AteszE46 Elküldve: 2014-06-29 17:45 Autóvásárlás
Bero írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Ezzel mi lehet a baj? Ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-8048112
Törölve van a hirdetés...
AteszE46 Elküldve: 2014-06-29 15:09 Autóvásárlás
AteszE46 Elküldve: 2014-06-25 14:00 Futómû és hibái
YELLOW írta:AteszE46 írta:dbtibi írta:Carpeet írta:kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:
http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943
Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)
Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?
JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)
powerflex-et ne vegyél, nagyon kemény
powerfelx, mint márka nem tudom milyen kemény, mert nekem poliuretán van, d enem mondanám vészesnek. munatársamnak a full gyári E46-on egyedül ez a két szilent powerfelx, tehát konkrétan a márka, ás odáig van érte több éve. viszont tudok olyanról, akinek szétmálott, vagy porladt. most vagy valamelyik kopi, vagy valami más miatt ment szét. ha meg eleve keményített futóműved van, tehát megülteted, kemény gátlók, rugók, akkor egy maszívabb szilenttel nyílván jobban fogod érezni. de az nem feltétlen a szilent kemnyése miatt, hanem a rendszerben még kevesebb a rugózni, tompítani képes közeg.
AteszE46 Elküldve: 2014-06-25 10:24 Futómû és hibái
dbtibi írta:Carpeet írta:kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:
http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943
Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)
Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?
JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)
AteszE46 Elküldve: 2014-06-24 11:49 Turbo-intercooler-kipufogó-chip
ateszka86 írta: Sziasztok. Van köztetek oylan,aki megcsinálta a 320d-n nagyobb turbó,cooler és persze hozzá írva a program...Kíváncsi lennék a negatívumokra és pozitívumokra.... Mik szállnak el hamar vagy nem...minden info érdekelne.köszi sehol nem találtam oylan témát ahol ki lett volna ez vesézve 320d-re
ja és ez a típusú motor bírja vagy nem anynira szívós ?
AteszE46 Elküldve: 2014-06-16 21:09 Gumiabroncs
gfeco írta:gfeco írta:dbtibi írta:AteszE46 írta:dbtibi írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.
45 a gyári ajánlás hozzá
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=440
Igen, tudom. /50-es van itthon, ezért kérdezem, hogy elfér-e? Hátha valaki már tett fel /50-est.
nem tudom sajnos magasságra elfér-e sajnos
Segitségül annyit tudok hogy az Et méretet a felni szélességével együtt kell megszakérteni.Nem ugyanott lesz a gumi belseje egy 8 colos felninél mint egy 6 nál.
De et 47 el a felni beljebb lesz két centit mint et 45 nél.kérdés nem fog e beleerni valamibe.
Nekem 225/45 r17 elfér,es ahogy nézem van még hely.
A tied magassagban 5 szazalekkal nagyobb atmerőben.sztem csak proba utan vedd meg
Most nezem a 45 ot nem az et re irtad hanem a magasságra
A 225/45 nél a gumi magassága 101.25 mm
A 225/50 nél a gumi magassága 112.5 mm
1.1 cm a különbség
AteszE46 Elküldve: 2014-06-16 13:25 Gumiabroncs
dbtibi írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.
45 a gyári ajánlás hozzá
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=440
AteszE46 Elküldve: 2014-06-16 12:02 Gumiabroncs
AteszE46 Elküldve: 2014-05-20 16:08 Ékszíj tárcsa
YELLOW írta:Bandi02 írta: Sziasztok!
Vásároltam 1 Corteco szíjtárcsát, azt hallottam, ez a nyerő(306D2 30d motor), csak a körülötte lévő berendezéseknél akadtam picit el. SKF és Swag márkát visszadobták, nincs, nem is tudnak beszerezni, pár helyen találtam, de ott csilliárdokért(bár lehet ott sincs, csak bent maradt a keresőben), viszont gates és ruville alkatrészekre kaptam ajánlatot, ezekről van valakinek véleménye? INA márkát mondták még, de ezt passzolnám.
No meg csak a 4, 6 ,7 alkatrészre kaptam ajánlatot, az itt látható 2 és 3 alkatrészt nem tudják beszerezni. Gondolom gyárit azt azért lehet vadászni rá csilliárdokért.
Esetleg ezeken kívül mit érdemes még cserélni?
A szíjak azok Contitech-ek.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv!
a Gates nem egy rossz márka, szóval azt válaszd szerintem. a ruville, meg valami olasz vagy mitom én milyen gyártó...
AteszE46 Elküldve: 2014-05-03 18:24 Chip tuning
bmw320d4 írta:AteszE46 írta:
Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.
Több száz BMW-t frissítettem már, köztük nagyon sok 2000 előttit is. Abban jól tévedsz, hogy az ABS-t és a váltót lehet frissíteni a motort meg nem, mert pont fordítva van. Most van az, hogy a csipszesfiú sokat képzel...
AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 23:33 Chip tuning
MattM325 írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.
Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!
Attila
Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.
AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 21:06 Chip tuning
szotakdavid írta:AteszE46 írta:szotakdavid írta:bmw320d4 írta:AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.
Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?
Most akkor függő vagy nem függő??
Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.
http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html
Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!
AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 19:36 Chip tuning
szotakdavid írta:bmw320d4 írta:AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.
Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?
Most akkor függő vagy nem függő??
AteszE46 Elküldve: 2014-04-28 17:49 Chip tuning
Tano írta:AteszE46 írta: ...Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!
Attila
Ez nem éppen így van. A 136-osnak is lehet írni a progiját, különben szerinted a gyári szoftverfrissítést hogy működik a diagcsatin keresztül? A tuningos átíráshoz valóban ki kell venni a chipet, de nem azért mert cserélni kell írhatóra.