BMW_0902 Elküldve: 2012-01-25 09:27 Autóvásárlás
Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.
[/quote]
Hil-nek igaza van. Ha volt már olyan autód amin gond volt a kasztnival, akkor te is belátod (esetleg magadban reméled nem így van). Rozsdát véglegesen eltávolítani nehéz, ráadásul ahol már rozsdás ott sérült a galvanizált réteg (soha nem lesz tökéletes). Nekem is touring van, sok sok km-el, de a jobb oldali ajtó vizlehúzó gumiján kívül (ami nekem is fel van dagadva) rozsdamentes. Sem a motortérben, sem az alján, de még a kipufogón sincs rozsda (igaz nem sokat ment sózott úton) Mikor vettem, nem a km-t néztem az órában, hanem a kasztnit és az általános állapotot (beleértve a folyadékszinteket és minőségüket). A motort tudod cserélni, a kasztnit galvanizálni

[/quote]
Az az érdekes igazán, hogy a kocsi nem kívül rohad! Az ajtóéleken, ajtók kereteinél szemernyi rozsda sincsen. Az alja nem rozsdás (ennek ellenére természetesen kap egy alvázvédelmet)
Ami a motorteret illeti, egyrészről azért ilyen gregyó, mert az olajsapka el volt törve, és az aki (rövid ideig hazánkban használta) észre sem vette, hogy el van törve a sapka. Na mi már úgy mentünk oda, hogy rögtön cseréltük. Azóta semmi folyás sem tapasztalható. (Látszik is, hogy a sapka nem az eredeti.)
Az alsó csövek rozsdája - akik megnézték - azok szerint lehetett valami csöpögés, vagy valami olyan folyadék, ami szépen megzabálta a csöveket. (Alulról ugye nem jöhetett a lé rá, mert ott egy műanyag "lemez" ami megvédi.)
A hátsó rozsdák - amik hangsúlyozom, csak a belső részen vannak - annyira nem vészesek. A teleszkópok tövei sincsenek kirohadva, csak felületi rozsda van rajtuk. Ezek - és a motortér mosása, majd a csövek festése - esetleg cseréje - a közeljövőben esedékes.
A kocsi egyébként egy német, pontosabban Berlini mérnöké volt, aki sűrűn parkolt fenyőfa alatt és van min. egy kislánya


A motor végig BMW-nél lett szervizelve. Összes számla, még a pótkerék üzembe helyezési engedélye is megvan!
Amúgy pedig az a típus vagyok, hogy szeretem a nehézségekkel kezdeni. Az, hogy a kocsi szép, nem lelakott, sehol sem volt újrafényezve, stb. annyira nem érdekes

A kocsinak össz-vissz ennyi hibája van, mint ami a képeken is látszik. És ez a jelenlegi állapot - mely még marad is egy jó ideig, mert időm nincs semmire sem. (Ja és a kocsi is áll szépen addig a garázsában.)
Végezetül: "ha ez áll veszprémi kollégánk esetében fél év múlva is, jól választott." - írta K_Gergo

Szerintem is puding próbája az evés. Majd, ha ezeket szépen kikezelem, és egy év múlva is az lesz a véleményem, hogy jó vétel volt, akkor nyertem.
