harmas írta:
BMW_0902 írta:
Nem nem
nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!
kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?
Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot

, röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol

Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...

[/quote]
Háát én nem látom annyira vészesnek a helyzetedet

Tény, hogy eléggé sórágta állapot látszik, de.. A csomagtér ajtónál nekem is látszik némi rozsda, a teleszkóp bekötési pontjánál, bár nem ennyire előrehaladott.
A motortér fura. Az biztos (mint ahogy írták is), hogy nem a szervóolaj csinálta. De lehet, hogy jó darabig alsó burkolat nélkül jártak vele, felverődött a sós szmötyi, és dolgozott vígan.
Amit nyilakkal jelöltél az megint furcsa: klíma csövek. De hogy azok "vasból" lennének.. Mert általában alumínium a szokásos.
A zöld nyilad a visszatérő ág, a piros a nyomott (a klímánál), a kék pedig a stabilizátor rúd.
Lehet olyan is, hogy a zöld és piros (maradjunk ennél)le volt szigetelve eredetileg, ez lefoszlott róla, és a kicsapódó kondenzvíz (mint amikor a hűtőből kiveszed a kólát, és könnyezik

) egy idő után lezabálta a bevonatot róla, meg rácsöpögött a stabi rúdra ugyanezt okozva.
Vagy. Van gáz a kondi rendszeredben? Mert,ha lyukas valahol a cső, és a gázt szépen szétpermetezte a motortérben, az (ha jól emlékszem) eléggé korrozív.
Szóval fel a fejjel

A BMW sem mindig móka és kacagás

(mint ahogy egyik márka sem)[/quote]
Kösz a biztatást! (És Győr sincsen messze => tali!

:kiraly

Amúgy én nem vagyok elkenődve, hogy ilyen a (motor) belseje. Az meg látszik, hogy a teleszkóp a helytelen lefolyás miatt olyan amilyen.
A motornál meg majd rendet rakok, és lefestek mindent. Aztán utána hetente meglesem, hogy mi a helyzet. Ha valami szüpűtyűl akkor tudom mi a gikszer.

Ha meg minden rendben lesz, akkor alles ist Ordnung.
(A nyilak magyarázatát pedig kösz!)