BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2020-05-06 22:11 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.


A dízel hibrid Mercit én is nézegettem, amikor bejelentették, hogy lesz ilyen, de ugye van a 10 éves szisztémám, meg az elektromos dolgok akku oldalról nagyon gyérek még, úgyhogy egyenlőre nem lépek.
A kocsi kora igen durva dolgokat képes csinálni. Az első kocsim egy pözsó volt, aminek az összes gumicsöve - kartergáz vezetékek - szétporladt, ha hozzáértél, 10-12 éves korában. Szóval óvhatod, babusgathatod, de az idő okán szét fog esni. Épp most emlegette a szerelőma lambdaszonda cserénél nosztalgiával azt az alkalmat, amikor az E46 hátsó futóműben 17 db szilentet cseréltettem és egy teljes munkanapot dolgoztak rajta, reggel 8-tól este 8-ig.
Az F10-ről néha motorikusan hallani katasztrófális dolgokat, olyat tuti nem vennék, a G20 meg hogy néz má' ki a csipás szemével?! Most nincs a kínálatban olyan modell, amire ugranék kinézet alapján. A 8-as széria tetszik, de az nem rám van méretezve, talán ha enyém lesz a lotto 5-ös. De aki ma racionális autóvásárlói döntést akar hozni, az bizony vesz egy Suzuki Vitarát!

BarG Elküldve: 2020-05-05 20:28 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....

BarG Elküldve: 2020-05-01 20:35 Társalgó

Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.

BarG Elküldve: 2019-01-12 16:54 Mi lehet a baj?_

Faki írta: Sziasztok. Egy e46 320d 2004-röl lenne szó. Az a problémám, hogy nem melegszik fel üzemi hőfokra ebben a hidegebb időben, pedig új a termosztát és az egr termosztát is és még a hűtő is elvan takarva. Remélem valaki tudja, hogy mi lehet az oka. Válaszokat köszönöm.


1, Új termosztát =/= jó termosztát

2, néha ha keveset fogyaszt az autó, mert nem nyomod neki, de fűtesz rendesen, akkor a fűtés elvihet annyi hőt, hogy nem lesz rendes motorhőfokod. Ennek csak -5°C alatt kellene bekövetkeznie és 70°C-nak azért meg kellene lennie a víznek.

BarG Elküldve: 2018-09-15 18:42 Szívosortisztítás

mici1974 írta: Üdv!Használt már valaki szívósor tisztító spray-t?


Még a nagynyomású mosó is megküzd a környezetvédelem eme gyönyörűséges hozadékával, szerintem bármilyen spray nem több parasztvakításnál.
Estleg egy sütőtisztító spray használható akkor, ha ki van szerelve a szívósor és a spray-t áztatásra használjuk, majd az áztatás után nagynyomásúval kiveretjük a darabos kokszot.

BarG Elküldve: 2018-03-26 21:03 váltó

kubli írta: f25 ös automata 8 sebességes bmw-be honnan lehet váltóolajat venni (üzletből)?

köszönöm előre is a választ!


BMW dobozos olajat pl az M Teile-től vehetsz, 70/677-0154, 70/677-0160
vagy bmw szervizektől.

Vagy van még néhány olaj, ami elvileg tudja a 832 221 52 426 cikkszámot:
Ravenol ATF 8HP Fluid
Motul ATF VI
Liqui Molly TOP TEC ATF 1800
ZF No S671 090 312, Lifeguard Fluid 8
Petronas Tutela Transmission AS8

A ZF a gyári olaja.


BarG Elküldve: 2018-02-25 21:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
YELLOW írta:
jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok, de szerintetek (?):
A link neve


túlárazott szerintem. ha fele ennyi valós km lenne benne, elgondolkodtató lenne. szerintem!


Gondolom havonta váltócsere...


Ha van mindig a zsebben 1M HUF, ami másra nem kell, meg egy másodautó, amivel lehet dolgozni menni, amikor kell, akkor miért ne?!

BarG Elküldve: 2018-02-12 20:21 Egyenetlen alapjárat

Hundor írta: Üdv fanok
Alapjárati problémával fordulok hozzátok.
Adott egy m52tub25-ös motor, és az lenne vele a problémám hogy alapjárat nem stabil és az mellet sokszor rángatja a kasztnit is, annyira egyenletlen, de fordulaton menet közben semmi se érezhető.
Hidegen még durrogni is szokott a motor térben , de ha bemelegszik egy picit a motor, abba marad, disa szelepet, légtömeget, cseréltem gyertyát is, meg a kartel szürő is jónak tünik , szivócső nincs kiszakadva, viszont az üzemanyag szabályzó kis csövében nincs vákum vagy csak nagyon kevés.
Hoztam pár képet shadow hibákról hátha segít.Meg van videó élő adatról, de azt nem rakom fel egyenlőre

[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...053093.jpg][/URL]
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...343093.jpg][/URL]
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...019760.jpg][/URL]


Hülyeségeket mér a fedélzeti számológéped!
Nem fordítottad le, amiket kiír?

BarG Elküldve: 2017-12-03 19:13 Autóvásárlás

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


én azt tudom, hogy nekem sem látszik. Pilkington BMW szélvédőm van, de biztos volt ragasztva korábban, elég csúnyán és rosszul, mert tavaly újra kellett ragasztatnom, alig fogta ragasztó. amúgy nem fútt be a szél, meg semmi, csak a vágó oylan könynen futott végig, meg az üvegen kb 20cm-en maradt csak rajta darab. valószínű rossz volt az aktivátor.
én azt hallottam, hogy ott akkor UV-re látható csak. még nem próbáltam őszintén. bár lehet, nem emlékszem már, szerintem műszakin nézték az elsőn, mintha ott látták volna.
de tényleg nem értem a lefestésnek mi értelme van.


Azért is szokás festeni szélvédőcsere esetén, mert néha megsértik a festékréteget a ragacs leszedésénél, és ha nem festik, rozsdásodni fog a szélvédő körül. Ha meg a festő nemtörődöm, akkor festi az alvázszámot is, mit neki.

BarG Elküldve: 2017-10-11 19:58 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta: találtam egy jó képet, amit pedzegettem már. -35°C-ig hűtve.
látható, hogy a motor olaj hideg viselkedését igenis befolyásolja a meleg oldali viszkozitási érték.


Ez most komoly???
-35°C-on akísérlet tökéletesen leképezi a HIDEGOLDALI viszkozitás különbségeket. Az egyik 0W, a másik 5W, a harmadik 10W. Pont ennek megfelelően folynak, vagy nem a 30-asok. A 40esek detto.
Egyedül a 10W-30 és 10W-40 közti különbség mond valamit, de azt ugye mindenki tudja, hogy a szám nem egy konkrét értéket jelent, hanem egy sávot, aminek az olaj lehet a tetején vagy az alján és akkor tényleg van különbség. De nem sok.


igen én is a 10w-s olajokra gondoltam. arra linkeltem a képet. megnéztem még korábban nem egy hideg tesztet ahol ugyanezt tapasztaltam. azonos hideg oldali mellett, a magasabb meleg oldali lassabban folyt.
amúgy nem tudsz intézni olajtesztet? régi olajakból adnék mintát. a Moly tudom csinál bárkinek, de annyit nem ér.


Sajnos csak árukapcsolásként működött az olajteszt, ha veszel az illetőtől valamit. Ha magad intézed, akkor jóval drágább és ahogy írtad, "már nem éri meg". Régi olajokat meg amúgy sem érdemes elemeztetni, mert "megromlik", oxidálódik, gyantásodik, nem ad tiszta képet arról, hogy mi volt a gépben. Amit meg ráköltenél a vizsgálatokra, vegyél inkább friss olajat rajta!

BarG Elküldve: 2017-10-10 21:59 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: találtam egy jó képet, amit pedzegettem már. -35°C-ig hűtve.
látható, hogy a motor olaj hideg viselkedését igenis befolyásolja a meleg oldali viszkozitási érték.


Ez most komoly???
-35°C-on akísérlet tökéletesen leképezi a HIDEGOLDALI viszkozitás különbségeket. Az egyik 0W, a másik 5W, a harmadik 10W. Pont ennek megfelelően folynak, vagy nem a 30-asok. A 40esek detto.
Egyedül a 10W-30 és 10W-40 közti különbség mond valamit, de azt ugye mindenki tudja, hogy a szám nem egy konkrét értéket jelent, hanem egy sávot, aminek az olaj lehet a tetején vagy az alján és akkor tényleg van különbség. De nem sok.

BarG Elküldve: 2017-10-05 20:02 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

[quote="YELLOW"]
BarG írta:
YELLOW írta: most megint az olajokon témázok. mert vannak, amiket nem értek.
5w-30 Mobil 1 Super 3000 XE rendelkezik BMW LL-04-gyel, pedig egy régi típus ez az olaj. alig írnak róla fényezős promo szöveget, ami nem feltétlen gond, csak fura.
0w-40 Mobil 1 New life csak BMW LL-01-gyel rendelkezik. ez pedig egy jóval újabb olaj, vagy mindenféle ámításos promo szöveg is, szinte motorgeneráloz is annyira jókat írnak. ha már bevizsgálta a BMW LL-01-re, akkor a 04-re miért nem? Aral, Castrol, meg ki tudja mely olajak ilyen viszkozitású olaján mégis ott szerepel az BMW LL-04.

igazából annyira keveset megyek az autóval, hogy nem tudom megéri-e a jobb, drágább olajért pénzt adnom. nem használom ki a tudását. ha kémiailag nézem, és fizikailag az olaj viselkedését, a kettő között az én használati szempontomból nincs különbség.
a Super 3000 XE olajat sokaknak ajánlottam már, sokaknak bevált, azt fogok venni, csak néha nem értek dolgokat.
eddig bármi olajat használtam, egyikkel sem volt negatív tapasztalatom. még az elején azért évi 6ezer km meg volt, de az utóbbi időben, jó ha 4000 meg van.


A BMW LL01 olaj 2001-től van, az LL04 meg 2004-től. Egyik dátum se ma volt, de tegnap se. A két olaj között az igazi különbség abban van, hogy az LL04 alkalmas részecskeszűrős dízelekhez, mert kevesebb hamuval égő adalék van benne. Emiatt az LL04-nél nagyobb challenge ugyanazt a kopásvédelmet elérni, mert bizonyos "jó" adalékok ki vannak tiltva. Ezért én, ha a motor nem igényli az LL04-et, bizony inkább az LL01-et ajánlanám!
Sőt megnézném az API minősítést, mert az utal valamennyire az olaj fejlettségi szintjére. Mivel a BMW olajszabványai elég régiek, ezért néhány olaj megrekedt SL szinten, mikor ma már vannak SN szintűek is. Ezekből látszik valamennyire a teljesítményszint, meg az, hogy friss fejlesztés-e, vagy tizenéve ugyanaz.


persze ezt vágom, csak az új fejlesztés és nem kapja meg az LL-04-et? mert a new life újabb, meg eleve...
már mindegy lerendeltem a 3000 XE-t. mondjuk erre is írják, hohy hosszú csereperiódus, de valahol azt írják 15ezer km-re. akkor ez hogy kapott LL-04-et, mikor DPF-es dízelekhez való, tehát újabb motorokhoz, amiknek eleve 25-30ezres csereperiódusa van

egyébként találtam egy jó YT csatornát, ahol olajakat tesztelnek. már az új BMW dobozos Shell-es olaj egész jó, sőt nagyon jó. Castrol pedig elég durván rossz. valószínű a váltás sem véletlen volt. hidegen és 100fokon tesztelnek olajakat, ugyanazzal a módszerrel. 1kg-os súly feszíti a teszt darabot, 5 percen keresztül magas fordulaton csapágyat pörgetnek. igaz nem mindenről van meleg és hideg teszt.
de elmondom a nagy LM meg Gulf olajok sem teljesítenek túl jól.

YouTube videó

Amit írsz, annak alapján nem érted.
Az LL01 és LL04 nem csak abban különbözik, hogy az egyik 3 évvel fiatalabb!!! TELJESEN MÁS A CÉLCSOPORTJUK!!! Az LL04 PONT A DPF-ES AUTÓKHOZ JÓ!!! Az LL01 meg nem! Mindkettő jó hosszított csereperiódushoz, ebben nincs különbség.

A shell-es váltásnál én inkább azt feltételezem, hogy a shell 3 eurocenttel olcsóbban adja az olaját mint a castrol, és ez a váltás oka, mint mindig. Az 5W-30 (shell) viszkozitás meg soha sem tetszett, egy 0W-40 minden körülmények között magasabb védelmi fokozatot jelent ugyanazon teljesítményszint mellett. Ha nagyon akarnék, ki tudok találni olyan tesztkörülményeket, amikből azt az olajat hozom ki rossznak, amelyiket akarom.

BarG Elküldve: 2017-10-04 21:19 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: most megint az olajokon témázok. mert vannak, amiket nem értek.
5w-30 Mobil 1 Super 3000 XE rendelkezik BMW LL-04-gyel, pedig egy régi típus ez az olaj. alig írnak róla fényezős promo szöveget, ami nem feltétlen gond, csak fura.
0w-40 Mobil 1 New life csak BMW LL-01-gyel rendelkezik. ez pedig egy jóval újabb olaj, vagy mindenféle ámításos promo szöveg is, szinte motorgeneráloz is annyira jókat írnak. ha már bevizsgálta a BMW LL-01-re, akkor a 04-re miért nem? Aral, Castrol, meg ki tudja mely olajak ilyen viszkozitású olaján mégis ott szerepel az BMW LL-04.

igazából annyira keveset megyek az autóval, hogy nem tudom megéri-e a jobb, drágább olajért pénzt adnom. nem használom ki a tudását. ha kémiailag nézem, és fizikailag az olaj viselkedését, a kettő között az én használati szempontomból nincs különbség.
a Super 3000 XE olajat sokaknak ajánlottam már, sokaknak bevált, azt fogok venni, csak néha nem értek dolgokat.
eddig bármi olajat használtam, egyikkel sem volt negatív tapasztalatom. még az elején azért évi 6ezer km meg volt, de az utóbbi időben, jó ha 4000 meg van.



A BMW LL01 olaj 2001-től van, az LL04 meg 2004-től. Egyik dátum se ma volt, de tegnap se. A két olaj között az igazi különbség abban van, hogy az LL04 alkalmas részecskeszűrős dízelekhez, mert kevesebb hamuval égő adalék van benne. Emiatt az LL04-nél nagyobb challenge ugyanazt a kopásvédelmet elérni, mert bizonyos "jó" adalékok ki vannak tiltva. Ezért én, ha a motor nem igényli az LL04-et, bizony inkább az LL01-et ajánlanám!
Sőt megnézném az API minősítést, mert az utal valamennyire az olaj fejlettségi szintjére. Mivel a BMW olajszabványai elég régiek, ezért néhány olaj megrekedt SL szinten, mikor ma már vannak SN szintűek is. Ezekből látszik valamennyire a teljesítményszint, meg az, hogy friss fejlesztés-e, vagy tizenéve ugyanaz.

BarG Elküldve: 2017-09-14 19:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta: Sziasztok! Szerintetek? Megköszönnék minden észrevételt, tanácsot!


meg kell nézni élőben. így képről, ami látszik, nem rossz.
rokonnak volt ilyen, ő panaszkodott a motor fogyasztására. azt nem tudom milyen stílusban használta. ezeknél a NOx szenzor szokott főleg rossz lenni, ha N45, ha N43 a motorkódja, akkor is. amit látok az alapján lehet valós a km is. de nem túl jól mutatnak a képek, rosszak a szögek.


Köszönöm szépen a segítséged. Megköszönném, ha erre is ránéznél.




Hihetetlen autók évi 10 000 km-es futásokkal. Ezeknek a gazdáik anyagilag jobban jártak volna, ha taxiznak autóvétel helyett.

BarG Elküldve: 2017-09-12 20:24 Mi lehet a baj?

Gawine írta:
YELLOW írta:
Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.


A leállást csinálja fél, háromnegyed és teli tankkal is. Eddig nagyritkán kétszer fordult elő, hogy szépen autózva 80km/h -nál is leállt a motor. De lepadlózva 4000-res fordulat körül mindig leáll. Az üzemanyag nyomást szabályzó szelep valamint a hátsó ülés alatti szivattyú lett cserélve mostanában. Eddig a kuplung meg sem fordult a fejünkben, mert jó helyen fog és nem rángat felengedéskor sem. Kettős tömegűt hallom, hogy kicsit már kezd zakatolni de ennyi. Egyébkén tényleg csak a fordulat szökik az egekbe néha, de van amikor meg jól húz. Ilyen össze vissza az egész... egyszer 4-be 80-nál megindul mint a bolond, néha meg épphogy csak megyeget. Alacsonyabb tartományokban
talán olyan, mintha 3000 környékén indulna meg nagyon, az alatt nem sok minden történik. Kipróbálom amit írtál, hogy 50-nél lepadlózva figyelem a dolgokat, de ha a kuplung kopott és csúszik, akkor mindig csúsznia kéne nem csak néha nem? Köszi szépen az eddigi választ.



Turbó túltölt? Vészprogram. Menet közbeni élőadat olvasás kellene.