BMW0926 fórum hozzászólásai

BMW0926 Elküldve: 2019-04-28 16:50 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


ez jó kérdés. igazából a gátló keménysége határozza meg mennyire lehet összenyomni. illetve annak felépítése. ugye vannak sebességérzékeny szeleppel ellátott gátlók. tehát függ az összenyomás sebességétől is, hogy az ilyen hatást, csillapítást vált ki.
magát a rugózást a rugó végzi, nem a gátló, sőt az autót is a rugók tartják. a gátló csak a rugózást csillapítja, különben olyan lenne, mint egy ladik a vízen.
illetve nem szabad összekeverni a gázteleszkópokkal sem, amik mondjuk a mocitetőt nyitják fel. mert azok ha össze tudod nyomni, utána vissza is térnek eredeti állapotukba. gátlókból láttam már ilyet is, olyat is. felépítés függő.
ne akarj állíthatót. miért? mert ha nem tekergeted, akkor össze fog rohadni. műszakin biztos bukó, ha nincs bejegyezve a forgalmiba és nincs meg az összes papírja. a TA nem különösebben rossz, de alsó kategória, csóró tunerek elesége, szokták volt mondani régen. a rugói jók, de a gátlók sokszor garancia előtt már elf0sták magukat.
nekem a monroe sem egy ütős darab. max eladás előtt tennék be olyat, esetleg kis kategóriás autóba.


Igazából úgy gondoltam, hogy a jelenlegi lengéscsillapítót rajta hagyom, majd 2 hónap múlva, a a műszaki után feltenném rá a TA-t. Ültetni nem akarom nagyon. A hátsóval meg vagyok elégedve(lehet a rugók kinyúlása miatt van picit lentebb), viszont az első kerekek és a sárvédő között elég nagy a távolság. Így kicsit érdekesen néz ki az autó.

TA-val kapcsolatban még: Igazából az ára az, ami szimpatikus nekem és még az, hogy már eleve a magyar nyelvű TÜV engedéllyel kapható. Állítgatni nem akarom. Egyszer belövöm ahogy én akarom, és kész. Nem állítgatnám folyton. Kiadni egy állítható futóműre 3-400.000-ret, plusz a magyarosítani a német nyelvű TÜV engedélyt 100k-ért, plusz bejegyeztetni azt, biztos nem fizetek 5-600.000 Ft-ot mindennel együtt érte. Szóval emiatt gondoltam A TA-t.

Ha nem a TA mellett döntök, akkor melyik márkát és típust ajánlanátok? Ahogy olvasgatok utána, a Monroe-k kilőve.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-28 08:49 Lengéscsillapitó

Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


BMW0926 Elküldve: 2019-04-27 10:46 Napfénytető utólag

Köszi mindkettőtöknek a hozzászólást. Hagyom a francba, annyit nem ér!

BMW0926 Elküldve: 2019-04-26 16:21 Napfénytető utólag

Sziasztok

fb-on ajánlott egy srác napfénytetőt, E46 sedanra, 20.000-ért. De mivel az én kocsim nem napfénytetős, gondoltam megkérdem tőletek, van-e lehetőség átmódosítani. A srác elmondása szerint minden megvan hozzá, ami kellhet, viszont én olyat hallottam, hogy az A vagy B oszlopba gyárilag be szoktak építeni valami vízelvezetőt, ami csak a napfénytetős autókba szokott lenni.Igaz ez? Magyarán ha akarok egy napfénytetőt, akkor azt is be kell építtetni? vagy mi a ennek a menete? A srác holnap du-ig vár választ, hogy megveszem-e vagy sem, szóval addig ha lehetséges, kérnék választ Tőletek.

Annak is örülnék, ha olyan is írna, aki már túl van az ilyen módosításon, és írna véleményt róla.

A kép pedig itt van a napfénytetőről

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...495392.jpg

BMW0926 Elküldve: 2019-04-12 21:51 alapjárati probléma

Sziasztok

Szintén alapjárati problémám van: Cseréltem gyári légtömegmérőre, hibákat, adaptációkat töröltem, az óta hol elfogadható az alapjárat, hol nem. Hol eltűnik a sárga motor lámpa, hol visszajön. Megfigyeltem, hogy kb. minden 8. indításnál visszajön a motorlámpa, aztán minden 6. indításnál előjön. Ha nem világít, minden oké. Húz a kocsi, menne, mint a háborodás.
Inpa, még mindig a burning fail cylinder 5-öt írja. Ötlet valakinek, mi lehet a gond?


A motorlámpa mellett két sárga lámpám is van: a gyorsulásérzékelőt, és a kormányszög jeladót írta ki az INPA, majd hibakód törlése után sem tűnek el a lámpák. Majd hibakód törlése után 2-3 héttel kezdett eltűnni a két sárga lámpa: A kipörgésgátló, és a felkiáltójeles kézifék lámpa. Hibakód már nincs, de azért kb. minden 5. indításnál megjelennek, majd két-három indítás után eltűnnek. Szerintetek mi okozhatja a hibát?

INPA ezt írta ki, hibakód törlés előtt:

not an ASC message

90 degrees difference of wiper to large

Azért is írtam be ezt ide, mert azt hallottam, hogy ez a DSC-s dolog összefüggésbe lehet a motor teljesítményével, vagyis a hibalámpájával. Ez igaz lehet?

BMW0926 Elküldve: 2019-04-11 11:42 Futómû és hibái

b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés.

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?


Ott kapard le, ahol megsérült. Epoxy jó alá, vagy amit a gyártó javasol.





Köszi szépen!

Erre a loctite-ra gondoltál? https://alkatreszek.hu/loc197377_la

Ha igen, akkor ezt ajánlották hozzá: TEROSON VR 625 Ha ez jó, akkor 6 litert vennék az alvázvédőből, 2 liter pedig az alapozóból. Az úgy szerinted elég lehet egy E46 alá?

BMW0926 Elküldve: 2019-04-10 22:15 Futómû és hibái

b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés.

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?



BMW0926 Elküldve: 2019-04-10 19:01 Futómû és hibái

b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.


BMW0926 Elküldve: 2019-04-09 21:42 Futómû és hibái

Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat

BMW0926 Elküldve: 2019-03-10 16:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Köszi a hasznos információkat!

Annyit kérdeznék még, hogy a hengerfej tömítést kizárólag úgy lehet megcsinálni, hogy kiemeljük a motort? Vagy meg lehet oldani úgy is, hogy nem szereljük ki? Itthon van hozzá mindenféle célszerszám, és szerintem meg tudnám csinálni, csak hát zsiráfom nincs itthon, hogy a motort kiemeljem a helyéről.

Adamyno írta: Ha fogy a hűtővized is, akkor lehet, hogy hengerfej tömítés. De az is lehet, hogy két különböző dolog. Nekem ezt akkor csinálta amikor az egyik vákuumcső el volt repedve. A pára a kipufogóban pedig természetes dolog, mivel a katalizátor vízpárára és széndioxidra alakítja a kipufogógázok nagy részét (szerencsés esetben). Ha mindig csak az 5-ösben van a baj, akkor tényleg lehet tömítés is, bár ott akkor a vízbe is szokott menni olaj illetve az olajba víz + füstölhet is az autó. Próbáld meg kicserélni a gyertyát trafóval együtt egy másik hengerrel. Égéskimaradás injektor miatt is lehet vagy hibás adaptáció miatt (bár utóbbi esetben váltakozni szokott, hogy melyik hengerben). Ha melegebb van, nagyobb a nyomás is a rendszerben, 100-105 fok körül van a víz, simán lehet, hogy szivárog valahol.

A hűtővíz tartály kupakja nyomáskiegyenlítős, elengedi a nyomást/gőzt amennyiben túlnyomás lenne a rendszerben. Ha ez meghibásodik, akkor a túlnyomás szétnyomhatja a tömítéseket a motorban, a csöveket az illesztéseknél vagy magát a tartályt, hűtőt, stb... fogalmam sincs hogy lehet ellenőrizni, hogy a kupak működik-e de fontos tényező az biztos mert ha emiatt van a gond, akkor hiába csinálod meg a tömítéseket, rövidesen visszatér a hiba.

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!








BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 23:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok

BMW scannert akarok venni ebayről. Melyik az, ami nem hulladék?

Nem gond, ha telepítő lemez nélküli, de sosem hátrány, ha adnak hozzá.

BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 22:47 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Kimentem az előbb a garázsba, mert nagyon idegesített a dolog. Megcsináltam újból a kulcstanítást. Elsőre nem akarta, de másodjára valami oknál fogva csak észhez tért a kp zár. Fogalmam nincs mi lehetett a gond, de mindent ugyanúgy csináltam, mint Te a videoban. Most már minden oké vele, köszönöm a segítséget!


Ja, és tényleg érdemes néha megcsinálni a tanítást, rosszat nem teszünk vele!

BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 20:58 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is gondom akadt a központi zárral:

Egyik napról a másikra a távirányítóval nem lehet se nyitni, se zárni az autót. Megcsináltam a Yellow által készített videon a kulcs tanításos folyamatot, semmi sem történt. A kocsi akksi viszont teljesen le volt merülve a töltő szerint, bár simán indult még a kocsi. Ma reggel fel tettem tölteni, gondoltam itt lesz gond. Töltöttem egy órát, de iazából nem változott semmi, mikor visszaraktam az akksit. Megcsináltam újból a kulcs tanítási folyamatot, de semmi változás nem történt. Mi lehet a gond, hogy egyik napról a másikra nem nyitja - nem zárja az ajtókat? A kulcs nem esett le, nem csináltam vele semmit. Létezik erre is valami hiba kiolvasás? Mondjuk NCS Exprttel vagy valamivel?


a tanítás előtt sem reagált egyik gombra sem? tehát a belső világítás sem kapcsolt? se csomagtérajtó? előbb ezt kellene tisztázni.
mert ha igen, azaz egyik gombra sem volt semmi, akkor vagy a vevő rossz, vagy a kulcsban az adó.
hogy a kulcs ad-e jelet, azt pedig mérni lehetne, egy arra alkalmas eszközzel. ha az ad jelet, akkor a vevő rossz. ott pedig lehet kontakt hiba, stb.
ha még az autót indította az akksi, akkor az nem volt lemerülve. mert BMW-ben már akkor elkezd kattogni, olyan fesz szint esetén, ami más autót még sokszor beindít. de BMW-nél már nem engedi.


Sajnos nem reagált semmire. Se lámpa nem gyulladt fel, sem a csomagtartót nem zárta nyitotta. De hogy a jó büdös francba... Megérteném, ha lettek volna előzmények, de nem. Egyik nap még hiba nélkül működött, másnap reggelre semmi...


vagy a kulcs merült le. sajnos ilyen szinten, ahol kis feszültségek vannak, nagyon sokat számít akár egy pár százados feszültség szint esés. ami tegnap jó volt, lehet ma már nem. mentél az autóval azóta(elvileg töltődik a kulcs, de kell jó pár km) ? pótkulcs?


Kis távot teszek meg nap mint nap a melóhelyem és az otthonom között. kb 9-9km. Azt tanácsolta az egyik autósboltos figura, hogy éjszakára hagyjam rajta a gyújtást, hogy reggelre feltöltse a kulcs akkuját. Csak hát rossz akksival felesleges próbálkozni Gondoltam ezen kívül hátha van még valami ötletetek.


(Nagyon más téma: A DSC-s topic nem jön be, hibát ír ki az oldal. Csak nekem, vagy Nektek is? Ha ezzel kapcsolatos kérdésem is lenne, hová írhatok?)


BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 20:50 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is gondom akadt a központi zárral:

Egyik napról a másikra a távirányítóval nem lehet se nyitni, se zárni az autót. Megcsináltam a Yellow által készített videon a kulcs tanításos folyamatot, semmi sem történt. A kocsi akksi viszont teljesen le volt merülve a töltő szerint, bár simán indult még a kocsi. Ma reggel fel tettem tölteni, gondoltam itt lesz gond. Töltöttem egy órát, de iazából nem változott semmi, mikor visszaraktam az akksit. Megcsináltam újból a kulcs tanítási folyamatot, de semmi változás nem történt. Mi lehet a gond, hogy egyik napról a másikra nem nyitja - nem zárja az ajtókat? A kulcs nem esett le, nem csináltam vele semmit. Létezik erre is valami hiba kiolvasás? Mondjuk NCS Exprttel vagy valamivel?


a tanítás előtt sem reagált egyik gombra sem? tehát a belső világítás sem kapcsolt? se csomagtérajtó? előbb ezt kellene tisztázni.
mert ha igen, azaz egyik gombra sem volt semmi, akkor vagy a vevő rossz, vagy a kulcsban az adó.
hogy a kulcs ad-e jelet, azt pedig mérni lehetne, egy arra alkalmas eszközzel. ha az ad jelet, akkor a vevő rossz. ott pedig lehet kontakt hiba, stb.
ha még az autót indította az akksi, akkor az nem volt lemerülve. mert BMW-ben már akkor elkezd kattogni, olyan fesz szint esetén, ami más autót még sokszor beindít. de BMW-nél már nem engedi.


Sajnos nem reagált semmire. Se lámpa nem gyulladt fel, sem a csomagtartót nem zárta nyitotta. De hogy a jó büdös francba... Megérteném, ha lettek volna előzmények, de nem. Egyik nap még hiba nélkül működött, másnap reggelre semmi...

BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 20:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok

Nekem is gondom akadt a központi zárral:

Egyik napról a másikra a távirányítóval nem lehet se nyitni, se zárni az autót. Megcsináltam a Yellow által készített videon a kulcs tanításos folyamatot, semmi sem történt. A kocsi akksi viszont teljesen le volt merülve a töltő szerint, bár simán indult még a kocsi. Ma reggel fel tettem tölteni, gondoltam itt lesz gond. Töltöttem egy órát, de iazából nem változott semmi, mikor visszaraktam az akksit. Megcsináltam újból a kulcs tanítási folyamatot, de semmi változás nem történt. Mi lehet a gond, hogy egyik napról a másikra nem nyitja - nem zárja az ajtókat? A kulcs nem esett le, nem csináltam vele semmit. Létezik erre is valami hiba kiolvasás? Mondjuk NCS Exprttel vagy valamivel?