AteszE46 fórum hozzászólásai

AteszE46 Elküldve: 2013-12-24 16:40 Fóliázás

jakuzaa írta:
hancurozo írta:
jakuzaa írta:
Coyote írta:
AteszE46 írta:
Coyote írta: gondolkodom azon, hogy a mocitető kapjon karbonfóliát (feketét). Van rajta néhány lakksérülés, kavicsfelverődés.

Szerintetek, jól nézhet ki? A metálfekete fényezéshez passzol a karbon?
Valakinek van ilyen? Nem találok guglival semmit...


Nekem akkor lett rajta lakksérülés, mikor levettem Szerintem jól néz ki, de az enyém már hányadék volt.
Úgy hallottam, a Campona mélygarázsban fóliáznak 5000/elem.


Mitől lett hányadék? Mosástól, vagy napfénytől? Nem szeretnék olyan felületet, ami balhésabb, mint a gyári lakk. Olyat meg főleg nem, ha nem eltávolítható nyom nélkül.

Nem tudom, hogy ez a 4D-e, van róla fotótok, hogy az milyen? Mi a diffi?

Még morfondírozok, hogy mi legyen, mert általában M packettes, shadow line (fekete ablakkeretes, fekete vesés), rommá ültetett példányokon láttam, az enyém viszont pont nem ilyen (króm packett (króm vese, króm ablakkeret, plusz világos bőr, tehát inkább elegáns, mint sportos), lehet, hogy nem passzolna a képbe a karbon mocitető.


A galériámba tettem fel egy képet,a kézifékkaromról. Nézd meg. Egyébként az enyémnek is
bézs a belseje,fa berakással,de én az egészet átkarbonoztam,és nem néz ki rosszul a karbon-bézs variáció. Ha lesz időm,lefotózom a belsejét is,ott talán jobban látszik a minta. A kocsi külseje az persze más téma. Én is be akarom majd fóliázni,de csak a tetejét. A motorháztető fólia nekem sem jön be,de "ízlések és pofonok". És az is biztos,
hogy ha jól felrakják,akkor leszedéskor visz mindent,mint a piros hetes
Üdv: J


Nem visz az semmit, ha gyári, vagy ha jó minőségű a fényezés. ("csomagoltam" már ki autót) Akkor szedi le a lakkot, ha volt festve és a szín és a lakkréteg felhordása között nem tartották be az időket. (megszáradt a festék, mire a lakk rákerült.


Megkövetek mindenkit. Igazad van, a gyári fényezés jobban bírja.De Én is "csomagoltam már ki " és bizony a gyári lakkot is megkezdi,pl.a kavicsvelverődéseknél (amiből sajna majd minden autóra jut elég) Arról nem is beszélve,amikor nem az egész elem volt fóliázva,pl betük,,vagy "Vájpercsík" ilyesmik. nézd meg
sokszor hogy meglátszanak ezek a minták leszedés után. ez is lakksérülés,nem csak az,amikor tenyérnyi darabokban pattog fel.((és it nemm a színfakulásrol beszélek)De ez senkit ne tartson vissza.Aki akar karbonoztasson.


Az én autómon, szerintem az egyetlen elem, ami gyári az a motorháztető volt Azért jött le a lakk, mert hideg volt, és hirtelen megrántottam, mert idegesített, hogy lóg. A többi részt hőlégfúvóval melegítettem. Úgy szépen lejött. Ott viszont a ragasztó maradt rajta a fóliáról. Azt is rémálom leszedni.

AteszE46 Elküldve: 2013-12-23 19:42 Üzemanyag fogyasztás

Pocses írta:
Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mennyi üzemanyag maradhat a tankban kb,mikor kigyullad a sárga lámpa?
E46 20d 136le. 825km mentem addig vegyes használatban.


8L meglétekor gyullad ki a sárga lámpa.


Szerintem a benyásoknál is és 100pár km amit még megtehetek (BC ezt szokta mutatni) de ugye enyém nem dízel.


Köszönöm a gyors válaszokat. Akkor ha jól számolom 6,6L-ot evett. Az nem is rossz, ráadásul a termosztátom is szarakodik, mert 20km után melegszik fel a víz, és néha visszahűl. A BC is 6,8-at mutat

AteszE46 Elküldve: 2013-12-23 19:14 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mennyi üzemanyag maradhat a tankban kb,mikor kigyullad a sárga lámpa?
E46 20d 136le. 825km mentem addig vegyes használatban.

AteszE46 Elküldve: 2013-12-22 22:26 Fóliázás

Coyote írta:
AteszE46 írta:
Coyote írta: gondolkodom azon, hogy a mocitető kapjon karbonfóliát (feketét). Van rajta néhány lakksérülés, kavicsfelverődés.

Szerintetek, jól nézhet ki? A metálfekete fényezéshez passzol a karbon?
Valakinek van ilyen? Nem találok guglival semmit...


Nekem akkor lett rajta lakksérülés, mikor levettem Szerintem jól néz ki, de az enyém már hányadék volt.
Úgy hallottam, a Campona mélygarázsban fóliáznak 5000/elem.


Mitől lett hányadék? Mosástól, vagy napfénytől? Nem szeretnék olyan felületet, ami balhésabb, mint a gyári lakk. Olyat meg főleg nem, ha nem eltávolítható nyom nélkül.

Nem tudom, hogy ez a 4D-e, van róla fotótok, hogy az milyen? Mi a diffi?

Még morfondírozok, hogy mi legyen, mert általában M packettes, shadow line (fekete ablakkeretes, fekete vesés), rommá ültetett példányokon láttam, az enyém viszont pont nem ilyen (króm packett (króm vese, króm ablakkeret, plusz világos bőr, tehát inkább elegáns, mint sportos), lehet, hogy nem passzolna a képbe a karbon mocitető.


Már így vettem. Kicsit izgultam, hogy milyen lesz alatta a fényezés, mikor levettem. Azzal nem is lett volna gáz, csak lehozta a lakkot. Az én verdám sötét zöld, a motorházon nem jött be a karbon. A tetőn még van, ott fennhagyom. A helyedben nem tenném fel, ha szép a fényezésed, de ez az én véleményem.

AteszE46 Elküldve: 2013-12-21 23:51 Fóliázás

Coyote írta: gondolkodom azon, hogy a mocitető kapjon karbonfóliát (feketét). Van rajta néhány lakksérülés, kavicsfelverődés.

Szerintetek, jól nézhet ki? A metálfekete fényezéshez passzol a karbon?
Valakinek van ilyen? Nem találok guglival semmit...


Nekem akkor lett rajta lakksérülés, mikor levettem Szerintem jól néz ki, de az enyém már hányadék volt.
Úgy hallottam, a Campona mélygarázsban fóliáznak 5000/elem.

AteszE46 Elküldve: 2013-12-21 21:06 Autóvásárlás

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Umberto írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A szituáció a következő: adott egy autó, amely Németországból lett behozva, német forgalmival és adásvételivel rendelkezik, ideiglenes rendszáma van. Az lenne a kérdésem, hogy mi jogilag az én biztosítékom arra, hogy az autó nem lopott, vagy nincs (és nem is lesz) gond a papírokkal stb.? Tehát magyarul nem szeretném, hogyha valami gubanc miatt elkoboznák az autót. Mi az ilyen autók forgalomba helyezésének menete? Mik az én lehetőségeim, hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy jogilag, papírilag minden rendben van?


Vizsgáztastasd le, és helyeztesd forgalomba azzal aki behozta........akkor elvileg nem lesz gondod.



az sem megoldás. nem rég volt egy totalcaros cikk egy C300-ról. már vagy 3 éve az országban vpolt az autó, mikor kiderült lopott. pedig eredetvizsgán észre kellett volna venniük, hogy az alvázszám, újraköszörült, neme yg sorban, szabálytalan közökkel volt a számsor. aztán pereskedik már egy éve a tulaj. hidd el akik ilyen autókba utaznak azok elintéznek mindent, hisz nagy a haszon, nem téma, ha 100ezreket dobnak ki, hogy szemet hunyjanak a dolgok felett


Lehet igazad van, de azért ha mindenen átmegy az autó akkor már csak legfeljebb 1% esély van, hogy gáz van



Pár hete vettem az enyémet Ausztriában. Tegnap jött meg a törzskönyv, és az van a hátuljára írva a "Hivatalos feljegyzések" után, hogy eredetiség ellenőrzés hiánya!
Gondolom ezzel levédik magukat, ha gáz van a verdával. Lehet, hogy nem is ellenőrzik? Mozaikba vizsgázott.

AteszE46 Elküldve: 2013-12-20 21:26 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom


Yellow jól beszél.
Én úgy tudom, és szerintem logikus, hogy pl. jön egy kisebb emelkedő, neki korrigálni kell és ha kell teljesen nyitott fojtószeleppel, olyankor ugye ömlik az üzemanyag.
Ha sík terepen használja valaki, akkor biztos takarékosabb, de M7-en pl. nekem nem vált be, ráadásul max éjszaka tudom kihasználni.



Tempomattal minden autó kevesebbet fogyaszt. Az ecu-nál jobban senki sem tudja, hogy a vezető által beállított sebesség eléréséhez mennyi gázt adjon. Nem is ad, se többet, se kevesebbet. Leejtőn lefelé elvesz mindent.


Ezek szerint az ECU tudja, hogy Neked bot lábad van, ha jó a vezetési technikád, akkor kevesebbet fog enni az autó.

"Amikor tempomattal közlekedünk, kicsit többet fog fogyasztani az autó, de ezt felülmúlja a kényelem, amit kapunk azért a kis üzemanyagért.
A tempomat elég tempósan gyorsít, illetve nem sokat vacakol egy emelkedő leküzdésekor, de mentségére szóljon, hogy számára sebesség és fordulatszám információk léteznek csak. Egy rutinos sofőr több mindent figyelembe vesz vezetés közben, ezért akár fél liter fogyasztáskülönbséget is tud produkálni. A tempomat állandó sebességet tart és nem tűr ellentmondást, míg ha fogyasztáscentrikusan vezetünk, nem zavar minket egy kis lassulás az emelkedőn és türelmesen gyorsuljuk vissza az elvesztett tempót. Ez sokat számít." Totalcar





"Tempomat



Kapcsoljuk be a tempomatot (olyan rendszer, amelynek bekapcsolásakor egy bizonyos fix sebességen tarja az autót) hosszabb utakon, autópályán, így szinte biztosak lehetünk benne, hogy 10%-kal több maradt a tankban, mint tempomat nélkül. Használatának kényelmi funkciója is van! "

http://www.benzinmegtakaritas.hu

AteszE46 Elküldve: 2013-12-19 23:40 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom


Yellow jól beszél.
Én úgy tudom, és szerintem logikus, hogy pl. jön egy kisebb emelkedő, neki korrigálni kell és ha kell teljesen nyitott fojtószeleppel, olyankor ugye ömlik az üzemanyag.
Ha sík terepen használja valaki, akkor biztos takarékosabb, de M7-en pl. nekem nem vált be, ráadásul max éjszaka tudom kihasználni.



Tempomattal minden autó kevesebbet fogyaszt. Az ecu-nál jobban senki sem tudja, hogy a vezető által beállított sebesség eléréséhez mennyi gázt adjon. Nem is ad, se többet, se kevesebbet. Leejtőn lefelé elvesz mindent.

AteszE46 Elküldve: 2013-12-19 22:27 320d Motor

ZoleeSRB írta:
Hammon írta: Itt Pesten tudtok valakit akihez elvinném és megcsinálja az elektronikát?
ZoleeSRB írta:
Hammon írta:
ZoleeSRB írta:
Striker írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....

Egyszerűen nem értem....


Próbád még meg , hogy megtakarítod a légtömeg mérőt!!!
Ne sajnáld tőle a légtömeg mérő szprét hagy mennyen rá bőven!


Nem akarok hülyeséget írni,de nekem is volt már egy régebbi BMW-n ilyen problémám,az adagoló elektromos részének cseréjével megszűnt!


És többet nem jött elő a hiba?


Természetesen nem jött elő!




Privát üzenetben küldtem egy elérhetőséget!


Nem lehet, hogy a geometria ragad? Próbáld ki, hogy mikor megtorpan félreállsz és leállítod. Pár másodperc múlva beindítod, és ha jó, akkor valószínűleg ragad a geó. Túltölt a turbó, és az ecu letilt. Bár ennek lenne nyoma a hibatárba.

AteszE46 Elküldve: 2013-11-29 09:17 320d Motor

Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Minden 320d 136le 2000-es fordulattól kezd el húzni rendesen? Most vettem egy E46 320d-t. Ez a második , de ez se húz alulról

Attila


Mennyire alulról szeretnéd?
A nyomás felépülés 1500 környékén már érezhető, akkor kezd megindulni, ennek a mocinak a nyomatékcsúcsa 1750-nél van, tehát ott tol a legjobban.


Igen, a nyomás valóban 1500 körül kezd felépülni, de menni csak 2000 környékén kezd.
Lehet, hogy a hosszú váltó miatt(konszernesekhez hasonlítva)érzem úgy, hogy később kezd el húzni.
Majd a chippes megoldja, hogy alulról jobban menjen

AteszE46 Elküldve: 2013-11-28 20:42 320d Motor

Sziasztok!

Minden 320d 136le 2000-es fordulattól kezd el húzni rendesen? Most vettem egy E46 320d-t. Ez a második , de ez se húz alulról

Attila

AteszE46 Elküldve: 2013-11-21 21:06 Autóvásárlás

Szegény, ezzel jól elbántak!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-7372503

AteszE46 Elküldve: 2013-10-10 20:05 Társalgó

Ezeknek is bejött az M6-os


YouTube videó

AteszE46 Elküldve: 2013-09-16 20:11 Remeg az autó

HCsabi írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
ignasow írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja észrevettem mikor bemelegszik a motor,berezonáló búgó hang van az utastérbe alapjáraton.Motortartó bakok tavaly cserélve
Mi lehet az oka??? :



Vibrációt egyenetlenül forgó alkatrészek is kelthetnek, például kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa. Utóbbit egyszerű megvizsgáltatni mert motoron kívül van és nagy galibát tud okozni ha lerepül. De azért egy diagot csináltatnék, hátha légtömegmérő vagy porlasztó csúcs....Üdv.


Főtengely ékszíjtárcsa is tavaly lett cserélve.
Csináltatok egy diagot.
Köszi a választ!


De ha a vibrációt a kettőstömegű lendkerék csinálja,akkor az gáz?
Meddig lehet úgy vele menni? Tud valami kárt csinálni? Hogy lehet megtudni biztosra hogy az e a hibás?
Meg amikor emel kifele a kuplung,néha beráz de nem mindig.
Az is attól van???


A váltó tartó gumibaknak van köze a vibráció okozásának?


Szerintem akkor rázná a váltókart is, vagy ha rajta tartod a kezed éreznéd. Nem egyszerű kideríteni az ilyen rezonanciák okát. Ha nincs látható szakadás,az a kezdet,és a vég, hogy kicserélni, ezt, meg azt meg amazt. Az már gumibakokba se kis pénz, főleg ha nem szűnik meg egyiktől sem.


Nekem ez a rezonancia 200e Ft-ben volt, mire kiderült, hogy kettős tömegű lendkerék okozza. Előtte kicseréltem szinte mindent, kardán, difi, szilentek, féltengely, stb...

Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetek,akkor kuplungot is kell cserélni cakk pakk?
Mert szervizkönyv szerint,nemrég lett cserélve a kuplung.
Már úgy értve,hogy kb 20-ezret ment azóta.


Ha nem rossz, akkor nem kell cserélni. Nem is az a drága. Az új szettben, ha jól tudom benne van a tárcsa is. 140e. körül van.

AteszE46 Elküldve: 2013-09-16 19:55 Remeg az autó

anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
ignasow írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja észrevettem mikor bemelegszik a motor,berezonáló búgó hang van az utastérbe alapjáraton.Motortartó bakok tavaly cserélve
Mi lehet az oka??? :



Vibrációt egyenetlenül forgó alkatrészek is kelthetnek, például kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa. Utóbbit egyszerű megvizsgáltatni mert motoron kívül van és nagy galibát tud okozni ha lerepül. De azért egy diagot csináltatnék, hátha légtömegmérő vagy porlasztó csúcs....Üdv.


Főtengely ékszíjtárcsa is tavaly lett cserélve.
Csináltatok egy diagot.
Köszi a választ!


De ha a vibrációt a kettőstömegű lendkerék csinálja,akkor az gáz?
Meddig lehet úgy vele menni? Tud valami kárt csinálni? Hogy lehet megtudni biztosra hogy az e a hibás?
Meg amikor emel kifele a kuplung,néha beráz de nem mindig.
Az is attól van???


A váltó tartó gumibaknak van köze a vibráció okozásának?


Szerintem akkor rázná a váltókart is, vagy ha rajta tartod a kezed éreznéd. Nem egyszerű kideríteni az ilyen rezonanciák okát. Ha nincs látható szakadás,az a kezdet,és a vég, hogy kicserélni, ezt, meg azt meg amazt. Az már gumibakokba se kis pénz, főleg ha nem szűnik meg egyiktől sem.


Nekem ez a rezonancia 200e Ft-ben volt, mire kiderült, hogy kettős tömegű lendkerék okozza. Előtte kicseréltem szinte mindent, kardán, difi, szilentek, féltengely, stb...