Bandy0000 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Bandy0000 Elküldve: 2011-08-11 22:35 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.


ha fiatal vagy és A0-ásba kezdesz, akkor mindegy milyen autód van, mind drága. nekem idénre 20ezer/év a kötelező 27 évesen. ez marhára nem drága szerintem. ami drága az a casco lehetne, de régi autóra senki nem köt. csak ha ritkaság. ha nincs casco egyáltalán nem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy másfajta autót. persze a régebbiek többet fogyasztanak, de istenem.


hát jah fiatal vok 19 éves csak most dolgozok suli mellett mint a hülye és akkor mondjuk 700 ezerig szeretnék olyan bmw.t találni ami jó és nem kellene hozzányúlni különösebben és pár évig bírja mert amint végzek a sulikkal veszek én is újat de azért nem ártana egy ien "tanuló" kocsi mert nem vok már annyira tanuló vezető csak ugy hozzászokni meg megismerni a bmw-t

Bandy0000 Elküldve: 2011-08-11 22:32 Autóvásárlás

anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?

Bandy0000 Elküldve: 2011-08-11 22:26 Autóvásárlás

Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?

Bandy0000 Elküldve: 2011-08-11 22:16 Autóvásárlás

Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit

Bandy0000 Elküldve: 2011-08-11 22:13 Autóvásárlás

anubisz írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...


Nem árulok el titkot,minden attól függ,menyire van leélve,és menyi kess áll rendelkezésre. Mert ugye ha veszel 1 millióért,és még kettőt kel rákölteni,hát az nem jó üzlet. Főleg ha néha jónak kinéző kocsit vesz az ember,reális áron,és arra is kel néha költeni,vagy egy millát apránként. Minden Relatív. Persze az könnyen van,akinek van egy kintről hozott ugyanolyan bontani való,vagy egy lopott és csak át kel pakolni a cuccokat

Már csak a profi fényezés fél milla.


Hát igazából első kocsi lenne Egy bmw 316-318-320i körül gondolkoztam de ien 10 en pár éves mert az 1 millió alatt is kapható és hát jobban megérné ha kintről hoznék be? fene tudja h itt vagy ott vigyáznak a kocsira jobban

Bandy0000 Elküldve: 2011-08-11 21:42 Autóvásárlás

Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...
« előző12következő »