakemelő vagy egyéb szerviz céljából?
Mert nekem az után produkálta a jelenséget. Nehéz volt nekem is elhinni, de az ajtód ázik és a képen látható helyen folyik le lábtörlőre és alá a víz.


Nekem az volt fura, hogy sokszor csak a lábtörlőn volt a víz és alatta nem.

A jelenséget az okozza, hogy esőben az ablaknál lefolyik a víz be az ajtóba ahol normál esetben alul kifolyna (ha jó a szigetelés). De ha meg volt bontva akkor a gyári ragasztó ami a belső hab(lapot, fóliát) a fémhez ragasztja, az nem lett helyesen vissza nyomva és a hablapon lefolyó víz így befolyik az utastérbe. Sajnos a ragasztót elég nehéz visszaragasztani rendesen, ha egyszer már megvolt bontva. Elvileg lentebb olvasható, hogy melegítéssel lehet rajta segíteni, de én inkább vettem (bármely autós boltban) kapható speciális ragasztót, ás azzal vissza ragasztottam.

Azóta nálam nem jelentkezik a probléma.

Üdv.
Szabolcs


Szia!

Köszi a gyors választ!
Nálam nem lett megbontva az ajtó, egy éve enyém a vas. Megnézem amit írtál, remélem csak ennyi baja lesz.

Attila

AteszE46 Elküldve: 2014-10-22 09:59 Beázás!!!

Sziasztok!

Ma reggel ez a látvány fogadott. Nem tudtam rájönni, honnan jöhet a víz. Van ötletetek, hogy mit nézzek meg?



Előre is köszönöm.

AteszE46 Elküldve: 2014-08-18 10:25 hûtõ

anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
mormota26 írta:
gfeco írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.


Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkoris bár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.



Vidd el egy normális szervizbe,ahol nyomás alá helyezik hidegen a hűtőközeget,egyszerű pumpás szarral ,úgy kell nézegetni, addig amíg nem cserélik ki még az üzemanyag tankot is....
Valami ilyesmivel.
https://www.youtube.com/watch?v=_8gnru3ZrHA

Bár melegen jobban kitágul egy rejtett repedés, de nagy nyomáson csak el kezd gyöngyözni valahol a víz. Lehet talán ilyenre is lehet foszforeszkáló adalékot kapni, azt nem tudom, mint amivel a klíma szivárgást ellenőrzik, mert az lenne a tuti megoldás.Bele önteni, járni vele pár napot és elő az UV lámpát.
Lehet pont ilyen kell neked, ez ha jól látom nem A/C hoz van.
http://www.ebay.ie/itm/ADDITIV...58b355d5bb
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...122581.jpg









Szia!

Nekem is ilyen bajom volt. kb. ezer km alatt 0,5l vizet kellett utána töltenem. Ma jöttem rá a hiba okára. Arra lettem figyelmes, hogy a légtelenítő csavar tetején van pár csepp hűtőfolyadék. Próbáltam meghúzni, és egyből beletört. Valahogy kiszenvedtem a beletört darabot.
Lenne valakinek itt buda környékén egy ilyen csavarja??? Mert muszáj volt megsufniznom, de nem bírja sokáig



Fémet vegyél bele, ezt alapból cseréli mindenki akinek van esze, pont ezért, de a markászérvíz is ki szokta cserélni időnként,pont a törés miatt. Nekem is fém van benne.
Itt kapsz, nekik van azt tudom, előbb telefonálj,ne menj hiába. Természetesen pénzért,azért mert csak egy csavar,nekik is le kell gyártatni.
http://polltom.hu/
Vagy ebay.....


Köszönöm! Veszek fémet. Amit belinkeltél, a munkahelyemtől van egy utcára!

AteszE46 Elküldve: 2014-08-17 21:42 hûtõ

anubisz írta:
mormota26 írta:
gfeco írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.


Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkoris bár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.



Vidd el egy normális szervizbe,ahol nyomás alá helyezik hidegen a hűtőközeget,egyszerű pumpás szarral ,úgy kell nézegetni, addig amíg nem cserélik ki még az üzemanyag tankot is....
Valami ilyesmivel.
https://www.youtube.com/watch?v=_8gnru3ZrHA

Bár melegen jobban kitágul egy rejtett repedés, de nagy nyomáson csak el kezd gyöngyözni valahol a víz. Lehet talán ilyenre is lehet foszforeszkáló adalékot kapni, azt nem tudom, mint amivel a klíma szivárgást ellenőrzik, mert az lenne a tuti megoldás.Bele önteni, járni vele pár napot és elő az UV lámpát.
Lehet pont ilyen kell neked, ez ha jól látom nem A/C hoz van.
http://www.ebay.ie/itm/ADDITIV...58b355d5bb
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...122581.jpg









Szia!

Nekem is ilyen bajom volt. kb. ezer km alatt 0,5l vizet kellett utána töltenem. Ma jöttem rá a hiba okára. Arra lettem figyelmes, hogy a légtelenítő csavar tetején van pár csepp hűtőfolyadék. Próbáltam meghúzni, és egyből beletört. Valahogy kiszenvedtem a beletört darabot.
Lenne valakinek itt buda környékén egy ilyen csavarja??? Mert muszáj volt megsufniznom, de nem bírja sokáig